***Meiden van 21/22/23 jaar***

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Doossie
22
17
±31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Niemand.

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Meiden, ik heb mn nod verandert van 12 naar 14 november hoor!! Kan best zijn dat ik vandaag mn ei had, of gisteren. Maar dan zit ik sowieso goed. Als ik misschien zwanger ben haal ik de datum wel, en anders is het jammer als ik eerder ongi wordt.
Meissie, morgen alweer 1 november......Wens iedereen alle geluk van de wereld toe!!!

hoi meiden...
nou iid een rustige dag hier...
zijn jullie   nog na de 9maanden beurs gegaan?? ik meost werken dus ik ben iet gegaan...
en hannes doe je rustig aan met je rug..je hebt er iid maar 1 en daar moet je zuunig op zijn!!!!!
lesy balen dat hi jlast heeft van zn schouder, hopen dat je wel kan klussen he....anders moet je weer een maandje wachte....
heb niet veel tijd..drukdrukdruk
nou mijn nod kan ook wel veranderd worden..ben nog niet ongesteld geworden...maar we hebben nog ff...wel spannend..
nou meiden fjin weekend en hev fun met alles wat jullie gaan doen
kussie

Hey meiden,
Ik kom nog even voorbij voor ik m'n bedje inkruip. M'n mannetje is weer aan het werk.
Is zo koud in bedje.
Het gaat nu redelijk met me. Ik spreek jullie morgen wel weer.
Slaap lekker.
Liefs, xx

hey goeiemorgen meiden!!

@cato succes met auto kijken vandaag!! fijn dat halloweenfeestje leuk was!
@lesy ik had maandag me eisprong, ben dan altijd misselijk dus daar merk ik het vooral aan, en buikpijntjes! nog 10 dagen dan is t weer zover brr vind het nu al weer spannend meen natuurlijk weer vanalles wel en niet te voelen zóóóóó irritant maar we zullen wel zien. haha dan hou ik voor jou de hand op de knip ;-) en dat slijm geen idee!
@doosie 9 maanden beurs is niet geweest hoor dat is de jonge gezinnenbeurs volgens mij! en nog niet ongi?
@hannes gaat het een beetje?

jaha erug vroeg maar ben wakker en dan kan ik doen wat ik wil maar slapen lukt echt niet weer! dus lig wat te lezen in me bed en had ff de laptop gehaald, tis zo koud om er nu al uit te gaan!!! hoef vandaag lekker niet naar de kas joehoe! heb er geen hekel aan hoor maar x niet te hoeven is lekker! dalijk naar de markt heb zin in een visje
vanmiddag lekker op me gemak badderen en heerlijk bij me ouders eten, reuze zin in!
en morgen lekker zondag houden dus genieten! Gaan jullie nog wat doen van t weekend? Werken jullie mannen op zaterdag trouwens??????

Veel liefs Greet

Ha die greet!!!
Om 07:00 uur al zin in vis??? Wel verdacht hoor haha, of heb jij altijd van zulke gekke dingen...? Heerlijk he, is dat weekend dan. Mijn man hoeft nooit zaterdag te werken, maar ik wel...Dit is voorlopig de laatste keer eventjes, 15:00 uur ben ik weer klaar. Maar vandaag is wel leuk, want moet samen werken met mn zwangere collega. Dus kunnen we even lekker kletsen hihi. En vanavond verjaardag van mn schoonzusje. Die wordt 22 haha....Ben zelfs nog jonger dan mn man's jongste zusje ;-) Wel grappig is dat. Ga jij vanmiddag badderen?? Wat moet ik me daarbij voorstellen haha :p En lekker dat je vanavond niet hoeft te koken, lekker relaxen dus.......Veel plezier dan. En je eisprong maandag al gehad, spannend zeg! Ik weet het nu echt niet meer hoor, ik voel vandaag ook van alles, flinke steken in mn linker zij. Moet maar gewoon afwachten. Verwacht niet dat het deze maand raak is........

Ik hoor rare geluiden in huis!!!!???!! (Nou ja, zal wel niets zijn toch....)

Cato, veel plezier met het bekijken van een nieuwe auto. Hoop dat het wat is!
XXX lesy.

Hey Lesy,

werkze!!   Gezellig met je collega kun je t r is over hebben!! Lekker is dat!! maar wel fijn dat je voortaan weer vrij bent toch! Lijkt me heerlijk om samen vrij te zijn! Ja heb altijd rare dingen hihi, maar hier had ik de hele week al zin in en telkens als de visboer er was, was ik werken dus ja.. maar nu een lekkere paling gehaald mjamie, heerlijk!! Bij dat badderen hoef je je niet wat bijzonders voor te stellen hoor hihi, gewoon lekker uitgebreid douche met alles er op en d'r aan, maskertje zus, maskertje zo etc hihi dat is echt mijn relax moment, binnenkort gaan we kijken voor een bad want die mis ik!
en wat ware de rare geluiden in huis, snurkende man ofzo?!?!?! Je denkt niet dat het raak is, nou ik ook niet alhoewel het best zou kunnen, afwachten niet onze sterkste punt! Grappig dus je bent de jongste van het stel? zo een lief klein schoonzusje........

Liefs Greet

@greet..heerlijk hoor zon beuatydagje zeg maar hahaha...en wat ben jij er toch altijd weer vroeg bij zeg...
mijn vriend werkt zaterdag niet, wel voetballen.k werk zelf eens in de 2weken de ochtend en smiddags thuis...dus das niet zo erg...
@lesly...jij ooklkkr dagje vandaag...heerlijk he t weekend...de week vliegt altijd om wat dat betreft...
ik ben nog niet ongesteld....spannend... maar t zal denk ik dit weekend komen..en anders doe ik maandag f een testje, want smiddags moeten we na t ziekenhuis en anders is t zo gek dat als ik wel zwanger ben en we zijn daar allerlei behandelingen aan t bespreken...dus we will see...

iedereen fijn weekend..ik ga zo nog ff an de slag, nog boodschapje doen en vanaaf verjaardag en de kroeg in (jaja zonder alcohol..ben de bob) vind t   toch altijd scary om te gaan drinken of roken...zomeeteen zit er wel wat en gaat t niet goed, dan vergeef je je t zelf nooit denk ik...

kussie

hey meiden, goedemiddag.
@doossie, jij bent wel erg voorzichtig, vind je dat zelf niet lastig. Ik kijk er niet zo naar. Maar rook ook niet, jij wel of iemand anders hier? Mijn mannetje rookt ook niet. Verder doe ik gewoon nog steeds waar ik zin in heb. Anders is er niet zoveel meer aan als ik er echt zoveel mee bezig ben, maar snap het van jou denk ik ook wel, jullie zijn al zo'n tijd bezig en dan ook nog met het ziekenhuis. Hoop zo voor je dat het toch gelukt is deze keer. Ik zal voor je duimen.
@Greet, weer lekker vroeg het bedje uit. Ik ook, maar heb al heel veel gedaan, alle was weer weg en de boodschappen en even door het huis gezwabberd. Nu merk ik dat ik toch eigenlijk weer teveel heb gedaan, maar ik doe hetzelfde als jou zometeen. Lekker een relax middagje. Manlief zal ik vandaag niet storen, die ligt nog onder zeil, kwam om half 7 thuis.. :( Maar heb zo met een vriendin afgesproken om een zonnebankje te pakken, daarna ook lekker een maskertje ofzo. Heerlijk.
En zo vroeg al zin in een visje, ja soms heb je dat, ik heb al hele week zin in spinazie met vissticks, dus die heb ik me nu ook gekocht voor vanavond. Jammie!!
@Lesy, hoe is het met de schouder van je man? Weer een beetje beter? Laatste zaterdag voorlopig, lekker. Ik moest eigenlijk werken, maar zit nog in de ziektewet.

Mijn man werkt altijd snachts in het weekend, erg vervelend, kan nooit mee uitgaan of lang naar een verjaardag. En slaap dus ongeveer 2 nachten alleen in m'n bedje. Ik wil dat hij gaat minderen, maar ja.. Hij wil niet.

@Bloemetje, druk weekend, als het dan maar wel leuk is. En niet te veel hooi op de vork he, anders zit je dalijk weer met je duizeligheid!

Tot straks dames! Liefs, xx

Terug
Bovenaan