***Meiden van 21/22/23 jaar***

hihi lesy we posten tegelijk.
Kdacht die is in slaap gevallen! Wat ik ant doen ben niet zoveel :) was opgehangen, soep ant maken, beetje computeren, beetje jouw in de gaten houden haha. Zag net dat t al weer drie uur is geweest grrrrrrrr wil de tijd ff stilzetten tga zooo vlug. Je hebt hoofdpijn shit zeg komt dat??  Heb je ma al gebeld?   Liefs

Hoi,

Greet en Lesy,

Ja, die reuma, dat is minder, en nu speelt het weer meer op, terwijl het laatste jaar eigenlijk altijd vrij laag was. Baal ik wel van, maar ja, wat doe je daar aan.
Rug en heup komen denk ik niet direct daarvan, hoewel heup nu echt pijnlijk is bij gewricht volgens mij. Ik heb het op mn gewrichten, ook polsen doen laatste tijd meer zeer.
En hoe ik me voel, ja wel goed, alleen een emotioneel treintje laatste weken. soms bang dat we het niet redden, vooral omdat het financieel even niet zo goed gaat.
Maar het komt vast allemaal goed.
Ben niet misselijk meer. Alleen als ik te weinig eet, duizeligheid is beter. maar nog niet over.

Ben wel blij dat hond rustig is vandaag. Die is ook helemaal gebroken van het weekend denk ik, haha.

Liefs

Ja greet...haha *lol*
Neeej joh, ik slaap niet hoor, maar misschien is het wel even lekker....
Ow wat heb jij al véél gedaan :-o Ik heb geen puf meer om de zwarte was op te vouwen.
Hmmm soep!! Ik ben een echt soepkip, laat eens wat proeven?? Ik weet gelijk of het lekker is of niet ;-)
Ja hou me maar in de gaten hoor....Ik zou mezelf nog wat aandoen haha.
Ow men...wat kan een string soms in je kont zitten he?? Whaha, sorry.
Ja de tijd vliegt hé. Niet zo leuk, wou dat het nog maar 2 uur was.........
Weet niet hoe de hoofdpijn komt, maar een soepje doet vast wonderen!
Nee mama heeft nog niet gebeld, ahhhhhhhhh!!!

-xxx- lesy.
Steeds als ik het forum check krijg ik een zeurderig gevoel in onderbuik.
Spanningen??

Bloem, echt vervelend ja. Je wilt zo graag het perfecte plaatje voor je kleintje. Mooi groot huis, veel geld, goede relatie, goede baan en goede gezondheid. Ik begin heel erg te twijfelen of ons huis wel groot genoeg is voor een kleine erbij....Dan zegt mn man, doe niet zo gek: de buren wonen in hetzelfde huis en hebben ook 2 kinderen. En ach hij heeft gewoon gelijk, kinderen maken zich daar geen zorgen om, zo is de situatie gewoon. Maar soms wel even moeilijk hoor, ook wij hebben niet een vetpot op de spaarrekening....En dan ook nog een leuk programma over de meest spraakmakende miljonairs van de wereld op tv....BAH! Daar kan ik niet naar kijken hoor haha. Daar kun je dan best even onzeker en emotioneel van worden meis, daar moet je je niet voor schamen. Gelukkig heb je dan nog een lieve hond...soms kun je daar echt steun aan hebben hé... *Zucht*, er is altijd wel iets.....

Kus

@lesy ik ben echt erug verschrikkelijk kijk elke seconde ff volgens mij. Nou we hebben de schade wel ingehaald vind je niet?!?!?!?!?!?!? Je string in je kont ja dan moet je m eruit halen haha, ik vind het toch al shitdingen..... Ga maar lekker zitten krijg je een kop groentesoep met vlees en ballen :) nu heb ook geen zin, blij zijn als me man thuis is lekker hangen met hem en knuffen maar dat duur volopig nog een poos.
@bloemetje een beetje emo, ja meis je hormonen zullen nu wel helemaal van slag zijn! tis ook volgens mij wel logisch dat je erover in zit of t wel goed komt. Maar ik denk altijd iedereen red het dus waarom ik niet (heb makkelijk praten want heb het financieel erg goed) maar ik vraag me wel is af hoe vrienden enz het doen die weinig geld hebben maar wel alles doen vind ik altijd  apart!  Wel fijn dat het voor de rest aardig goed gaat, hopelijk kan je van je zwangerschap genieten!! Het is je gegund!!

@Greet: Haha, vlees en ballen?? Dat krijgen we vanavond in bed wel hé ;-)
Nee flauw, groentesoep is mn lievelingssoep.....
Mijn man komt pas 18:00 uur thuis, nog 2 uurtjes alleen hangen dan maar........
De chips was lekker, maar nu ook alweer op...Hmm kga nog maar even op de bank liggen tv kijken. Hoofdpijn wil maar niet weg.........
xxx lesy.

lesy sorry t stinkt hier een beetje naar eigendunk bahbah ;-)
jammer dat je hoofdpijn niet zakt, mischien bezorg ik je die wel!! nog een uur en dan komt je man thuis, de mijne ook als het goed is, maar die is dalijk weer pleite tot 8 uur, ach ja ben t wel gewend zou vreemd zijn als tie thuis zat denk. en vlees met ballen heb ik wel zin in! ga me aardappels schillen maar is want de kabouters doen het niet helaas!
Lekker hé zo n dagje jammer dat het weer voorbij is. Ik meen vanalles te voelen in me buik, hoop hoop hoop zucht duurd nog zo lang voordat t maandag is!!
de rest van de meiden heeft er vandaag niet zoveel zin in, ze zullen wel denken als ze dit allemaal lezen schaam schaam

liefs

Terug
Bovenaan