***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goedemorgen!!

@turtle3 tis een sweete naam maar lastig hihi. al bijna 14 dagen overtijd, nou meis ik hoop echt dat het raak is, dit wachten is echt niet leuk op zn zachts gezegd.
@lesy je mannetje zich verrekt balen, nou moet tie maar klussen zonder arm, fijn dat je je ei goed voelt! en je collega zwanger, leuk! haha ik ga je stalken maandag en vrijdag!!!!!
@doosie nou jij hebt ook een soort van zorg hoor!!ik heb nooit wisselende diensten hoogstens een keer in de avond, zit ook niet in de verzorging van de mensen persoonlijk, maar begeleid de mensen of ze de juiste hulp krijgen in de huishouding en stel daarvoor plan op etc. nee ben niet die muts die bepaald of de oudjes wel hulp krijgen, maar puur de inwerking van een nieuwe client met een nieuwe hulp pft beetje duidelijk haha kan t niet uitleggen. Groenten zijn gezond hoor, ik ben er dol op....
@bloemetje leuk nu kun je showen met je buik, gaat echt snel zeg al bijna op de helft
@cato lekker visje gegeten!! ja iedereen lukt het dus waarom jij niet, bij de een gaat het wel wat makkelijker maar je zal er best dingen voor moeten laten maar dat weegt niet op denk ik.
@jmv wat fijn dat je voor mvm mee doet, daar help je echt anderen mee en tis een kleine moeite of niet? als ik zwanger word ga ik denk ook meedoen zal me er dan in iedergeval in verdiepen.

Fijne dag allemaal, liefs

He Greet,

Ben ik eens een keer niet de eerste zeg,zo vroeg op de morgen!
Ga vandaag lekker Halloween feestje houden met de kids.
En morgen een afspraak om naar de andere auto te gaan kijken,hopelijk is ie net zo mooi in t echt als op t plaatje. Op mn werk reageerde iedereen gelijk zo van,ow een echte familieauto he! Tja dan zeg ik maar gwoon dat dat nog een beetje vroeg is he! (ze moesten eens weten!)
Ik kan me voorstellen dat ik straks echt een flapuit ben als het eenmaal zo ver is. Maar dat is koffiedik kijken dus dat zal ik   maar niet doen.
Nou meiden allemaal een hele fijne dag en denk eraan over een paar uurtjes ist weer weekend!

kus

ik zet ons weer even boven aan hoor!

@cato haha was ik je een keer voor! kon niet meer slapen vandaar! halloween feest op school gezellig! en een nieuwe auto kijken leuk wat voor één?

ben lekker vrij nu, ga dalijk boodschappen doen en bij me schoonma theeluiten die is beetje depri dus kan wel wat extra aandacht gebruiken en dat doen we dan maar hé!

Liefs

Hoi,

Cato,
Leuk andere auto, naar wat voor een gaan jullie kijken?

Greet,
Zo vroeg joh, zijn we niet gewend van jou.

En hier was ik weer hoor meiden, hihi.
Wel erg moe, en druk weekendje voor de deur.
Verder gaat alles goed.

Liefs

Hallo meiden.
Hoe is het met jullie? Met mij gaat het redelijk. Vanmorgen toch m'n werk maar afgebeld. Kwam moeilijk uit bed, en liep nog best kreupel  dus heb het er maar niet opgegokt. Ik heb maar een rug he. Maandag maar weer even verder kijken.

Vanavond ga ik met de kindjes van een vriendin naar de halloween disco. Daarna nog wat borrelen. Nu kan het nog.. Hihi..

Ik heb nog steeds wel krampjes in m'n buik. Ben nu wel benieuwd welke dag dan werkelijk mijn eisprong was. Volgens de ha moest dat de 28ste zijn geweest. Ben benieuwd. Voel verder nog niks, maar verwacht nu ook eigenlijk NOG niks.. hihi.

Leuk hoor, dat moeders voor moeders. Een collegaatje van me heeft dat ook gedaan en ik zou het denk ik ook wel doen. Zoveel moeite is het niet en er zijn andere toekomstige mama's mee geholpen.

Ik ga zo frietjes eten bij m'n schoonmama. Altijd lekker  en gezellig. M'n schoonzusje zal er ook wel zijn. Vaste prik op vrijdag.

Ik werk nu 32 tot 36 uur in de zorg. Als we dalijk een kleintje hebben dan wil ik wel blijven werken, maar echt max 18 uur. We zijn er nog niet helemaal overuit hoe we dat gaan doen met de opvang. Kinderdagverblijf gaat hier pas om half 8 open. En wil m'n ukkie ook liefst niet iedere dag naar de opvang brengen.

Ik zou het trouwens denk ik niet willen weten wat het wordt, en als ik het wel per ongeluk zou weten, zou ik het nog tegen niemand zeggen. Dan is het niet meer zo'n verrassing lijkt mij.

Oh Lesy, wat vervelend voor je mannetje. Een warm bad voor hem en een massage?

Nou wellicht misschien nog tot vanavond, als manlief weer werken is.. Zo gezellig.. NOT! Liefs xx

hey meiden wat een rust vandaag zeg ben ik niet gewend

@bloemetje fijn dat het wel gaat! en een lekker druk weekend voor de deur jij, ga je wat bijzonders doen?
@hannes hoog tijd voor de fysio!!! kalm aan jij, je hebt maar één rug en mensen verzorgen gebruik je die rug intensief dus oppassen!! lekker friet eten bij je schoonma gezellig!!

Ik ga aan de boerenkool heerlijk vind ik echt weer voor!! Nou meiden fijne avond en voor degene die ik niet weer spreek fijn weekend, gaan jullie nog wat leuks doen?!

Liefs Greet

He meiden,

Ben ik weer!
Halloween op school was echt superleuk. Alle kinderen hadden extra goed hun best gedaan om zich mooi te verkleden.
We gaan kijken voor een ford mondeo,dus wel degelijk he hihi.
Vanavond komen er wat vrienden op visite,gezellie.
Spreek jullie morgen vast weer.
Fijne avond meisjes

kus

Hoi allemaal....rustig vandaag zeg....
Cato dat had ik ook vandaag haha, ik wil dus eigenlijk liever geen kuurtjes bereiden (lees antibiotica-drankjes) vanwege het zwanger worden. Dat is niet goed.  Zegt mn collega: Nou we merken het wel he over 9 maanden.....FLAUW!!!

Ik voel al 2 dagen friemeltjes in mn onderbuik. Steekjes en krampjes. Je kan toch niet 2 dagen (of meer?) last hebben van je eisprong?? Hoe gaat dat altijd bij jullie meiden?? Gisteren was mn slijm vruchtbaar, vandaag was het heel waterig. Ik snap nog niet goed wat m'n lichaam daarmee wil zeggen.

Greet, ja is goed...stalk me maar maandag en vrijdag. het ik ook n reden om niet de stad in te gaan. Bespaart me weer geld. Heb jij je eisprong al gehad? Welke dag was dat?? Jij was er ook al vroeg uit vandaag hoor haha....

Hannes, hoe gaat het met je meis????

En is bloemetje alweer helemaal beter?

Liefs lesy.

Terug
Bovenaan