***Meiden van 21/22/23 jaar***

He Bloemetje,

Dank je hoor. Nou depri is het niet hoor gewoon evcht balen van die auto nu weer.
Ik denk de afgelopen tijd teveel hooi op mn vork genomen en dan die stomme RD'tjes nog. Maar die zijn nu ook weer over dus dan zal het vast weer beter gaan. Kunnen we weer lekker aan de klus en daar word ik vast vrolijk van!
Hoop echt dat we straks allemaal naar de 9maandenbeurs kunnen.

kus

Hey bloemetje, leuk dat je er weer even bent!!!
Laat je ons weten hoe het morgen gaat bij de gyn?? Zelfs ik ben nieuwsgierig haha.
Nee ok, zal me niet meer zoveel zorgen maken om je.............
Ow nee, hartritmestoornissen??? Dat heb ik geloof ik ook. Mn man vind het gewoon eng om naar mn hart te luiteren haha. Dan gaat ie weer tekeer, en dan weer heel langzaam, of staat ie een paar slagen over......Echt eng. krijg het er soms benauwd van...Wat krijg jij ervoor dan? Sotalol? Ik ben er nog niet echt mee naar de ha geweest. Mooi dat de nieuwe auto goed bevalt. Een verrijking van het leven haha.......

Cato meis, jeetje!!!!!! Ben met stomheid geslagen.........Hoe heb je dat gedaan dan?? Ernstige schade? En weet je man het al? Dat is echt pech hebben meis, dan gaat even niets lekker he.........Huil maar even goed uit, meestal helpt het wel wat. Maar ja, het ongeval kun je helaas niet terugdraaien. Shit man......Kun je er nog meer rijden, of moeten jullie nu ook n nieuwe auto??

Met mij gaat het ook wel, beetje down....kruip even lekker op de bank met een boek..........
XXjes lesy.

Hoi,

Cato,
Lekker uithuilen hoor meid. Die dingen kunnen gebeuren, kan je helaas niets meer aan doen.

Lesy,
Tuurlijk laat ik jullie dat weten, wat dacht jij dan haha.
Ik slik metrapolol. Statalol is gevaarlijk tijdens zwangerschap.
Maar mag gewoon blijven slikken, zonder probleem.
Gaf ook aan, als ik ze niet neem dat ik dan erg benauwd ben, erg moe, me hart me keel uit voel kloppen. En dat vorige arts zei dat dat dan maar zo moest.
Zei, hoe moet ik die laatste maanden zwangerschap dan door en genieten, en hoe kan ik dan eerste maanden goed voor mn kleintje zorgen? Hij gaf me groot gelijk, en met de goede controle moet dat geen groot probleem zijn.

Liefs

hey,

was ik weer!
@lesy hoe hou je dat vol tot 10 uur in bed, kun je me geen cursus geven?haha! zou wel is willen weten hoe dat voelt nl zo lang in bed!heb je genoten van je vrije dag? ha volgende week maar twee dagen kunnen wij mooi beppen meid!!!!lekker lasagne eten!ik zuurkool had me ma extra veel gemaakt voor ons handig.......lastig dat je niet weet wan je eisprong is, ik heb hem duidelijk gevoeld maar nu nog geluk hebben! waarom ben je down meis?
@jvm gaaaaaf, vind het wel heel knap van je dat je dat doet zeg, wat een gepruts sorry dat ik dat zo zeg maar heb bewondering voor creatieve mensen heb daar het geduld echt niet voor, kan niet wachten op de foto!! echt super idee jij!
@hannes hoe was t bij de ha?
@anne en niets gedaan? valt altijd weer tegen hé. Ja niet leuk krabben maar niets aan te doen, ik vond de mist vanochtend enger!
@cato shit shit shit, wat kun je dan balen van jezelf hé. Niet leuk maar ja zoiets doe je ook niet expres. fijn dat ongi weg is kun je er weer tegen aan!!

liefs greet

Zo heb even snel de lasagne in de oven gedaan (lees gegooid, dat ding floepte bijna uit mn handen)......

Bloemetje, wat belachelijk ja. Gelukkig kun je die metoprolol toch gebruiken tijdens je zwangerschap. wat is er dan ook aan als je je niet goed voelt. Heb je de 25mg of de 50mg? Ben heel blij voor je meis.........Dan maar wat extra controle...

Greet!! Hoe was het bij je ouders? Wat een lieve moeder heb jij, zomaat zuurkool gekregen...dat doet mijn moeder dus nooit. Ja ik wil jou wel leren uitslapen hoor, moet je maar naast me komen liggen en precies zo doen als ik ;-) Dan lukt het je vast. Vooral als het koud buiten is en vies weer, dan wil tien uur ook nog wel eens half elf worden. Ow wat ben ik erg...ik zou juist willen dat ik er een x lekker vroeg uit kan, half negen ofzo haha. Eerst vroeg genoeg.....Jaa volgende week dan maar beppen, wanneer ben jij vrij?? Heb vandaag nog steeds niets verdachts gevoelt. Morgen dan misschein?? Ik hoop het zo....Voor mn gevoel wordt mn cyclus steeds langer? Eerst 24 dagen, daarna 28 dagen en nu zeker 32 dagen haha. En tja, gewoon beetje down, komt denk ik vooral door de zeurende hoofdpijn. En het idee dat ik morgen weer moet werken, bah...Manlief komt ook zo thuis, owee als hij direct gaat zeuren dat het eten nog niet klaar is....

Hey,

Ja was inderdaad aan de pil maar daar ben ik al  7 maanden mee gestopt.
Het is frustrerend om niet zeker te weten. Ik heb zoiets laat die ongi nu maar gewoon komen dan weet ik teminste iets. Nu ben ik met alles zo ermee bezig. Gaan we op stap ik drink geen  druppel! Geen biefstuk waar ik zo van hou!!
Moet zo gaan sporten, wel lekker even buiten  zijn.    
En morgen vroeg alweer om 07.45 bij de eerste client zijn :(.
Ben ook zo moe heb het gevoel dat ik chronisch vermoeid ben. Als ik thuis kom van een morgen werken ga ik een uurtje naar bed heerlijk even slapen.
Niet goed want het word een gewoonte :p.

Fijne avond allemaal

Groetjes

Hoi Lesy,

Ik heb de 50 mg, voor me zwangerschap had ik 100 mg, en toen voelde ik me eerlijk gezegd wel beter. Maar ja, dat wil ik zelf niet, probeer het op de 50 mg te redden. Alleen moet ik die niet vergeten, of later innemen, want dan voel ik dat erg goed.
Dus ben zo blij met deze arts, en zo fijn dat ie me over 6 weken weer wil zien.
Dat ie me beetje in de gaten houdt.
Eindelijk is dat achter de rug, want de laatste weken maakte ik me daar toch best druk om. nu morgen even kijken of alles goed is met de baby, en dan kan ik weer helemaal gaan genieten.

Liefs

Hoi....
Jeetje wat klesten jullie toch veel zeg hahahah...kan t niet zo goed bijhouden allemaal hoor..maar doe me best....
wel erg gezellig hoor...wordt echt al een beetje een verslavind
@yvon, wij zijn idd bi het ziekenhuis geweest, was er eerst op tegen want als jeeenmaal in die medische molen zit wordt het zo'n fabriekswerk zeg maar en ik wilde t graag op de natuurlijk manier proberen maar ja t duurde te lang...maar we hebben eerst gesprek gehad, daarna cyclys analyse, samenlevingstest, dan ben je sochtends bij de gynacoloog end an zien ze dat t eitje bijna gaat springen en dan moet je savonds tussen 2200-2400 sex hebben (ja vreselijk is dat) en dan de volgende ochtend vroeg laten onderzoeken of t goed is gegaan, en veel bloed geprikt endan maandag horen we meer..wat ik evt heb en of we wel kids kunnen krijgen en wat we evt voor behandeljinge gaan doen...dus tja..ff afwachten...moet deze week ook ongesteld worden...dus das ook nog ff afwachten, heb elke maand weer hoop dat t toch nog raak is maar ja...je hebt er alelen je zelf maar mee
Maar je kunt beter wel naar de dokter gaan dan weet je waar je aan toe bent, weetje anders ben je zo een jaar verder en is er nog nix, zonde van je energie toch...je moet jej er ff over heen zetten denk ik....maar ja leuk is anders..
@ bloemetje...zien mensen nu ook dat je zwanger bent?/en willen jullie ok weten wat t wordt??
@Iesy, ik denk niet dat t je eisprong is geweest....moet echt wel uitrekbaar zijn...dan staat t open zeg maar om zaadjes te ontvangen...
@jvm leuk joh met de kamer begonnen ik denmk dat ik dat ook heel snel zou doen als ik zwanger zou zijn...heerlijk allerlei spulletjes uitzoeknnn...leuk joh
@turtle, welkom spannend hoor..dat je overtijd loopt..
@cato...nou morgen weer vrolijk je bedje uistappen he;)

nou ik ga wachtenwachtenwachten op de RDtjes....hoop zo dat ze niet komen...heb er wel een geod gevoel over maar ja dat heb ik elke maand dus wat dat betreft....naja we zullen wel zien....

fijne avond ngo meiden...
kus

Terug
Bovenaan