***Meiden van 21/22/23 jaar***

Wilde even iedereen fijn weekend wensen! Dus bij deze geniet ervan!!!!!

@hannes weer teveel gedaan! best ongezellig als je man s nachts werk en overdag slaapt lijkt mij! Jij ook een lekkere relax middag heerlijk!! en geniet van je spinazie :)
mijn vis was verrukkelijk....... hihi
@doosie spannend, zou wel te gek zijn als je maandag kan zeggen in t ziekenhuis ik ben zwanger! duim duim hoop! ik kijk ook zo nauw niet met eten, wat denk je van een verrukkelijk broodje filé... ze zeggen dat je de eerste maand nog geen bloedband hebt met t kindje zodat het geen kwaad kan maar daarna wel. daar ga ik maar van uit! maar als ik zwanger ben laat ik al die dingen wel staan hoor!
@ alle anderen tot horens......!!!!???

Ben er van tussen meiden, lekker tutten en relaxen! Fijne zaterdag en zondag! Tot later.........

Liefs Greet
ps zag net me naam staan greet85 lijkt eigenlijk net zo n koeiennaam!!

@ lesly hey mag ik ook aub in dat overzichtje komen staan? vind het wel leuk en overzichtelijk om het zo van iedereen bij te kunnen houden!!

vandaag gewerkt nu net een appeltaart gebakken. Mijn vriend is buiten in de kou en regen de schuur aan het metselen. Hij liever dan ik!! Morgen ga ik naar de beurs toe. Moet eerst sporten dus ga daarna. Alweer een halve dag om en nog steeds niet ongesteld ik word wel steeds ongeduldiger hoor.

Fijne zaterdag nog alle.
Ik ga weer even naar mijn appeltaartje toe.

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Doossie
22
17
±31-10
1

Turtle3
22
1
±18-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Turtle3
22
1
18-10
1

Doossie
22
17
31-10
1

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Turtle3
22
1
±18-10
1
Overtijd!

Doossie
22
17
±31-10
1
Overtijd!

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Turtle3
22
1
18-10
1

Doossie
22
17
31-10
1

Zwanger

Uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Thanx lesy!!!

@doossie oei samen overtijd spannend!!!

Ik denk alleen echt niet dat ik zwanger ben. Het duurd nu al 12 dagen en alle testen zijn negatief. Ik durf er zelfs eigenlijk niet meer op te hopen :'(   Het zou zo fijn zijn als er duidelijkheid was. Of het is ja of nee. Maar als het nee is waarom duurd het dan zo lang Heb ik nu eenmalig een lange cyclus? Las online dat er iemand een cyclus had van 101 dagen. Jemig das wel erg lang!!!! Nou een schrale troost mijn appeltaart was gelukt en we hebben er smakelijk van gegeten.

Eet smakelijk allemaal

hoi allemaal

hier ff snel een kort berichtje ik antwoord nu niet op iedereen want ik weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb haha.

ik werk in de zorg 26 uur dus niet zo heel veel ik wil ook niet meer uur met het oog op als ik ooit zwanger ben dan moet ik dan weer minder uur ( wil ik weer minder uur )
ik heb geen vaste dagen het is altijd maar afwachten, eerder had ik wel om de week de woensdag een late dienst en om de week op vrijdag een late maar nu gelukkig niet meer.

Bloempje: mooi dat je het hartje hebt horen kloppen!!!

ik ben dit weekend verder denk ik niet aanwezig want me vriend is morgen jarig vandaag al visite gehad en morgen weer de hele dag dus druk druk , maarja volgende week lekker vakantie dus dan volop aanwezig!
Fijn weekend allemaal!

Liefs mij

Goedenavond meisjes...

Ik kom nog even kijken hoe het met jullie gaat!

Doossie, wat spannend he, al over tijd.  Ik hoop dat je positief bent meis, ik gun het je van harte!  Met mn man zijn schouder gaat het al beter, heb em wat diclofenac gegeven, dat doet het altijd goed bij spier/gewrichtspijn. Ik duim voor je meis dat je alsnog zwanger bent na al dat wachten.......Ik heb vanavond ook n verjaardag ja, maar even niet drinken, je weet het inderdaad nooit nee.

Greet, vandaag was erg leuk op het werk, de dag vloog om haha. Hebben lekker gekletst over baby's enzo. Ik baal altijd wel als ik op zaterdag moet werken, maar de eerste 5 weken hoef ik gelukkig niet. Ban graag samen met mn mannetje op zaterdag haha. Heb je de paling al opgegeten?? Hihi, kleine lekkerbek ;-) En hoe was je middagje beautyfarm? Goed bevallen en helemaal tot rust gekomen? Kun jij relaxt je NOD afwachten dus....Nee het zal vast niet raak zijn, het is nog maar de 2de ronde. maar alles kan, er is altijd een kans natuurlijk.........

Hannes hoe is het nu met jou?? Heb jij geeneens diclofenac gekregen?? Met mijn man gaat het nu wel beter, dankzij de pijnstillers. We hebben gelukkig nog wel kunnen klussen haha. ow wat lastig dat je 2x in de week alleen moet slapen, ik zou dat vreselijk vinden. Mijn man moet gewoon 's nachts bij mij zijn, ben anders een beetje bang.......

Turtle, jij staat nu in het lijstje hoor, NO PROB.!! Fijn dat de appeltaart je heeft gesmaakt. Al zo lang over tijd!!! ik vind dat echt apart hoor....en dan nog steeds geen positieve test. Hmmm erg raar. Hoop dat je snel iets meer weet....anders is het alleen maar frustrerend. Geen ongi = nog kans!!

Anne, het is ook moeilijk om alles van iedereen te moeten onthouden. Het wordt steeds erger naarmate er meer meiden mee gaan schrijven haha. maar is wel leuk toch?? ik zou dat niet kunnen, zo'n onregelmatig werkschema. Moet wel wat vastigheid hebben, dan weet ik waar ik aantoe ben. ik wil graag volgend jaar juli minder gaan werken, van 36 uur naar 27 uur. Dat lijkt me wel lekker, 3 dagen werken en 4 dagen vrij. Alvast gefeliciteerd met je man meis!! Fijne dag morgen toegewenst.

Nou ik zal nu even douchen, en daarna snel weg naar de verjaardag. Komt ook een vrouw die zwanger is van een tweeling, is in januari uitgerekend. dat is dus even afzien vanavond haha. Ben heel benieuwd eerlijkgezegd, maar wel beetje jaloers dan. ik ben er momenteel wel vrij rustig onder, heb me er een beetje van afgesloten. Van al dat gestress komt ook geen kindje, dus ik denk er niet zoveel aan. het lukt aardig moet ik zeggen. Meiden een prettig weekend toegewenst. misschien zie ik een paar van jullie morgen nog??

PS: Bloemetje waar ben je meis?? Je bent niet meer zo actief op het forum de laatste tijd. Wel jammer hoor, we willen graag weten hoe het met je is enzo!!!

Liefs lesy..........

He meiden,

We hebben echt een superauto gekocht!
Ben er echt heel blij mee. Gelukkig zeg.
Weet even niet meer wie het vroeg maar mijn mannetje werkt regelmatig op zaterdag,dan klust hij nog wat bij (klinkt heel vreemd)
Ga zometeen lekker een bakkie doen bij mn zwangere schoonzusje, ik heb echt een superschattig pakje voor dr gekocht,kon het weer niet laten!

kus

Terug
Bovenaan