***Meiden van 21/22/23 jaar***

Sorry Lesy... Hihi.. Heb vandaag veel achter de pc gezeten. Heb veel foto's uitgezocht die ik nog wil laten afdrukken. Dan kan ik het toch niet laten om hier zo nu en dan te spieken.. Hihi.. Sow een kleine beurt 400 euro, dat is niet mis. Maar als hij het waard is ja dan moet het he. Mijn auto moet in dec naar de keuring. Volgens mij heeft hij niks, maar je weet het nooit met die auto's. Bedankt voor de tip van GTST, moet ik dus weer even kijken.

Cato, leuk zo'n vrijgezellenfeestje. Dat wil dus zeggen ook binnenkort een bruiloft! En ook nog een zwangere, niks mooiers toch. Heb jij het georganiseerd?

Liefs x

Goedenavond meiden,

Zo weer een hele drukke dag achter de rug, ben dan nu ook helemaal op. Zodadelijk heerlijk op de bank liggen samen met man lief. Vandaag nog niet ongi geworden zit nu op dag 33. Duurd wel erg lang.

Wel erg leuk om van iedereen even de verhalen te lezen.
Over hoe we denken dat een ander er uit zal zien

Hannes: we hebben altijd wel elkaar der mobiele nummer enzo gehad , in het begin nog wel met elkaar gebeld maar verder niet, op msn werd ook heel weinig en nu via hyves ja haha hebben we weer contact met elkaar gezocht, waar hyves al wel niet goed voor is
Jmv: ja lijkt me ook geweldig en spannend..... oh kijk aan dan is er al een heel begin met de baby kamer leuk hoor.haha alles opzoeken op marktplaats leuk kan je wel leuke dingen vinden voor een mooie prijs.
Iesy: haha ja nu waren hannes en ik het... en wie wordt het morgen haha..
Hoopvol ik had vorige maand ook 33 dagen :( vervelend dat wachten ppff

euh ben weer weg, gtst verder kijken :D
Liefs Mij , tot morgen....

oeps sorry voor de rare letters maar heb ik word getypt haha , misschien dat ze hier beter komen te staan maar afwachten

Alvast weltrusten voor iedereen voor vanavond ik kom vanavond niet weer terug lekker op tijd met me vriend naar bedhaha die ligt er nu al in wou geen gtst kijken en ligt al in bed hij was moe jaja ;)

Terug
Bovenaan