hey meiden, goedemiddag.
@doossie, jij bent wel erg voorzichtig, vind je dat zelf niet lastig. Ik kijk er niet zo naar. Maar rook ook niet, jij wel of iemand anders hier? Mijn mannetje rookt ook niet. Verder doe ik gewoon nog steeds waar ik zin in heb. Anders is er niet zoveel meer aan als ik er echt zoveel mee bezig ben, maar snap het van jou denk ik ook wel, jullie zijn al zo'n tijd bezig en dan ook nog met het ziekenhuis. Hoop zo voor je dat het toch gelukt is deze keer. Ik zal voor je duimen.
@Greet, weer lekker vroeg het bedje uit. Ik ook, maar heb al heel veel gedaan, alle was weer weg en de boodschappen en even door het huis gezwabberd. Nu merk ik dat ik toch eigenlijk weer teveel heb gedaan, maar ik doe hetzelfde als jou zometeen. Lekker een relax middagje. Manlief zal ik vandaag niet storen, die ligt nog onder zeil, kwam om half 7 thuis..

Maar heb zo met een vriendin afgesproken om een zonnebankje te pakken, daarna ook lekker een maskertje ofzo. Heerlijk.
En zo vroeg al zin in een visje, ja soms heb je dat, ik heb al hele week zin in spinazie met vissticks, dus die heb ik me nu ook gekocht voor vanavond. Jammie!!
@Lesy, hoe is het met de schouder van je man? Weer een beetje beter? Laatste zaterdag voorlopig, lekker. Ik moest eigenlijk werken, maar zit nog in de ziektewet.
Mijn man werkt altijd snachts in het weekend, erg vervelend, kan nooit mee uitgaan of lang naar een verjaardag. En slaap dus ongeveer 2 nachten alleen in m'n bedje. Ik wil dat hij gaat minderen, maar ja.. Hij wil niet.
@Bloemetje, druk weekend, als het dan maar wel leuk is. En niet te veel hooi op de vork he, anders zit je dalijk weer met je duizeligheid!
Tot straks dames! Liefs, xx