***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@lesy ja dat kan hoor!! Vervelend maar het is wel super handig dat je je eisprong voelt!! Geniet ervan hihi.
@bloemetje tja dan moet je ey!! Leuk pakjes kopen, pft zal wel druk in de winkels zijn nu. En morgen lekker relaxen hé

Daar komt mijn eten hihi (te erg eigenlijk, morgen doe ik het weer zelf hoor pft onzin) lekker brocolli mjamie....... ze weet het wel!! Nu nog wachten op me mannetje

Eetsmakelijk en een fijne avond allemaal tot laters lieverds.......

Dankje bloemetje, ik dacht namelijk ook wel dat het kon maar wist het niet zeker. Nou ik ga eten, mn mannetje komt net thuis!! Allemaal lekker eten en tot morgen!!!

XXX
Doei greet ;-) rustig aan jullie, bloemetje en greet!!!

Hey Meiden,
Daar ben ik weer. Lekker dagje gehad, lekker even gekletst op het werk.
Daarna even wat gedronken bij een vriendin en nu lekker op de bank.
Manlief is nog even sporten. Kan ik nog mooi even aan de slag met de foto's.
Dat is mijn bezigheidstherapie geworden.

Ik weet niet meer wat iedereen zo precies zei, maar het ging over sex... haha!!
Ik heb wel een dildo. Eentje die je G-spott moet stimuleren, maar gebruik hem
nooit inwendig, alleen maar voor de trilling bij de clitoris. (om het beestje maar gewoon
bij naam te noemen) Ik gebruik hem eigenlijk alleen met mijn man samen.
Des te leuker en extra stimulans, maar zou best zonder kunnen, maar leuk om
eens te proberen.. Filmpjes kijk ik ook wel af en toe, en je doet er nog soms ideeen in op. Dus ik zou niet weten waarom je niet zou moeten kijken. Verrijking van kennis zullen we maar zeggen.. Hahaha!

Wat ik me namelijk afvroeg of er een connectie tussen ons allemaal is. Er werken er veel in de zorg, zijn allemaal jong, en volgens mij de helft zeker heeft gescheiden ouders... Toeval? Ja ik ben altijd zo'n doordenkertje..

Maar ik moet er ook niet aan denken bij m'n mannetje weg te gaan. Hou veel te veel van hem. Maar ja je kan niet in de toekomst kijken. Wat iemand ook al zei, ik heb altijd ook naar een veilige basis verlangd. Nu ik dat samen met mij  man heb, hoeft er enkel nog een kindje bij om het totaal te maken..

Pfff. jeetje een aanranding, dat is niet niks, en kan me best voorstellen dat je daar een flinke deuk van oploopt. Er zijn tegenwoordig een heel aantal mensen die gewoon geen grenzen meer kennen, erg jammer. De klootzakken!!

Anne lekker gewinkeld? Genoeg leuks gevonden? Loon is net binnen, is het alweer op, of valt dat nog mee?

Bloemetje, pas op hoor meid, denk niet meteen dat je de hele wereld aankunt, omdat het 1 dag goed gaat. Take it easy...

Greet, lekker broccoli, hou ik ook zo van. Wij aten vandaag preischotel. Lekker.
Maar het is toch lekker als je schoonmams voor je kookt. Niet te makkelijk denken en denken dat doe ik zelf wel, laat je maar lekker verwennen, en doe jij nu maar gewoon naaien!! Haha.. Mijn moeder is er ook heel goed in. Ik kan er niks van. Maar wel heel handig als je het kunt, en ook nog eens leuk vind.

Nou ik ga even wat strijken. Tot later misschien..
Fijne avond!
Liefs xx

@bloemetje1985 en lesy87

toen ik 12 was werd kreeg ik die donorklep, toen vond ik de operatie niet eng ik had er eigenlijk vrij weinig van. ik dacht van 2 weken ziekenhuis en ik ben weer thuis. maarja nu ben ik 11 jaar ouder en dan denk je er toch wat meer overna en vind het ook best wel spannend   want het komt steeds dichtbij dat ik weer een operatie moet. maar gelukkig gaan de technieken steeds meer vooruit ze kunnen zo veel die chirurgen (gelukkig).

op het moment is het niet gevaarlijk ik mag alles doen, alle sporten enzz ik ben alleen iets sneller moe. ik heb eigenlijk altijd alles mogen doen. en heb nooit medicijnen gehad.

mijn cardioloog zei wel dat als ik zwanger zou zijn dat de klachten die ik op dat moment heb wel kunnen verslechteren en dan gaat het vooral om het snel moe zijn.

dus ik ga gewoon heel positief zijn, en proberen om zwanger te worden daar kijk ik echt naar uit. alleen moet ik helaas nog ff wachten van me vriend tot april ongeveer :(

zo zal nu maar even stoppen met dit bericht hahah.

LIEFSSSS

Hoi,

Nathalie,
Fijn dat je geen medicijnen hoeft, is wel erg prettig. En fijn dat je je nu goed voelt. En tot april wachten. is nog 20 weekjes meid, ja, haha, ik tel ondertussen af en toe al af hoor.

Hannes,
Het ging twee dagen goed meid, haha, nee je hebt gelijk, ik ga morgen wel naar mn werk, maar baas zei dat ik het dan maar even moest aankijken, als het niet gaat moest ik weer naar huis. Ben benieuwd.

Verder gaat het allemaal goed.

Liefs

@bloemetje1985
poeh 20 weken dat duurt nog zo lang hahah het liefst wil ik nu al, maarja beide nog geen vast contract. als het goed is krijg ik in januari me contract en me vriend in maart. dus even afwachten. hoe vatte ze het bij jou op je werk op, toen je vertelde dat je zwanger bent?

denk dat ik in februari stop met de pil, daar kun je ook weer last van krijgen toch als je stopt met de pil?

liefs

Hey..
Ik ben het bijna beu met de digitale foto's.. Heb al een paar keer willen bestellen bij de kruidvat en iedere keer als hij begint met scannen, hangt de pc vast.. GRR..
Hoe kan dat nou.. Wil graag wat vakantiefoto's af laten drukken...
Zijn jullie echte vakantiegangers?
Wintersporters? Nee Greet van jou weet ik al dat je een huismus bent..
Liefs x

Terug
Bovenaan