Hey Iesy:
Nee ik heb de klustijd nog niet gehad ik heb als het goed is 13 nov. me ei dus haha.
ja in het begin klusten wij ook bijna iedereen toen we net bij elkaar waren maar nu niet meer haha.
ow dat is niet zo leuk nee dat je oma is overleden, ik heb nog 2 oma's en 1 opa, deze oma wat op msn zit die is nog niet zo heel oud is 62 haha ze zitook op hyves door mij haha ik had allemaal oude klasgenootjes enzo weer gevonden kan ik dat ook zegt ze ik zo ja dan moet jeje aanmelden en hopen dat die watje zoekt ook op hyves zitten .
Kanker is een rot ziekte ja bah daar is mijn moeder aan overleden ...
me oma is er heel erg mee bezig om een achterkleind kind te krijgen ze weet niet dat we bezig zijn , maar voor dat ik met de pil gestopt was kwam ze met baby slofjes aan haha ik zo wat moet ik er mee is dat een hint ofzo? zei zo nee maar ik hoop wel dat ik dat mee mag maken dat ik overgroot oma wordt hahahaha.
ze moest eens weten , laats zei ze tegen mij ik heb zulke mooie rompertjes zien liggen maar heb ze maar niet mee genomen wie weet hoe lang het nog duurt voor jullie kinderen willen ik zo ja wie weet ..
ja voor jou schiet het al lekker op 15 nov,ik moet nog wachten tot 25 maarja eerst nog klussen hahaha..
ja is wel lekker hoor een weekje vakantie heerlijk.
ja hoop dat het gezellig wordt met je ma.
ik ben niet altijd zoon vroege vogel hoor maar de laatste tijd wel, kom ook dat ik normaal om 7 uur moet beginnen dat zit er helemaal in en me vriend moet er elke ochtend al om 5 uur uit dus dan ben ik al wakker