***Meiden van 21/22/23 jaar***

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Turtle3
22
1
±18-10
1
Overtijd!

Doossie
22
17
±31-10
1
Overtijd!

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

Overtijd

Turtle3
22
1
18-10
1

Doossie
22
17
31-10
1

Zwanger

Uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Turtle, ik zie dat je al een poos overtijd bent, dus een innestelingsbloeding kan het niet geweest zijn....Of je moet je eisprong vier dagen geleden hebben gehad...?(onverwachte lange cyclus?) Dan zou het weer wel kunnen zeg maar. Hmm lastig hoor. Bel de HA maar voor de zekerheid ja, ben erg benieuw! We worden hier langzamerhand wel deskundig haha, ik heb me er nog nooit zo in verdiept.....
Liefs lesy.

@cato...fijn dat je een nieuwe auto hebt...lijkt me zon gedoe om een leuke/mooie/functionele/grote(ivm toekomsplans) te zoeken...maar rijd hij ook fijn???
@lesy..tis altijd als je ergens mee bezig bent(zoals nu met een kindje) dan valt t op dat iedereen het heeft of is...zoals met die tweeling,   en vaak van dat gestress kan een zwangerschap ook bemoeilijkt worden he...maar hoop blijven houden he..
@hannes..kan me voorstellen dat t niet leuk is als hij nachtdiensten moet werken maar ikd enk dat als julie een kindje hebben dat hij dan wel normaale werktijden doet..anders mis jeje kindje overdag doordeweeks zeg maar en dan ook nog in t weekend omdat hij dan overdag moet slapen..dus ff laten rusten en ik denk dat hij dan   tegen die tijd wel bijdraait..zou t niet...tis wel te hopen..die discussies zjin nooit leuk he..
gaat t al beter met je rugje??
@hoopvol..welkom...ja je moet eerst f ontpillen he zoals ze dat noemen...dus t is van binnen allemaal beetje in de war
@turltle...mm wel gek hoor...kan ongesteldheid zijn maar je hoort ookw el is dat t oud bloed is dat weg moet terwijl je zwanger bent...heb je nu al is een test gedaan???
@de rest....wel gelzen maa geen tijd om te reageren....sorry

Nou bij mij ook nog niets...zo vreemd t kan natuurlijk nog komen...maar ik ga morgenochtend testje doen en dan smiddags naar t ziekenhuis..dus ik laat snel weten hoe enwat....ben alleen savonds erg druk dus t zal er heir wel neit van komen...maar anders di of wo.....
vind t zoo spannend...nou wij gaan lkkr lasagne eten..zit nog in de oven dus ff wachten en dan op tied naar bed...waren rond half 6 thuis vanochtend...en rond 12 er al weer uit...ben brak hahahaha.....
nou meiden fijne avnod....enne vor degene die t volgen: gooische vrouwen is alweer voor t laats vanavond he...balen he...
liefs

Dag Doossie...
Gelukkig heb ik geen stress nee, nix van dat alles eigenlijk. Enne, die tweeling van gisteren: de buik was enorm!!! was met stomheid geslagen hoe je zoiets bij je kunt dragen, niet meer normaal haha. Ze moet nog 2 maanden, maar vraag me af of ze dat volhoudt. En bye the way: komen meerlingen niet altijd eerder dan gepland?? Je bent nu 2 dagen overtijd toch?? Echt spannend meis, ik hoop dat je test morgen positief is, zou erg fijn zijn! Misschien hoef je dan niet meer naar het ziekenhuis?? Hoop het zo, ik gun het je echt meis!! Maar nu eerst maar even lekker lasagne eten meis, of issie al op? Haha. Smaakt vast heel goed. Wij eten straks babi-ketjap met wilde rijst. Wel zin in. Ik wens je vast heel veel sterkte toe morgen, ook mocht je een negatieve test hebben. Gelukkig wordt een zwangerschap door de  MM niet helemaal onmogelijk gemaakt. Duim voor je!!!

PS: Greet, ik probeer er morgen half negen uit te gaan haha. Maar ik beloof nix hoor, ik doe alleen een poging haha...........

Liefs lesy.

turtle ik kan je natuurlijk niet vertellen wat het is die stukjes bloed
het zou alle kanten op kunnen
ik kan je alleen wel vertellen als het een paar kliene stukjes waren en niet langer dan een dag heeft aangehouden is het geen menstuatie
menstuatie is natuurlijk het schoonmaken van je baarmoeder en dat is dan niet een klein beetje bloed.het is vaak een theekopje bloed bijelkaar bij sommige vrouwen is het wat meer maar als het daar zeker weten onder zit en echt niet veel is geweest is het geen menstuatie dat kan ik met zekerheid zeggen.alleen wat het wel is dat weet ik niet het zou een innesteling kunnen zijn want ook soms later in je zwangerschap krijg je wel eens een beetje bloed daar weet bloemetje ook wel wat over te vertellen he meid
dat was ook schrikken gelukkig zit alles wel bij haar goed.maar het kan ook nog het ingraven van het vruchtje zijn dat die zig verder in je baarmoeder nesteld.maar ja het kan ook het begin van je menstuatie zijn dat het ineens over 2 dagen doorbreekt.dus ik bedoel te zeggen het kan alle kanten op gaan.succes meid met wachten want dat is het enige nu wat je kan doen.

hoe is het verder met de rest van de dames jullie beppen echt super veel ik lees wel altijd lekker mee hoor en soms komt er ff een vraag voorbij waar ik dan ff op reageer
want er word best veel gekletst hier dat hou ik niet bij allemaal sorry
dus daarom ga ik niet iedere dag op iedereen reageren maar ben er nog wel hoor.hihi

ik zit hier vol spanning op 17 november te wachten want an ga ik de baby zien en zie ik of alles goed is.ik vind dat zo spannend ik hoop zo dat ales goed is
ik ben er best bang voor dat het niet goed is
dat komt ook echt omdat ik me niet zwanger voel ik voel gewoon helemaal niets nog steeds niet.

en mvm is idd voor een goed doel volgens mij vroeg greet dat maar weet het niet meer zeker.je helpt er vrouwen mee die dus niet makkelijk zwanger kunnen worden en die rouwen hebben het hcg hormoon nodig om het eitje te rijpen.en de baby's die daar uit voortkomen hebben door dat hormoon dus weer meer kans dat ze gewoon heel goed vruchtbaar zijn.dus dat is ook weer een goed doel.En als het hormoon uit de urine is gefilterd gooien ze de rest eigelijk altijd gewoon de riool in maar daar zit dus geen hcg meer in hoor.en nu sints kort gebruiken ze de rest voor kunstmest dus weer een goed doel erbij zeg maar.haha zo elpen we zonder dat we het weten heel veel.en dat met een beetje urine die je in flessen opvangt.nou ik vind het in iedergeval geen moeite
 alleen ben je het aan het einde wel zat hoor dat weet ik van de eerste kee rook nog wel dan ben je blij dat je weer gewoon mag plassen en doortrekken haha.maar goed zo ver ben ik nog niet vind het nu echt helemaal nog niet erg

He meiden,

Ben ik weer. Heb het heel de dag zo druk gehad.
Weet even niet meer wie er vroeg wat voor auto we gekocht hebben dacht lesy.Het is in ieder geval een ford mondeo uit 2001 in het metalic blauw,echt superluxe en hij rijdt echt ontzettend fijn!
De klusdagen staan bij mij weer voor de deur,dus ik ga het weer druk hebben dames hihi.
@bloemetje, we hebben je allang niet meer gehoord,wil nu je weer beter bent ook wel alles van je weten hoor.

Kus

Lesy/ J_m_v

Bedankt voor jullie steun en verhaal.
Het is inderdaad een lastige situatie en ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik hoop maar dat het geen ongi is en dat er nog een kans is dat ik zwanger ben. Ik ben vandaag naar de beurs geweest. Helemaal enig en allerlei leuke folders en cadeaus meegekregen.

@doossie Spannend!!! Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je positief test. Laat het maar gauw weten.

Nou fijne avond nog.
Morgen moet ik werken van 8 tot 5 dus tot daarna of misschien stiekem in de pauze.

Hoi,

Zo meiden, niet veel te doen gehad het weekend, haha, wat moet ik lezen seg.

Hannes,
Toch werk afgebeld, slim idee. Eerst aan jezelf denken, dan aan je werk.
Ik doe rustig aan hoor, gistermiddag even op de bank liggen slapen toen me moeder weg was, werd weer wakker toen ze thuis kwam. Vandaag ook rustig aan gedaan.

Cato,
Fijn dat halloween leuk was, hehe. Lekker genoten dus?
Wat voor auto is het geworden?

Lesy,
Met mij gaat het weer goed hoor, alleen heel af en toe nog duizelig.
Mis je me meid, was bij me ouders, hehe, en vorige week druk gehad, en komende week ga ik eens alle kasten degelijk uitruimen en alles netjes op orde brengen, we zijn soms nogal sloddervossen, en wil dat er eens uit gaan krijgen, dus daar gaan we hard aan werken, haha, maar probeer regelmatig langs te komen hoor.

Greet,
heerlijk, een keertje thuis blijven, hihi. En lekker gegeten?
Hoe was het visje?

Turtle,
spannend meid.

Anne,
Er word hier inderdaad veel geschreven, haha, dat je het soms gewoon niet meer weet.
Gefeliciteerd met je vriend.

hoopvol,
Welkom, succes met wachten.

Jvm,
Leuk dat je er weer bent, mvm geweest, goed van je dat je dat doet, ik heb het niet gedaan, en heb er nu wel wat spijt van, maar ja, te laat nu. volgende keer wel denk ik.
En over dat bloedverlies, ja, daar weet ik alles over te vertellen, maar gelukkig nu voorbij.
Dus het kan, ook al heb ik nu soms nog heel af en toe van die kleine rode draadjes.

Cato, dan lijkt jullie auto op die van ons, wij hebben ford focus station, ook lichtblauw. hihi.

Liefs. tot morgen meiden.

Hoi Meiden,

Ik ben 20 maar wordt bijna 21 mag ik dan wel meedoen hihi.
Mijn naam is Siemy en ben dus 20 jaar. Ik woon in Sneek (friesland) samen met mijn vriend en dochtertje Aimée zei is in Juli 2 jaar geworden. Ik was dus op mijn 18e al moeder, niet erg juist ontzettend leuk. Heb mijn school toen nog afgemaakt, en werk nu bij een organisatie als Kraamverzorgster, daar heb ik het ontzettend naar mijn zin.
Mijn vriend en ik hebben kort geleden besloten dat we wel een 2de kindje willen. We zitten nu dus in de eerste ronde, ben net ongesteld geweest, dus nog alle tijd hihi.
Ik hoop dat iedereen die graag zwanger wil worden dat ook wordt, en dat jullie een fijne zwangerschap hebben.

Liefs Siemy

Terug
Bovenaan