***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey allemaal,

Een goede avond. vandaag moeten werken tot 5 bah en dat terwijl ik me nog niet 100% lekker voel.

Lache dat iedereen zegt dat ik ga trouwen!!

Als ik mijn vriend zou vragen zou die zich toch nog wel verschieten denk ik. Dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.

@ anne wat leuk dat hij er zelf over begon. Dat is beter dan je er om moet smeken toch? En zoiets in het vooruitzicht is altijd leuk!

Ik baal nu dat ik een 'maand' nu oversla doordat ik ineens 13 dagen later ongi werd. Nu moet ik wachten tot december Mann wat ver weg nog. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Eet smakelijk allemaal.

Hannes: ja wel toevallig haha, nee ik heb geen plannen, alleen een vrijdag ga ik naar iemand waar ik altijd vriendin mee ben geweest die is 5 jaar geleden verhuisd dus die zie ik na 5 jaar weer , die heeft ook 2 kindjes, in die tijd gekregen dus spannend en een boel te kletsen haha.

turtle: ja had ik ook niet verwacht dat hij er ooit nog zelf over zou beginnen, ja goed vooruitzicht alleen duurt nog zo lang voor we in 2011 zitten haha.

ja wat een gedoe he met die cyclus ik had het vorige maand ook vorige x was het 28 dagen nu 33 dus afwachten wat het deze maand weerd wordt pff ingewikkeld dat vrouwen lichaam haha

eetze allemaal voor degene die nog moeten eten., ga weer verder met atwt kijken doei doei fijne avond allemaal

Hey turtle3, het schijnt denk ik toch normaal te zijn, dat we allemaal eens voor niks overtijd zijn, want ik heb het al gehad en hier op het forum nog een aantal..
Maar leuk is het zeker  niet.

Anne, jeetje 5 jaar is wel lang, maar wel erg leuk denk ik. Via hyves teruggevonden?

Liefs x

anne ja nog ff nog 2 weekjes en dan ga ik de baby zien krijg er allemaal kriebels van in mijn lichaam zo spannend vind ik het.en de kamer ja het gaat redelijk opschieten het kan natuurlijk sneller maar doe het lekker op mijn gemak het idee wat ik bedoel ga je nu al een beetje zien de baby figuurtjes heb ik al bijna allemaal nagetekend op papier en op dan nog ff op de muur tekenen en daarna de liedje gaan schrijven ik heb nu op marktplaats ook een mobieltje gevonden van baby sesamstaat die heb ik natuurlijk gekocht pas er wel bij en zo blijf ik ook nog ff doorzoeken voor leuke spulletjes want dat kan ik ook wel gebruiken om het nog leuker te maken ik zal zo ff kijken of het gaat lukken een fototje te plaatsen dan hebben jullie al een klein beetje een idee

nee sorry dames het gaat niet lukken weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen
ik heb het zitten uizoeken maar krijg het niet voor elkaar
misschien dat iemand anders het weet dan hoor ik het graag

Hey JMV, sorry ik schrijf de hele tijd al JVM, maar wat ben jij creatief zeg.. Heerlijk, krijg er helemaal de kriebels van om ook wat te gaan doen. Heerlijk zo. En dan lekker marktplaats afzoeken naar alles wat er mooi bij zal zijn. Dit moet wel echt heel mooi worden! En idd nog even en dan ga je je ukkie voor het eerst zien, ik denk dat je je dan meteen een stuk meer zwanger zal voelen. Liefs x

He meisjes,

Weer een dag werken voorbij, morgen alweer op de helft van de week.
@bloemetje; Ik ga morgen naar de musical dus morgenavond zal ik helaas niet van de partij zijn hier.
Zaterdag hebben we vrijgezellenfeest van mn schoonzusje. We houden het gelukkig rustig want de bruid is al 27 weken zwanger,dus lekker high tea'en met een groep meiden en dan 's avonds lekker spelletjes spelen.
Ga zo lekker met ene bak thee in bank,heb ik vandaag verdiend vind ik,haha!

kus

Hai allemaal.....

Pffff was druk op het werk vandaag. Ben vet moe...........
Haha, nu zijn het niet greet en lesy die kletsen, maar hannes en anne ;-)
Ofwel H(anne)S :p

Moet nu even afwassen....Manlief zit me te etteren, hij is chagie omdat de kleine beurt van de auto zo'n 400 euro kost en hij de dingen liever zelf had gedaan aan de auto.
Naja, gewooon negeren.

Straks gtst, ze zijn iemand levend aan het begraven haha....
xxx

Terug
Bovenaan