***Meiden van 21/22/23 jaar***

@mama van aimee tis altijd druk hier, maar lesy en ik hadden ff wat in t halen haha :)
tis erg gezellig hoor dus klets maar lekker mij met de kletsclub!! kan je niets zeggen over ontpillen, ben er nooit aangeweest....
@turtle het is maar hoe je het bekijkt toch als jullie samen gelukkig zijn! houden van is het belangrijkste en de buitenwereld heeft altijd commentaar hoor! en dat alleen komen  te staan zeg echt helemaal niets!  grappig dat het je trainer was en is haha komt dat wel goed dan..!!??? en vandaag is tie laat thuis minder als je altijd vroeg gewend bent!! ik heb bij mensen gewerk die scheelden ook 12 jaar zijn nu bejaard hoor maar dat was echt een voorbeeld voor mij en nog steeds (heb nog altijd contact) zo wil ik mijn huwelijk ook, hoe die met elkaar omgaan echt geweldig, zoveel respect en liefde ( weet niet of dat aan de leeftijd ligt hihi) en nog steeds misselijk, rot is dat, heb je dat altijd als je ongi word ik wel de eerste dag en de dagen ervoor.
@lesy lig je lekker haha...

Liefs

@Greet: Heeft het eitje lekker gesmaakt?? Ik heb nog wat rijst genomen met ketjap, we hebben voor vanavond toch nog wel veel. Had ik echt even zin in haha. Mn man is ook wel bezig met om zich heen kijken hoor, hij wil graag wat dichterbij aan de slag. Maar in friesland is er niet zoveel werk in te vinden helaas. Jaa lekker makkelijk als je praktisch boven het bedrijf woont!! Lekker hoor. Nee zo ben ik ook hoor, ik ga ook geen dingen don die eigenlijk niet nodig zijn. Eigenlijk ben ik een beetje lui wat dat betreft....moet nodig de ramen boven doen aan de buitenkant. Maar vind dat een beetje eng want dan moet ik uit het raam hangen...Niet zoveel zin in ook in de kou..BRR,....Ja lekker een kort weekje, kan ik lekker even voor mezelf lekker relaxen. Straks even lekker lezen met wat chips hihi....Daar kan ik ook zo van genieten. Misschien dat ik daarna even in slaap val haha, maar ga niet apart op bed om te slapen hoor. Ja ik ben ook nog de catalogus van prenatal, kan ik ook wel even doorspitten :p

@Mama van Aimee: Ja het gaat hier soms erg snel haha. Des te leuker toch?? Ik had wel last van het ontpillen hoor, bah...Maar nu gelukkig geen klachten meer. Zit nu op 't wachtbankje en voel helemaal niets gelukkig. Vorige maand was ik super misselijk, krampen, snel vol, gevoelige borsten enz. Niet leuk hoor, vooral niet als je dan gewoon ongi wordt. Maar ach, das alweer n maand geleden :p Mijn cyclus moet inderdaad even op gang komen, dit is mn 3e ronde na stoppen van de pil. Nog steeds varieerd het. Maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn hoor!!

@Turtle: Jeetje meis, wat heb jij dan een mazzel gehad haha. Was toch voorbestemd geweest dan. Dan heeft je vriend inderdaad al veek meegemaakt, een scheiding is niet zomaar iets natuurlijk. Maar dat jullie nu voor een kleine gaan zegt ook wel wat, dat jullie een goede relatie hebben!! Hebben jullie ook trouwplannen of dat niet? Erg leuk! Hopen dat het nu maar snel raak mag zijn he?!!

Kus lesy......

Het greet,

Lekker zon dagje vrij kan je veel reageren....
Of dat goed komt dat hij mijn trainer is?
Nou wij kunnen dat erg goed gescheiden houden gelukkig anders werkt dat niet. Ik kan ontzettend boos op hem zijn of worden tijdens een training maar daarna is dat vaak voorbij.
Ik ben eigenlijk nooit misselijk als ik ongesteld ben maar ja ik ben dit allemaal niet gewend dus het zal er wel bij horen!

@ iedereen.....
Waar zijn jullie aan het werk of aan het luieren?

Moet vanavond eigenlijk sporten maar voel me echt niet lekker dit dan ook maar afgebeld.

@lesy ik kom bij je hangen op de bank :) lekker chipjes mjamie maak me niet lekker! Ramen zemen met dit weer vind ik zo n onzin hihi tword gelijk weer vies! goed smoesje voor jezelf om t niet te hoeven doen!!!! lekker rijst! ik eet bloemkool had nog stukje liggen dus maak dat maar op en ben een pan soep ant maken had ik opeens zin in.  Ik heb bewondering voor je man zo n end elke dag!!!!!!!!!!!
@turtle dit is een verslaving ;-) ja dat bedoelde ik lijkt me ontzettend moeilijk als tie je trainer is, bij ons zou dat niet werken hihi. Groot gelijk dat je thuis bent, als je niet lekker bent moet je niet wat moeten!

Liefs

@lesy

Trouwen....?
In het begin toen we wat kregen zei hij tegen mij dat trouwen van hem niet hoefde. Alleen als ik het echt wilde, deed hij het wel voor mij. Maar wat ik dat nou voor iets voor mij hoeft het dan niet. 2 jaar later veranderde hij van mening. Hij zei mij ineens dat hij niets liever zou willen dan trouwen en voor mij was dit extra speciaal omdat ik wist hoe hij er in het begin over dacht. We hebben al vaak over trouwen gesproken en hebben besloten om in het buitenland te gaan trouwen. Lekker intiem met de familie die je ECHT erbij wilt hebben. Geen feest waar mensen komen die je amper of niet ziet en die op jou kosten zich lam zuipen. Nu maar wachten totdat hij mij vraagt of ik hem natuurlijk dat kan ook...............

Hoi Meiden,
Wat hebben jullie wat geschreven vandaag. Haha. Heb half uur tijd nodig om te lezen en reageren denk ik. Nou daar gaan we hoor, zit met word ernaast
Mama van Aimee,
Van harte welkom. Een meisje van 2 al. Wat leuk, en wat een mooie naam.
En kraamverzorgster, leuke baan denk ik.
Ook in de zorg dus, heel veel meiden hier, ik werk in een ziekenhuiskeuken, valt ook onder ze zorg.
Succes met het zwanger worden meid.

Greet,
He b net gebeld voor uitslag. Hehe, in einde van bericht meer.
Hoe gaat het met jou?
En goede hoop, ik duim voor je.
Mijn ouders zijn 46 en 47.

Lesy,
Wat balen dat je ruzie hebt met je moeder. Maar ze moet hem inderdaad niet gaan laten zien als haar jasje, en ook niet zeggen dat zij hem heeft gekregen. Daar zou ik kwaad om worden denk ik.
Hopelijk belt ze. Want denk dat zij fout zit en niet jij.
En als er wat is, altijd neerzetten he.

Jvm,
De kwaaltjes op komst, het hoort er inderdaad bij, maar meestal ook een teken dat het goed zit meid.

Turtle,
Jammer dat je waarschijnlijk ongi bent geworden, raar dat je cyclus opeens anders is. Wanneer ben je gestopt met de pil? Kan ook ontpillen zijn he.
12 jaar verschil tussen jullie? Dat is toch niet zo heel veel. Hij heeft al hoop meegemaakt, maar langs andere kant leer je daar beiden meer van. En zo te lezen zijn jullie zeer gelukkig samen, dat is toch het belangrijkste?

Hoopvol,
Het kan nog steeds he meid, niet ongi is nog moed hebben, ik blijf duimen.

Zo,
Ik zou vandaag in mn kasten gaan rommelen en schoonmaken, maar vanmorgen tijdens me werk zoveel last van me heup en rug gehad, dat ik nu rustig aan moet doen van vriend, zo even rondje met de hond,en morgen maar mn kasten en schoonmaken. Alles keer netjes op orde, want dat is hier nu ver te zoeken, zeker door de zwangerschap, vaak geen zin of echt te moe. Dus morgen maar eens de zin maken en er tegenaan gaan, is ook in een middagje klaar hoor, haha, want zo erg is het nu ook weer niet.
Bloeduitslag was goed, alleen reumawaarden niet. Grrr, waren verdubbeld, al stonden ze wel laag. Maar voel het ook wel dat het slechter is, meer pijn. Maar moet het proberen vol te houden zonder medicijnen. Dus proberen we.

Liefs

@Turtle: Wat een mooi verhaal haha ;-) Om een lang verhaal kort te maken:
JULLIE GAAN TROUWEN!!!
Leuk hoor, nu nog een datum prikken saampjes haha. Tenminste, zo hebben wij het gewoon gedaan want we wouden het samen heel graag...Ook wel erg handig als je kinderen wilt, ben je tenminste getrouwd en is alles goed geregeld. Spannend!!!

@Bloem: Hey meis, daar was je weer he!! Leuk druk weekend gehad?? Nu weer wat meer tijd voor jezelf toch?? Morgen dan maar weer wat in het huisje doen. Vervelend van dat reuma-gedoe meis, dat is niet zo bevordelijk nu je zwanger bent. Dan ben je al moe en met last van de rug etc. is het nog erger! Gelukkig waren de bloedwaarden wel goed, dat is heel mooi. Maar ben je nu weer helemaal beter? De kuur geeft dus wel geholpen of niet? Wat heeft een mens dan ook veel dingen wat tegen kunnen zitten hé...niet zo fijn. Maar je kunt wel van de zwangerschap genieten toch?? Hoe ervaar je je zwangerschap nu? Heb je al n betje n buikje?? Of issie al heeel groot :p

Ik heb wat hoofdpijn, kga even op de bank liggen.
Greet, wat ben jij aan het doen??

Liefs lesy.

hey bloemetje gezellig dat je langskomt. Fijn dat er niet wat bijzonders uit de bloeduitslag is gekomen. Behalve je reuma dan, als je last van je  rug en heup hebt is dat van de reuma? Zal ik je kasten komen uitmesten :)? Vind ik nl erug leuk, serieus!!!
Je moest lang bijlezen zeg haha, jij hebt dus ook al jonge ouders zeg! Leuk zeg een ziekenhuis keuken, wat moet je dan zoal doen?? Ben je trouwens nog erg misselijk/duizelig? Geniet van de middag niets doen hé! Liefs

Terug
Bovenaan