***Meiden van 21/22/23 jaar***

CATO WAT LEUK!!! Gefeliciteerd meis, gelukkig maar......
Vertel eens wat details van de auto ;-) Ben wel nieuwsgierig hoor.
Veel plezier bij je zwangere schoonzusje, erg leuk even theeleuten!
Ik hoop dat ze je pakje mooi vindt........

Liefs lesy.

Goedemorgen meiden,
ik kom even snel langs. ik ga zo zwemmen. is goed voor me rugje..
jullie allemaal een fijne zaterdag gehad? Ik heb met een vriendin film gekeken.
Kon daarna niet slapen, dus heb tot half 5 gelezen. Had gister een
nieuw pilletje uitgevonden in de winkel, van dagravit energy. Nou dat heb
ik wel gemerkt. Heb echt veel meer energy en ook met uit bed komen.
Ik heb wel pijnstillers, maar doe het liever zonder, ben niet zo'n pillenslikker.
Vind het ook niks dat m'n mannetje dan snachts niet thuis is.
Maar die discussie hebben we al vaker gehad en hij blijft erbij het te willen blijven
doen. En het brengt natuurlijk ook wel heel wat binnen, maar heb hem ook gewoon liever een keer thuis. Zo zijn we nooit echt samen vrij, voelt het.
Maar ja, moet ook niet zo klagen.
Ik duim vandaag voor iedereen. Ik spreek jullie waarschijnlijk vanavond weer.
Heb vanmiddag ook nog verjaardag van m'n zus.
Tot vanavond meiden.
Liefs xx

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en heb een poging gedaan om alles te lezen maar helaas was dat zo veeeeeeeeeel dat ik het bij de recente berichten heb gehouden. Wat leuk zeg dat er zo veel meiden al mama willen worden.

Nou ik ben er ook 1 van.
Ik heb 3 sept voor het laatst de pil in genomen (de dianne 35)
en was 24 dagen daarna volgens mij ongesteld was namelijk maar een klein beetje van 2 dagen heel minimaal dus, wel helder rood (sorry voor de details)
Nu vandaag nog niet ongi is dus al 31 dagen geleden. Vanochtend getest maar was helaas negatief.

Ik blijf nu alles volgen vind het erg leuk hier.

Liefs Hoopvol

Goedenavond meiden!!
Leeft iedereen nog wel?? Haha, het is hier zo stil!!!

Hey Hoopvol, welkom meis....En inderdaad hoor, dit topic is heel erg leuk! En het wordt nog verslavend, net zoals voor vele van ons ;-) We kletsen wat af, maar op zondag is het hier uitgestorven haha. Maar in ieder geval leuk dat je met ons mee komt kletsen...Wil je ook in ons NOD lijstje?? Ownee, wel lastig te bepalen natuurlijk. Als je net van de pil af bent kunnen de cyclussen wat schommelen. Ik ben in augustus gestopt, en mn eerste cyclus zonder pil was 24 dagen. Daarna een maand 28 dagen en nu deze maand  zit ik rond de 30 dagen geloof ik. Even afwachten nog. En 2 dagen ongi kan heel goed, dat had ik ook....komt ook van het ontpillen. Je lichaam moet het nu allemaal zelf weer gaan versieren he! Ik was laatst 3 dagen ongi, normaal 5/6 dagen, dus ik vond het ook vreemd. Maar bleek wel een echte ongi te zijn geweest haha. Gaan jullie ook voor de eerste?
XXXjes lesy.

Ja wij gaan ook voor onze eerste, mijn man en ik zijn er helemaal klaar voor dus hoe sneller hoe beter hihihhi.
Als ik toch niet zwanger ben dan hoop ik maardat ik snel ongi word dan kan ik weer een beetje gaan tellen en klussen natuurlijk hihi.
Erg leuk om hier alle verhalen te horen.

Liefs Hoopvol

Hannes, hoe was het zwemmen vandaag?? Heb je er nog wat aan gehad voor je rug?Haha, je bent geen pillenslikker, maar een dagravit gaat er wel in ;-) Mooi dat het je wat meer energie geeft, dat is wel lekker. En dat probleem met werken kan ik helaas niets voor je doen...Veel geld is lekker, maar ik heb liever mn mannetje toch  lekker vaak bij me, en wil ook niet anders. Erg vervelend als hij niet wil en jij juist wel. Hij zal er wel veel voor je moeten zijn als je zwanger bent?? En hoe was de verjaardag van je zus? Gefeliciteerd meis.....

Hey het is al bijna NOD voor sommigen van ons...Voelen jullie  al iets of hebben jullie al een vermoeden? Meiden ik hoop zo van harte dat we allemaal deze ronde zwanger mogen zijn....!!!

Liefs lesy......

Hey allemaal,

Net nu ik wat meer eigenschapjes begon te krijgen zoals pijn in me rug ( nu nog steeds erg veel last van) en Misselijkheid van morgen erg last van. Had ik vanmorgen een raar verschijnsel.  Ik moest naar de wc en zag toen wat rode stukjes ik dacht oh nee nu word ik ongesteld. Maar dat was alles!!!!
Helemaal niets meer vandaag vanochtend dat was alles.
Ben ik nu dan ongesteld geworden?
Gewoon een paar rode stukjes en de rest van de dag helemaal niets. Ik snap er niks van. Moet ik nu weer opnieuw rekenen met mijn cyclus of was dit geen teken van ongi. Ik ben echt erg in de war. Bel morgen mijn  HA maar eens op om te vragen wat ik het beste kan doen. Misschien toch wel beter even een echo om te kijken wat het was en hoe het ervoor staat.

Nou fijne avond allemaal,  wij gaan chinees bestellen  

Hoopvol, wat heerlijk he, voor een eerste kindje gaan ;-) Ik voelde me al trots toen ik ging stoppen met de pil. De eerste keer sex zonder pil was wel erg spannend hoor hihi. durfde niet zo goed....En nu doen we het haast elke avond haha. Maar mn klusrondes zijn al om hoor, nu gewoon voor 't plezier haha. Enne, zonder pil heb je echt meer zin, had dat nooit verwacht. Als je er zeker van bent dat het deze ronde niet raak is geweest hoop ik dat je snel ongi wordt. Dan weet je even waar je aantoe bent inderdaad. Ik zou dan gewoon uigaan van je vorige ronde en daar wat op klussen, je kunt er in het begin nog geen lijn door trekken helaas. Laat ons dan maar weten wanneer je nieuwe NOD is!
Liefs lesy........

Terug
Bovenaan