***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Lesy: ik ga me ook niet om alles druk maken hoor  Als je aan alles wilt voldoen van die test, dan moet je super bewust bezig zijn. Dat vind ook ik onzin...
Ideaal dat je je eisprong zo goed voelt! Vanavond even een wat op de tv kijken dus  Bij mij helpt dat overigens ook, maar ik kan het niet samen met vriendlief kijken. Dan voel ik me gegeneerd dat ik het opwindend vind en dat werkt dan weer averrechts. Niet handig dus!

@Bloemetje: bedankt voor je compliment!! Super lief!

@Anne wow.. aangerand! Dat is wel even heftig. Ben zelf ook wel eens "onzedelijk betast". Was tijdens Oud&Nieuw op de Dam in A'dam. Ik stond daar en ineens kwam er een Turk recht op me af lopen. Hij bedacht zich geen moment en greep me zo tussen mijn benen! Hij liep daarna door en verdween in de menigte. Nu ik er aan denk maakt het me nog steeds heel kwaad. Wie heeft er nou het lef om zoiets te doen? Dat soort  kerels hebben  echt 0% respect voor vrouwen..

Toch wel een aantal ouders hier die gescheiden zijn. Mijn ouders zijn dat ook, ik was 5 jaar oud. Ben er letterlijk mee opgegroeid, maar niet zonder het te merken. Nu is het soms nog steeds erg lastig. Mijn ouders kunnen echt niet met elkaar door 1 deur. Inmiddels is mijn moeder gelukkig getrouwd. Mijn vader heeft al jaren een vriendin, maar ik vraag me steeds vaker af of  mijn vader en zijn vriendin  wel gelukkig zijn....

Soms dan denk ik wel eens dat ik zelf graag een hele veilige thuishaven wil creeren, doordat ik er zelf nooit echt 1 heb gehad. Er was altijd wel wat. Mijn moeder deed wat ze kon, maar bij mijn vader was er standaard sprake van 'gedoe'.

Hey meiden!!

Ik kwam ook weer om de bocht zeilen..........
Whaha word leuk hier met handboeien en sexfilmpjes...!!!
@lesy zeg nu niet dat je me niet meer plaagt, hou je toch niet vol . Lekker vrij gehad vandaag???? en me eisprong als het goed is gister of vandaag zou het niet weten voel vanalles in me buik. Maar goed volgende maand beter hoor. En die ovulatietesten ik weet niet zo goed dan lijkt het of er nog meer druk achter zit. En moeite met klaarkomen, tja lukt het ook niet als hij je vingert ofzo??? (sorry)
@hannes zo dan zit je ook met een bek vol tanden tegenover je dokter zeg!! Pft wat een lekker ding.
@anne cbml word leuk hé!! Volg het met spanning ben zo reuze benieuwd!!
@cato de ouderavonden er weer op zitten!! Fijn dat je zo n lieve klas hebt, lijkt me een hele klus groep 7 poeh
@nathalie welkom
@jvm ken ik niet aardappels met ei erdoor??? Hoe doe je dat?
@justme een wiegje is hardstikke leuk!! Me schoonmoeder heeft er nog ene dus die ga ik echt wel gebruiken, veelste lief!! enne geen gekke dingen hé met die handboeien.
@bloemetje tegen jouw wilde ik ook wat zeggen maar weet het niet weer .

Hier gaat wel hoor!! Heb een nieuwe hobby haha iedereen lacht zich slap en ikzelf eigenlijk ook wel, tis te doozig voor woorden : naaien, ja met een echte naaimachine en een lap stof, en het gekke is het is nog leuk ook. Me ma kreeg een flauwte toen ik het vertelde die kwam niet weer bij!!! Me man is niet lang boos gebleven hoor kan tie niet , voel me wel lekker op een trekkende buik na, maar heb dus vandaag ook niets uitgevreten, dus conclusie niets doen is goed..........
Weet niet meer wie het vroeg over gescheiden ouders, de mijne zijn al bijna 35 jaar getrouwd dus party..... en net wat lesy zei het is overal wel eens wat......!!!!!

Dikke kus Greet

@Meisje: Nee daarom, af en toe is dat een vlaag van mij, dan ben ik er ontzettend mee bezig. Ik denk er nu niet meer aan, ik zie het wel. De uitslag staat straks vast en dat is dat.  Komt denk ik ook omdat mn collega nu 10 weken zwanger is, en ze morgen voor de 1ste echo gaat. Had graag samen met haar zwanger geweest.  Dan spookt dat ook een beetje door mn hoofd. Maar ben wel heel benieuwd, dan weten we wel precies hoe ver ze is. Haha, als je je eisprong hebt dan is klussen toch al te laat? Naja, dan maar voor de fun toch? Ik kan zulke films niet alleen kijken, we hebben op onze slaapkamer geen tv, en manlief kijkt altijd beneden tv, dus moeten we wel samen kijken haha. Dus, jij bent ook al eens in je kruis gegrepen? Pff echt respectloos inderdaad. Ik vind het al eng als jongens/mannen stijf langs je lopen en je op zo'n bepaalde manier begroeten. Dat negeer ik altijd en loop zo snel mogelijk door. Het slaat helemaal nergens op, je zegt toch niet zomaar "hallo? hoe gaat ie??" tegen iemand? Krijg daar kippenvel van haha. Het lijkt mij erg moeilijk als je ouders gescheiden zijn? Helemaal als ze dan een nieuwe relatie krijgen. Jij als kind kunt daar helemaal niets aan doen :-( Het gebeurt tegenwoordig zo veel helaas....Ik kan me nu niet voorstellen dat ik ooit bij mn man weg zou gaan.....Kan niet zonder hem!

Liefs lesy.

Tegelijk eisprong, dat zou leuk zijn haha....
Whaaahhaaaaa greet en naaien, moest je nou nét die hobby uitkiezen?? daarom ben je hier niet meer zo vaak te bekennen, je hebt een nieuwe verslaving!! Nou ja, als jij het leuk vindt, waarom ook niet? Kun je vast babykleertjes maken :p
Pffff vingeren?? Jaa das geen probleem, helaas komt een vinger niet klaar hé..... ;-)

Liefs........

@Greet leuk! Dat naaien. Zou willen dat ik het ook kan, is best heel handig hoor

@Lesy: Niet zomaar niets doen vandaag! Je eitje blijft nog wel 24 uur in leven dus hop! Gaan met die banaan

Ik ga lekker eten!

Eet smakelijk iedereen alvast!

Liefs!

ey lesy wel klussen dalijk, je eitje leeft nog!!!! Jaha maar hij kan je dan toch klaarvingeren of weet ik veel hoe!!!
@meisje tssss wilde wat zeggen tegen jou is t weer weg nou schrijf dalijk nog wat aan jou!!

Kus

Terug
Bovenaan