***Meiden van 21/22/23 jaar***

Meiden dit moeten jullie even zien, al is het alleen voor het gevoel.......

http://home.tiscali.nl/tweelingengeltjes/

Ik stuitte er per ongeluk op, en zat bijna te huilen.....ZO onwerkelijk...Maar het gebeurd!
Liefs lesy....

Hannes, gtst was spannend he?? Ik ben nummer 1 fan haha.

Greet, snel beter worden hoor meis....we moeten vrijdag wel weer beppen ;-)

Meiden, ik ga zo PrisonBreak kijken met mn lieve (ahum) mannetje.....
Nee hoor, we hebben het alweer bijgelegd. Heb net ff me moeder gebeld, en ze was zich van geen kwaad bewust. Nee nee, zal wel niet. Heb verteld hoe ik me eronder voelde en ze had toch haar excuses aangeboden....Naja alles weer een beetje goed toch??

Weltrusten....
xxx lesy

Ps: Ik morgen de hele dag vrij, wie ook??

ey lieve meiden,

wat gezellig was het hier!! heb net ff zitten lezen maar tis al weer weg gezakt  SORRY.  wat kan een mens beroerd zijn zeg, voel me echt zwaar kl*te etc, gisteravond dacht ik hé t ga weer vanaf half 5 vanochtend is weer mis denk griep ik moet almaar overgeven, misselijk, buikpijn en kouhoud. Kruip me bed weer in en ga me heerlijk in me ééntje lekker zielig voelen hihi.... Tot gauw allemaal. Veel liefs

goede morgen   allemaal

Iesy : ik ben ook vrij haha

Greet: vervelend als je nog zo ziek bent  hoop dat je snel opknapt.

Pff lees net op hyves dat me buurmeid zwanger is nog ff dan is iederen volgens mij zwanger bij me in de straat haha voor 2 weken terug hoorde ik al dat me overbuurmeid zwanger is....

het was hier gisteravond ok lekker rustig scheeld hoef ik niet zo veel te lezen haha

Liefs mij

Goedemorgen!!!

Greet, niet doen he...niet zieker worden hoor!! Eigenlijk mag je hier dan niet eens komen he, straks steek je ons nog aan ;-) Nee hoor, jij mag ook lekker meebeppen als je je wat beter voelt. Snel opknappen meis....

XXX lesy.....

Hey anne.....Wat leuk!! Jij ook hier vandaag.
Heb jij nog wat in de planning??
Misschien ga ik even de stad in, heeeel misschien haha.

Ow jeetje, straks allemaal zwangere buiken bij jou in de straat haha.
Niet zo leuk voor jou hé....Eigenlijk hoor jij er ook bij....
Mischien deze maand wel!?

Xxx lesy.

Hej Iesy,

Nee ik heb niks in de planning heb vakantie deze week dus ben er elke dag wel ff hahaha
misschien dat ik vanmiddag ff naar me oma ga thee leuten haha. verder vandaag niks in de planning.
pff uitslapen ik was vanmorgen al om iets over 7 tv aan het kijken kon niet meer slapen bah

ja vind het wel leuk voor ze maar ik baal wel flink bah ik zeg al tegen me tante bah ik baal er van moet je neit doen zegt ze voor jullie komt het ook wel ja laten we het hopen haha.

ja zal wel leuk zijn deze maand allemaal  maarja we moeten gedult hebben is alleen zo moeilijk.
en als we nu allemaal een normale vaste cyclus hebben dan was het al een stukje makkelijker

ben met me oma ant msnen haha gezellig pff

Terug
Bovenaan