***Meiden van 21/22/23 jaar***

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

greet85
23
8
10-11
1                                  

Hannes86
22
3
10-11
1 na mk

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1
Toch?

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Haai Anne!
Oww jij hebt lekker vakantie!! Wat heerlijk hé...niets hoeft, alles mag....
Jij bent ook al zo'n vroege vogel.....ik kwam er weer eens half tien   af :p
Straks komt mn moeder even langs, dus is wel even gezellie (hoop ik).

Jaa al dat wachten, vreselijk he....Jij hebt nu toch ook net de klus-periode achter de rug? Haha, zo vaak in een week hebben we het nog nooit gedaan volgens mij ;-) Owja onze eerste vakantie samen, hihi, deden we het 14x in 1 week......Ach, je bent nog jong toch? Nog even geduld hebben, wat lijkt dat nog zo ver weg hé, 25-11.....Ik moet op 15-11 wachten....Nog 10 daagjes. Hmmm spannend zeg...

Ow lekker koffieleuten met je oma!!! En op msn???
Dat zouden mijn oma's nooit doen. Oeps, correctie: mijn oma zou dat nooit doen.
Ben mn lieverlings oma in mei verloren aan kanker, ze was net 65 geworden.
Het is nog steeds erg onwerkelijk....Vind het echt zoo jammer, ze was echt tof!!

Liefs lesy.

Hey Iesy:

Nee ik heb de klustijd nog niet gehad ik heb als het goed is 13 nov. me ei dus haha.
ja in het begin klusten wij ook bijna iedereen toen we net bij elkaar waren maar nu niet meer haha.
ow dat is niet zo leuk nee dat je oma is overleden, ik heb nog 2 oma's en 1 opa, deze oma wat op msn zit die is nog niet zo heel oud is 62 haha ze zitook op hyves door mij haha ik had allemaal oude klasgenootjes enzo weer gevonden kan ik dat ook zegt ze ik zo ja dan moet jeje aanmelden en hopen dat die watje zoekt ook op hyves zitten .

Kanker is een rot ziekte ja bah daar is mijn moeder aan overleden ...

me oma is er heel erg mee bezig om een achterkleind kind te krijgen ze weet niet dat we bezig zijn , maar voor dat ik met de pil gestopt was kwam ze met baby slofjes aan haha ik zo wat moet ik er mee is dat een hint ofzo? zei zo nee maar ik hoop wel dat ik dat mee mag maken dat ik overgroot oma wordt hahahaha.
ze moest eens weten , laats zei ze tegen mij ik heb zulke mooie rompertjes zien liggen maar heb ze maar niet mee genomen wie weet hoe lang het nog duurt voor jullie kinderen willen ik zo ja wie weet ..

ja voor jou schiet het al lekker op 15 nov,ik moet nog wachten tot 25 maarja eerst nog klussen hahaha..
ja is wel lekker hoor een weekje vakantie heerlijk.
ja hoop dat het gezellig wordt met je ma.
ik ben niet altijd zoon vroege vogel hoor maar de laatste tijd wel, kom ook dat ik normaal om 7 uur moet beginnen dat zit er helemaal in en me vriend moet er elke ochtend al om 5 uur uit dus dan ben ik al wakker :(

Anne, 13 november je ei? Ow ja natuurlijk, de 25e is je nod haha. Sorry ;-)
Spannend weer....wanneer beginnen jullie met klussen?
Whaha, echt moderne oma heb jij zeg.....
Maar uhh.....je moeder is al overleden?
Veel te jong zeker, omdat je nog maar 22 bent?
Dan toch liever een oma als me moeder....heb ik toch n beetje geluk.
Wat vreselijk meis, ook omdat ze dan nooit je kinderen mee kan maken enzo.
Is het lang geleden? Je hoeft er niet over te praten hoor, als dat moeilijk is....
Ik zou er nooit overheen komen als mn moeder zou overlijden, snik....
Misschien dat je je oma dan als 2de moeder ziet en zij jou als haar kind??
Lijkt me een erg bijzondere relatie dan.
Echt heel leuk dat ze zo met je begaan is.....daar put je kracht uit.
Ik en mijn man moeten er tegerlijk uit, dat is wel fijn haha.
Was ook al om half zeven wakker vandaag, maar kan altijd nog wel even blijven liggen hoor...geen probleem ;-)
Ik zal mn moeder even bellen hoe laat ze komt.....

Liefs lesy.....

Hey Anne en Lesy, lekker weer vrij vandaag.

Ik heb vanmorgen weer voor het eerst gewerkt, ging redelijk. Maar die stomme Cyste voelt niet fijn. Nu hopen dat hij weggaat anders kan er ook geen eitje uit mijn eierstok komen de volgende ronde.. Mm afwachten dus.

Lesy, erg mooie site van die engeltjes. Ik ben zelf helemaal gek op engeltjes.
Gtst.. ben benieuwd hoe het af gaat lopen met meneertje de verkrachter.. bah!
Ja en je oma zo vroeg verliezen is niks, ik weet er ook alles van. Mijn oma is vandaag precies 7 jaar geleden overleden. En het was ook zo'n schat. Ik heb nu helemaal niks meer. En dan op m'n werk zie ik vaak zo'n zielig hoopje mens liggen en dan denk ik weleens het is niet eerlijk verdeeld.

Jeetje anne, jij je moeder verloren aan kanker? Dat lijkt me echt heel moeilijk. Is het allang geleden? Als je het er niet over wil hebben dan hoeft het niet hoor.

Greet, nog ziekjes.. mm meid, ziek dan ook maar lekker uit. kopje bouillon en een beschuitje? Zou het zo voor je komen maken.. Beterschap.

Gister had ik een beetje een dubbel gevoel van de dag. Het was namelijk 4 nov, de dag dat ik eigenlijk uitgeteld was.. Zo vreemd. Maar ergens gaf het me ook een gevoel van rust. Mijn vriendin heeft trouwens zaterdag haar kindje gekregen. Het is een Meisje. En het gekke is, de naam die ik voor mijn kindje in mijn hoofd had heeft zij nu gebruikt, het schelen 2 letters en de uitspraak. Maar heel typisch, zij wist dat niet.

Bloemetje, jou zie ik hier ook niet zo heel vaak meer, ben je zo druk meid? Hebben jullie al namen? En trouwens als jullie willen trouwen dan ook echt in een jurk? Want dalijk heb je zo'n dikke buik, dat het niet meer past.

Tot staks meiden. Ga even de was strijken.
Liefs

Hej Iesy: euh weet niet wanneer we gaan klussen afwachten maar.. wij doen het niet elke dag dus haha..
ja ik heb een hippe oma haha,

ja het is al heel lang gelden dat me moeder is overleden is deze maand 16 jaar geleden ik was 6, kan me dus heel weinig van haar herinneren,ja ik denk dat ja op zulke momenten het helemaal mist tijdens de zwangerschap en de bevalling en trouwen enzo.
nee ik zie me oma niet als me tweede moeder, me tante die zie ik als me moeder die is ook de enige dat weet dat we bezig zijn met kinderen ( me oom en me nichtjes ok)
iedereen die ons ziet denkt ook dat het me moeder is omdat we wel veel op elkaar lijken is wel leuk,

dat is wel lekker ja als je er tegelijk met je man uit kunt, nee daar moest ik niet aan denken om 5 uur uit me bed haha, 6 uur vind ik vroeg genoeg dan kan ikaltijd nog lekker een uurtje blijve liggen.
ja ik blijf als ik vrij ben normaal ook wel liggen maar vanmorgen wou het niet lukken haha ben ik maar tv gaan kijken maarja smorgens zo vroeg is er ook niks op.

ja je belt je ma maar ff aha, ik ga zo naar me oma heb gezegt dat ik om 12uur bij de rben dus , fijne middag met je moeder!

Liefs Mij

Hey anne,

We hebben iets gemeen.
Mijn moeder is ook overleden aan kanker!
Alleen nog niet zo lang geleden 2,5 jaar.
Het is een slopende ziekte die de mens helemaal kapot maakt. Ik kom het nu nog elke dag tegen in mijn werk en het is niet normaal hoeveel mensen die ziekte hebben.
Ik ben net klaar met werken lekker kibbeling op als luch en moet nu aan de slag achter in de tuin met de schuur die we aan het bouwen zijn.

Spreek jullie allemaal snel

Terug
Bovenaan