***Meiden van 21/22/23 jaar***

Ja het kan natuurlijk het ontpillen zijn maar daar hoop je natuurlijk niet op.
De eerste maand duurde het 24 dagen voor dat ik ongi werd maar het rare was dat ik vrijdags iets bloede niet veel maar het was er wel en savonds was het weg en zaterdag ochtend was het er weer een klein beetje. De hele zaterdag was ik het dus en zondag was het weer weg en is sinds die tijd ook niet meer terug gekomen en dat is dus nu 3 dagen geleden. Gister dus een test gedaan en was negatief stel dat ik eind deze week nog niet ongi ben kan ik dan weer een test doen of heeft dat dan geen effect meer??

Liefs Hoopvol

@Hoopvol:
Op welke dagen van je cyclus had je dan gedurende 2 dagen een bloeding??
Het kan ook zo zijn dat dat je ongi is geweest he...Er zijn zat meiden die ook 2/3 dagen ongi zijn en die dat normaal niet zo kort  hebben. Maar van het ontpillen juist wel... Als dat zo is zit je gewoon weer op dag 5 van je cyclus en kun je straks weer klussen!!! Dus nee, ik zou dan even niet meer gaan testen. En als het dan wel zo zou mogen zijn dat je zwanger bent, dan merk je dat heus wel. En anders doe je gewoon die test over een week, kwaad kan het niet!

Liefs......

hey...ff gauw een berichtje..lief dt jullie aan me denken, doet me goed...alleen ben ik vandaag toch nog ongestgeld geworden, alleen voel ik me er niet kut bij..Zo naar t ziekenhuis en omdat t dag 1 is kunnen we misschien gelijk met behandelingen beginnen...dus dan is deze ongesteldheid erg goed getimed hahaa...
tutrle jammer meis balen als je ongestldheid toch doorzet...wat zit t lichaam toch gek in mekaar he...
nou ik ga me ff nog meer zenuwachtig maken voor zo....
kussies

was ik weer, nou lesy tis een eitje geworden was lekker!! 80 km van t werk vandaan allemensen hoe houd hij dat uit elke x weer een pokke end pfffft. wij wonen op (nou ja niet letterlijk dan) het bedrijf heerlijk is dat!   enne tussendoor doe ik nog wel wat hoor, moet nu alleen nog overal zuigen en t badkamerscherm afdoen, had t ingespoten dus zal nu wel uitgewerkt zijn :) en me eten voor vanavond, want ga echt geen dingen doen die niet nodig zijn dat ligt me niet hihi.... Lekker   toch een weekje weinig werken, kom je x aan jezelf toe, heeeeeel belangrijk!! En ga je je middag dutje nog houden? Ik ga lekker wat uitzending gemist kijken en me man had net tasje bij van me schoonma met krantjes en blaadjes heerlijk...........
@hoopvol net pas uit je bedje hihi. Jammer dat tie negatief was, kan ontpillen zijn natuurlijk! je hebt wel een toepasselijke naam ;-)
@turtle 12 jaar dat is best veel, maar wat maakt het uit als je van mekaar houd en gelukkig ben, denk niet dat je dan merkt dat er leeftijd verschil is, vind het wel leuk om te lezen eigenlijk. Lijkt me alleen moeilijk af en toe omdat hij dan al zoveel meer heeft meegemaakt of valt dat wel mee? Ga maar gauw is wat eten jij....

Liefs

ey doossie heel veel succes meissie! we denken aan je!  shit dat je ongi bent geworden toch nog maar dus wat timming perfect dat is weer een gelukje! Succes en we horen de afloop wel van je!! Veel Liefs Greet

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Ahh wat jammer Doossie!! Maar inderdaad wel goed getimed! Hopelijk kun je direct met de behandelingen beginnen meis...Misschien dan toch deze maand nog??? We horen het nog wel hoe het is gegaan....veel succes!!

En ikke ga nu eerst even eten bij de tv, met de beentjes op de bank haha.
Tot straks.....Liefs lesy.

Heey Meiden,

Wat kletsen jullie hier lekker veel, gezellig hoor. Ben wel vaker op forums geweest maar word niet altijd zoveel geklest als hier hihi.

Hebben jullie last gehad van het ontpillen of niet heel erg? Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest en heb meestal een cyclus van 31 dagen, maar dat kan heel anders zijn nu ik gestopt ben met de pil toch?

Liefs Siemy

Ja die leeftijd.......
Het is maar net hoe je het bekijkt. Aan de ene kant denk ik ook wel soms van ben ik dadelijk 50 is hij al 62 en dan ben ik mischien wel veel eerder alleen. Maar als ik in mijn werk kijk dan zie ik wel dat je er niks van kan zeggen. En ja hij heeft zeker veel meer meegemaakt maar dat maakt het ook dat het zo goed klikt. Ik heb altijd vriendjes gehad van minimaal 7 jaar ouder. En toen ik mijn huidige vriend ontmoette was ik ook maar voor de gein aan het sjansen met hem ( aangezien hij mijn trainer was toendertijd en nu nog steeds trouwens grappig he) hij was ook getrouwd nog maar dat bleek helemaal niet goed te gaan. Wat een geluk voor mij. Hij ging scheiden en ik ging het proberen.
En wat bleek hij vond mij ook leuk. Nooit geweten..... Nu 4 jaar samen 3 jaar samen wonen super gelukkig. Elke dag als die belt van schat ben om 4uur/3uur/2uur thuis dan zeg ik nog steeds van DAN PAS..? haha eigenlijk kei geluk met zijn werktijden hij is meestal vroeg thuis BH vandaag moet voor zijn werk naar groningen en dat is dus 3 uur terug rijden naar huis is dan pas half 7 thuis :( Minder...
Ben nog steeds misselijk.

Doossie succes en ik hoop dat je behandeling goed gaat
@...? Kroketje in de middag is altijd heerlijk al moet ik er nu niet aan denken.

Terug
Bovenaan