Hey Anne en Lesy, lekker weer vrij vandaag.
Ik heb vanmorgen weer voor het eerst gewerkt, ging redelijk. Maar die stomme Cyste voelt niet fijn. Nu hopen dat hij weggaat anders kan er ook geen eitje uit mijn eierstok komen de volgende ronde.. Mm afwachten dus.
Lesy, erg mooie site van die engeltjes. Ik ben zelf helemaal gek op engeltjes.
Gtst.. ben benieuwd hoe het af gaat lopen met meneertje de verkrachter.. bah!
Ja en je oma zo vroeg verliezen is niks, ik weet er ook alles van. Mijn oma is vandaag precies 7 jaar geleden overleden. En het was ook zo'n schat. Ik heb nu helemaal niks meer. En dan op m'n werk zie ik vaak zo'n zielig hoopje mens liggen en dan denk ik weleens het is niet eerlijk verdeeld.
Jeetje anne, jij je moeder verloren aan kanker? Dat lijkt me echt heel moeilijk. Is het allang geleden? Als je het er niet over wil hebben dan hoeft het niet hoor.
Greet, nog ziekjes.. mm meid, ziek dan ook maar lekker uit. kopje bouillon en een beschuitje? Zou het zo voor je komen maken.. Beterschap.
Gister had ik een beetje een dubbel gevoel van de dag. Het was namelijk 4 nov, de dag dat ik eigenlijk uitgeteld was.. Zo vreemd. Maar ergens gaf het me ook een gevoel van rust. Mijn vriendin heeft trouwens zaterdag haar kindje gekregen. Het is een Meisje. En het gekke is, de naam die ik voor mijn kindje in mijn hoofd had heeft zij nu gebruikt, het schelen 2 letters en de uitspraak. Maar heel typisch, zij wist dat niet.
Bloemetje, jou zie ik hier ook niet zo heel vaak meer, ben je zo druk meid? Hebben jullie al namen? En trouwens als jullie willen trouwen dan ook echt in een jurk? Want dalijk heb je zo'n dikke buik, dat het niet meer past.
Tot staks meiden. Ga even de was strijken.
Liefs