Hoi....
Jeetje wat klesten jullie toch veel zeg hahahah...kan t niet zo goed bijhouden allemaal hoor..maar doe me best....
wel erg gezellig hoor...wordt echt al een beetje een verslavind
@yvon, wij zijn idd bi het ziekenhuis geweest, was er eerst op tegen want als jeeenmaal in die medische molen zit wordt het zo'n fabriekswerk zeg maar en ik wilde t graag op de natuurlijk manier proberen maar ja t duurde te lang...maar we hebben eerst gesprek gehad, daarna cyclys analyse, samenlevingstest, dan ben je sochtends bij de gynacoloog end an zien ze dat t eitje bijna gaat springen en dan moet je savonds tussen 2200-2400 sex hebben (ja vreselijk is dat) en dan de volgende ochtend vroeg laten onderzoeken of t goed is gegaan, en veel bloed geprikt endan maandag horen we meer..wat ik evt heb en of we wel kids kunnen krijgen en wat we evt voor behandeljinge gaan doen...dus tja..ff afwachten...moet deze week ook ongesteld worden...dus das ook nog ff afwachten, heb elke maand weer hoop dat t toch nog raak is maar ja...je hebt er alelen je zelf maar mee
Maar je kunt beter wel naar de dokter gaan dan weet je waar je aan toe bent, weetje anders ben je zo een jaar verder en is er nog nix, zonde van je energie toch...je moet jej er ff over heen zetten denk ik....maar ja leuk is anders..
@ bloemetje...zien mensen nu ook dat je zwanger bent?/en willen jullie ok weten wat t wordt??
@Iesy, ik denk niet dat t je eisprong is geweest....moet echt wel uitrekbaar zijn...dan staat t open zeg maar om zaadjes te ontvangen...
@jvm leuk joh met de kamer begonnen ik denmk dat ik dat ook heel snel zou doen als ik zwanger zou zijn...heerlijk allerlei spulletjes uitzoeknnn...leuk joh
@turtle, welkom spannend hoor..dat je overtijd loopt..
@cato...nou morgen weer vrolijk je bedje uistappen he
nou ik ga wachtenwachtenwachten op de RDtjes....hoop zo dat ze niet komen...heb er wel een geod gevoel over maar ja dat heb ik elke maand dus wat dat betreft....naja we zullen wel zien....
fijne avond ngo meiden...
kus