***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey girls,

Ik werd vanochtend erg misselijk wakker heb mijn werk afgebeld!!
Volgens mij ben ik ongesteld geworden
Het is niet rood het is niet veel maar het lijkt er op.
Beetje bruin achtige afscheiding.
De ideale droom om in de eerste ronde al zwanger te raken is denk ik voorbij.
Maar ja gelukkig zijn er geen beperkte aantal rondes voor.
We gaan gewoon weer ons best doen om deze ronde wel te slagen.
Al weet ik nu helemaal niets meer van mijn cyclus af.
Was altijd  30 dagen en nu ineens 41 dagen erg vreemd.

@aimee Heerlijk om zo jong moeder te zijn. Ik heb een aantal vriendinnnen die ook zo vroeg moeder zijn geworden. En je ziet ze gewoon genieten met hun kleintjes.

Age is nothing but a number toch!!??  

Zo is mijn vriend namelijk tamelijk wat ouder dan mij en kreeg ik in het begin van onze relatie ( ruim 4 jaar geleden ) een paar scheve ogen toen we vertelde dat we voor elkaar gingen.

Nou ik ga maar even ontbijten.....

Tot straks weer

Greet wat grappig ja, dus je heet echt greet en niet greetje of margreet ofzoiets ;-)
Ach ja, het is gister gebeurd maar het voelt wel als een week geleden. Ben iemand die gewoon eigenlijk geen 'ruzie' kan en wil hebben. Dan zit ik niet goed in mn vel zeg maar. Hoop echt dat ze vandaag nog iets van haar laat horen ja...En ik weet hoe ze is, maar soms kan ik het gewoon even niet hebben. Jaa heb lekker jonge ouders haha, ben de oudste dus dat is ook wel fijn. Mn broertje is bijna 17, wij verschillen best veel. En ja, als jongste zijn je ouders gewoon altijd wat ouder he! Hoop tijd dat ze opa en oma worden, of zijn ze dat al? ja die vragen zijn zeker stom. Maar ik weet wie het zegt, en dat is iemand die nooit serieus ergens over nadenkt. Dus ja, veel vermijden dan maar. Haha, ja je lichaam reageerd steeds weer anders, dus daar kun je niet van op aan...Maar ik hoop dat het dit keer positief is hoor! Ik voel nu helemaal nix. Laatste 4 dagen veel steken etc. gehad dus weet niet wanneer mn eisprong was, maar ga er wel vanuit dat ie al geweest is. Spannend!!! En nu afwachten, of liever gezegd: eigenlijk niet afwachten. Gewoon lekker bezig gaan en we zien het vanzelf. Hoe minder je er mee bezig bent hoe beter zeggen ze.....

Liefs.........

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

Doossie
22
17
±31-10
1
Overtijd!

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Overtijd

Doossie
22
17
31-10
1

Zwanger

Uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Ahhh turtle wat balen zeg.....Toch een teleurstelling hé, ookal ben je pas begonnen. Dat had ik ook hoor meis, weet hoe je je voelt. Op naar ronde 2!!!
Ik heb je gewoon weer op 3 december gezet, uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Als je je eisprong voelt (of d.m.v. slijmwaarneming je ei denkt te hebben) horen we wel wat je nieuwe nod is!! Sterkte en veel succes!
Liefs........

@turtle balen meis bahbah, je droom gelijk in duigen. We duimen voor de volgende ronde. Hoeveel jaar schelen jij en je vriend dan dat je scheve ogen kreeg? me vriendin en dr vriend schelen 15 jaar, vind ik best veel maar dat komt omdat ik hem nu niet bepaald mag oeps...............
@lesy mijn ouders zijn al opa en oma ik heb 4 dotjes van een nichtjes geniet ik volop van zaterdag nog even gezien de jongste is van februari en begint almal te leren kruipen zoooo schetig! Het scheelt inderdaad een hoop als je weet wie het zegt maar toch je kan het niet maken vind ik vooral niet in een volle kamer, als het nu onder 4 ogen is of vriendinnen onder mekaar! Mijn lichaam heeft vanaf dat ik voor t eerst ongi werd tot 2 maanden geleden precies t zelfde gereageerd dus al 10 jaar lang ofzo, mischien onbewust spanning ofzo weet ik het. We zullen wel weer zien, wil het dolgraag maar het leven dat ik nu leid is ook fantastisch !! Hoop dat je je ma snel spreekt en dat je dan weer gauw lekker in je vel zit meis!! We doen de hele ochtend al of we niets te doen hebben lekker hé?!?!?!?!!?!??!!? Ga is wat te eten klaar maken, me man komt altijd om 12 uur thuis eten, denk dat ik maar een eitje bak of een lekker kroketje..!! onder de mom van je moet wat warm in je buik hebben als je de hele dag werk (kan ik stiekum meedoen hihi........)
Best gezellig zo of niet?? trouwens me echte naam is geen greet hoor gelukkig niet al ben ik dan wel een boerendochter!!

Liefs

@Greet: Ahh wat leuk he die kleine poppies...Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik een kleine kreeg...het was een jongetje maar in 1 dag was hij tot peuter opgegroeid. Inneens was hij al 3! Ik moest zoo huilen, ik wou dat het nog een lief baby'tje was...Snik...echt hele vage droom, niet zo leuk eigenlijk. Ja dat is bij mij ook zo hoor, ik wil het dolgraag maar het leven wat ik nu heb kan ook niet beter eigenlijk. En ook omdat mn collega nu zwanger is, wil ik extra graag. Zodat we samen  nog even kunnen zwangeren en na de 9 maandenbeurs kunnen saampjes ;-) Lijkt me echt heel gaaf. Whaha, ik dacht al: heeft greet soms nix te doen??! Ik heb al 't gasstel schoon, de afwas weggewerkt en stofgezogen tussendoor. Nu nog dweilen en dan nog boven alles :-( Maar ach, ga verder niet zoveel doen vandaag dus kan ik lekker beppen. Ow wat gezellig dat je man thuis komt met het eten. Mijn man kan dat niet doen, die werkt in de flevopolder haha. Dus zo'n 80km van huis....geniet maar van dat kroketje dan meis, lekker even iets warms....Niet goed voor de vetrollen haha, maar goed we leven maar 1 keer. Jaa tis hier heel gezellig. Leuke chat haha...Owwww heet je helemaal geen greet...Lachen!! Maar dus wel een boerendochter....leuk! Vandaar die koeiennaam wehehe ;-) Nee hoor, grapje...Wat heerlijk zeg, maandag vrij. morgen even een dagje werken en dan weer vrij :p Dan wordt je wel verwend hoor, eigenlijk niet zo goed......

KUS.........

Goedemorgen damens,

Oeps ik kom net mijn bed pas uit rollen moet vandaag maar een half dagje werken.
Maar vandaag nog niet ongi geworden moet eigenlijk super zijn maar heb gister een testje gedaan en die was helaas negatief
Ik ga er maar vanuit dat dit allemaal het ontpillen is ik hoopte stiekem dat mijn lichaam dat niet hoefde te doen.
Het ontpillen hoeft toch helemaal niet lang te duren of moet ik me op het ergste voor bereiden????

Liefs

Hey Lesly,

Bedankt voor je lieve woorden!!

@greet mijn vriend en ik schelen 12 jaar. Ik val altijd al op oudere mannen. Vind ze gewoon leuker en knapper dan die jochies van mijn eigen leeftijd!!

Ik heb nog steeds niet gegeten ga dat nu maar echt even doen.

@Hoopvol: Lekker toch, 12:00 uur uit bed...En een middagje werken is ook zo om. Balen van die negatieve test meis, dat had ik ook de 1ste ronde. ik was 4 dagen overtijd en ook een negatieve test. Volgende dag gewoon ongi geworden omdat mn cyclus 28 dagen was ipv 24 wat ik de maand ervoor had. na het stoppen met de pil kunnen je cycli gewoon ontzettend varieren. ik heb verder nu geen klachten meer van het ontpillen, dat duurde 2 maanden. Alleen weet ik nog niet precies hoelang mn cylus eigenlijk is, ik schat deze maand zo'n 30 dagen. Dus meid, het kan zeker het ontpillen zijn. Rustig afwachten maar.....

@Turtle: Wow meis, wat een leeftijdsverschil ja....Ik vind 5 jaar al heel wat haha, laat staan 12 jaar. Dus toen je vriend 12 was moest jij nog geboren worden haha, echt raar idee als je het zo bekijkt. Maar ach, als je maar gelukkig bent toch? De een kan het wel de ander niet.  Ik zou het zelf niet willen in ieder geval, later is dat dan zo nadelig. Ben  ik bv 49 en hij al 61, hmmm liever niet. 4 jaar verschil merk ik al erg goed, dus hoeft van mij niet nog meer bij.  Jaa ga gauw eten meis, anders val je misschien flauw!!

Liefs........

Terug
Bovenaan