***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

He meiden,

Niet veel gekletst gister zie ik wel.
@bloemetje; Goed luisteren naar je lichaam he meid!

@Hannes; We hebben met 'de meiden' veel overeenkomsten ja. Mijn ouders zijn gelukkig niet gescheiden. Kan er dus ook niet over meepraten hoe je dit moet ervaren als kind zijnde. Kan me inderdaad ook niet voorstellen dat mijn mannetje en ik ooit uit elkaar zullen gaan. We zijn nu al bijna 7,5 jaar samen das al een hele poos toch!

ook ik heb wel wat speeltjes die ik samen met mn manneke gebruik hoor. En een filmpje op zn tijd is ook leuk om het spannend te houden he!
Denk dat nu tegenwoordig alles bijna overal te verkrijgen is de meeste mensen ook wel over hun schaamtegevoel heen kunnen stappen.

@Lesy; Ik herken je verhaal ook wel hoor. Als we gewoon alleen vrijen kom ik ook nietr heel erg makkelijk klaar,maar ow wee als mn mannetje darr beneden eens heel erg zn best gaat doen!!!!

Nou meiden nog 2 dagen dan ist weer weekend. Ik hoop vanavond eens een rustig avondje op de bank voor de tv te hebben. Kan ik lekker met jullie beppen!

kus

@ meisje--> Ik snap wat je bedoeld. Ik kijk ook niet samen met me vriend. Ook ik voel me niet op me gemak dan. Mijn ouders kunnen nu uiteindelijk wel weer door 1 deur. Toen ze net gescheiden waren en me pa er vooruit kwam dat hij homo was, was het wel even een ander verhaal. En notabene omdat me zus met drugs bezig was enzo zijn ze weer normaal gaan doen. Zodat ze me zus beide in de gate konden houden.

@ Greet--> Naaien is zo handig! Ik moet zeggen dat ik eerst ook dacht van wat een onzin laat het me moeder wel doen. Maar nu als ik iets leuks wil maken kan ik het gewoon zelf. Zo ben ik nu bezig om van 2 douchegordijnen, gordijnen te maken voor bij de veranda. Als het dan hard regent en waait houdt dat het nog tegen. Dus even opmaat maken en dan 2 knopsgaten er in zodat ik die om een haakje kan doen en dat het niet wegwaait! Super leuk dus!

@ Hannes --> Ik werk niet in de zorg, ik werk in de financiele administratie. Als je om je heen kijkt zijn er erg veel gescheiden ouders tegenwoordig. Wel jammer vooral ook voor de kinderen. Maar goed bij elkaar blijven voor het kind is ook niet altijd de beste oplossing. Denk niet dat mijn moeder met een homo had willen blijven samen leven.

@ Cato --> Ja ik denk dat de speeltjes ook aangeschaft worden om het sex leven wat nieuw leven in te blazen! Ik speel er eigenlijk nooit alleen mee. Vind het fijner met partner!

Nou ik heb gister van Davitamon de Fem Fit gehaald. Deze werkt voor meerdere doeleinde. Zoals beter huid, haar en nagels. Meer weerstand. Betere vitaliteit. Helpt tegen de ongemakken van de menstruatie. Ook zit er de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in. Dus op deze manier krijg ik dat in ieder geval al binnen. Mijn oom had een open ruggetje dus dan is het best belangrijk.
Heb gister een sinteklaar kadotje aangeschaft. Het is voor het eerste kind van me zus. Het een shirtje voor hem besteld met de tekst:
KA-BOOM
Ik word broer!
Ze is nu 10 weken zwanger en gaat het nu zo ongeveer aan meerdere mensen vertellen. Denk is wel leuk om de oudste dit shirt dan aan te doen. Hij word in maart 2 jaar. Heerlijk ventje!

Ik ga maar eens aan het werk nog 2 dagen en dan lekker weekend!! Heb ik zin in...

Greetz Just me

greet
dat is eigelijk heel simpel ik bak dan aardappels in de pan die schijfjes zeg maar.
en als die lekker krokant gebakken zijn ja zo vind ik ze het lekkerst
dan gooi ik er drie eieren bij en husselen maar totdat de ei klaar is dan is het klaar.
heel makkelijk dus.en net weer anders dan losse aardappels.

mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 10 was
en dat was het eerste half jaar goed samen goed plannen enz
tot dat mijn vader en vriedin kreeg die zorgde ervoor dat ze lekker bier gingen zuipen en daardoor lekker agresief werden.daardoor hebben we heel veel mee gemaakt ik en me zussen.ik heb een oudere zus en een jongere zusje.en het is een paar keer gebeurd dat zijn vriendin dat bij mijn moeder voor de deur stond om haar dan zonder reden in elkaar te slaan tot in het ziekenhuis toe en dat soort dingen heb ik meegemaakt.nog veel meer hoor maar te veel om hier neer te zetten maar denk dat jullie wel kunnen raden en kunnen invullen het was een hel.
en heb sins dat ik zwanger was van mijn dochter geen contact meer met me vader omdat het altijd maar bier was en ruzzie en dat liep altijd uit de hand.en ik heb voor mijn dochter gekozen wat hij dus nooit gedaan heeft hij heeft voor zijn viendin gekozen en het bier.vor de vijligheid van mijn dochter wil ik gewoon niets meer met hem te maken hebben.

en weet niet wie het vroeg over de wieg
maar ik heb ook een wieg gebruikt bij mijn dochter en ben van plan dat bij deze ook te gaan doen.echt waar ik vond het ideaal.
de wieg staat toch lekker naast je bed en een ledikant gaat dat niet zo makkelijk dat doe je ook gewoon niet naast je bed zetten.
en kon me dochter wel lekker in de gaten houden.ik vond dat fijn sommige vrouwen vinden het vervelend dat ze de hele tijd wakker worden dor geluiden an de baby maar voor mij was het een geruststelling.aangezien ze na elke voeding spugde dus ook snacht zou ik er niet aan moeten denken dat ik haar niet kon zien.
want ze was gewoon nog te klein om te begrijpen dat als ze spuugt ze haar hoofd opzij moet doen dus ze spuugde steeds omhoog zeg maar zo in haar gezucht maar soms zoveel dat het weer terug de neus in ging en haar mond en stikte dus kon ik optijd ingrijpen kon haar snel op haar zij leggen zodat alles eruit kwam.ik zou er dus niet aan willen denken wat er was gebeurd als ik dat niet kon doen.dat gebeurde wel een paar keer hoor het was niet maar 1 keer gebeurd.dus mijn voorkeur is een wieg.met 3 maanden is ze de ledikant in gegaan want toen begreep ze dus dat haar hoofd opzij kon en vertrouwde ik het.en met borstvoeding is het ook fijn hoef je niet steeds helemaal uit je bed je pakt haar uit de wieg en ga haar lekker voeden in je bed liggend doe je nog ff je ogen dicht niet n slaap vallen dan he hihi.is moeilijk weet ik maar instinktief deed ik dat nooit.en rust je ook nog ff uit want de gebroken nachten zijn echt zwaar.

Goede morgen allemaal

Iesy ja weet het zeker dat het niet raak is haha
dat is wel mooi dat je je ei verneemt wou dat ik dat ook vernam dan weet je het wel zeker ja dat je er 1 hebt haha.. kan wel nog niet uitgerekend wanneer ik mijn nod volgende maand heb maar dat kan ook nog niet want ben nog niet ongi haha

Greet ja cbml is spannend, ribas en yas, zijn er uit . maar marco gaat toch niet delen met kelly hoop dat ze dat wel door krijgt haha
baal alleen want morgen is de finale kan ik niet zien heb ik late dienst bah
haha leuke hobby dat kan ik niet , moesten het toen ok school doen pfff en iedereen liet zijn moeder het in huis op laatst doen dus iederen had een voldoende alleen ik niet wahahhaa

Bloemetje, ja lijken allemaal op elkaar dat gedoe met die babys kopen pff ze moeten vandaag voor de rechter komen, en vanmorgen was hier in het nieuws dat de belgische ouders het kindje ook weer willen hebben ze hadden er spijt van dat ze hem weg hadden gedaaan pfff dat weet je toch voor die tijd ook al lijkt me alleen het idee dat je hem gelijk na de geboorte weg doet :(
ja ga op naar de volgende ronde , nu die ongi nog komen, hoop niet dat het nog langer duurt pff als ik maar niet zoon lange cyclus krijg haha

Hannes.. ja heb lekker gewinkeld , heb niet zo heel veel gehaald hen me netjes gedragen haha, heb een rendier met slee voor buiten en nog zoon lantaarn voor buiten en een kerstman voor binnen een kleintje wat ik op de schoud wil zetten haha was nog geen 60 euro kwijt dus valt nog mee me vriend smste me gister morgen al nou winkel al leeg gekocht haha, dus die viel het ook mee dat ik zo weinig uit had gegeven.. doe dat ook niet zo snel ben altijd zo een van die alles eigenlijk te duur vind en niet snel wat mee neemt haha en als me vriend er bij is met kleren ofzo dan zegt hij altijd als je het mooi vind moet je het mee nemen, maar zo ben ik niet haha..
nee ik houd niet van wintersport is me veelste koud hahahaha

Groetjesss

Hoi,

Nathalie,
Hoe ze bij mij op het werk reageerde, positief, waren en zijn hartstikke blij, ook al gaat het nu voor het werk zelf niet zo goed. Dat ik last heb van mn bekken, en ik nu alleen maar inzetbaar ben voor lichte klusjes.
Maar mijn contract is wel weer verlengd, dus dat is wel erg prettig.
En van het stoppen met de pil heb ik eigenlijk niet zoveel last gehad.

Hannes,
Wij zijn geen vakantiegangers, zijn al zes jaar niet meer op vakantie geweest. Maar eigenlijk wil ik toch graag nog weekendje weg voor ik moet bevallen, maar momenteel geen geld voor, wel jammer, want had me erg fijn geleken.
Jullie zijn wel vakantiegangers begrijp ik. Welke landen vind je mooi?

Cato,
Vandaag heb ik flink geluisterd naar mezelf en jullie, straks meer, einde van mn bericht.
Hehe, en lekker rustig avondje. Ook wel fijn als je drukke week hebt.

Just me.
Wat leuk dat cadeautje, hehe, erg schattig lijkt me dat. Hihi.
Ze zullen er denk ik erg blij met zijn.

Jvm,
Ik heb echt bewondering voor jou meid. Ik vind het erg moedig van je dat je voor je dochter hebt gekozen, zou het ook doen in zulke situatie, maar met iemand van je ouders breken lijkt me ook erg moeilijk.
Jij bent een top mama. en zal dat ook voor deze kleine spruit weer zijn. Respect voor jou meid. Ik hoop dat ik het ook kan doen zoals jou.

Anne,
Vandaag voor de rechter, ik ben benieuwd, nou hoop niet dat dat kind weer naar ouders in belgie gaat. Als je je kind eenmaal afstaat om die reden, en er nog som geld voor vraagt. Zomaar weggedaan. Nee, dat hoop ik niet. Dan hoop ik dat het kindje blijft bij de mensen waar het nu is. Ook al is hun reden ook niet juist. Bij hen is het nog beter denk ik.
Pff. ben benieuwd wat er uitkomt.
Haha, en winkel niet leeggekocht, vriend blij.Haha, wat wil je nog meer?

Zo, vandaag weer ff gewerkt, maar eerder gestopt, het ging niet meer.
En morgen ga ik van half negen tot tien, in plaats van half acht tot tien. En maandag weet ik het nog niet, moet ik nog ff bespreken morgen, moet maandag ook naar bedrijfsarts, en hoop daar goed aan te kunnen geven hoe het gaat, en samen oplossing te vinden, ze probeerden vandaag beetje te pushen om volgende week meer te gaan doen, ja, :s als het nu na drie dagen weer bij af is. Nee, denk het niet.
Gelukkig begreep baas het wel.

Liefs

Hey wijfies,

@hannes lekker preischotel heerlijk!! Ja weet ik maar toch... Wil niet afhankelijk zijn, haat ik!! Leuk hé foto's brrr nou heb er een vreselijke hekel aan, moet nog steeds een stapeltje van de bruiloft inplakken iehhhhhhhhh. Ja klopt ben net zo lief thuis, al de gemekker achteraf van me bed lag te hard enz... Vind ik dan zo dom!!! Maar we gaan in februari een weekje weg toch wel zin aan... Maar ik wil het liefst in een luxe hotel en dan is echt verwend worden haha
@nathalie poeh poeh vind het niet niks wat jij hebt zeg.
@cato je hebt bijna weekend!! Ga je wat leuks doen dat je er zo n zin in hebt? Denk dat de meeste vrouwen niet zo makkelijk klaar komen, maar wat jij zegt als ze erug hun best doen dan ist zo gepiept hihi
@justme nou ik heb geen geduld voor naaien maar moet nu wat en begin het nog leuk te vinden ook!!! En het is super handig als je het kan!!! Dat merk ik wel!! En nog een goeie oefening voor geduld hebben...   Leuk zo n shirtje voor je neefje!!!
@jvm sorry maar het lijkt me niet zo lekker   jij hebt ook al veel meegemaakt meis. Begrijpelijk dat je voor je dochtertje kiest!!
@anne balen dat je moet werken dan!! Ben zo benieuwd marco gaat zo ie zo stelen, mischien gaan de vrijgezellen wel met het geld er vandoor!! Kelly heb niet zo n beste beurd gemaakt met een auto kopen!! Ben ook niet zo n held met naaien, maar wil het nu persee kunnnen!! Leuk geshopt zeg, gezellig al die kerst dingen hé!! Zo n fijn sfeertje!!

Ben vandaag ant rondkeutelen, kan me ei niet vinden, tis zo somber buiten!! Maar komt goed, heb een mooi boek te voorschijn gehaald, lekker warm kacheltje aan, wat wil een mens nog meer!!!
Verder wil ik vanavond persee op kraamvisite, tja wat in   me kop zit, zit niet in me kont dus dat moet en zal gebeuren hoe dan ook .

Meiden fijne dag verder.

Liefssssssssssssssssssssssssssssssss Greet

Goedemiddag Ladies!

@Bloemetje: easy going he  Dat hoor je vast de hele dag haha!

@Greet: ik heb ook geen idee wat je wilde zeggen..

@JMV: heftig! Mijn vader koos ook voor zijn vriendin ipv zijn kids, maar ze gingen niet aan de alcohol, gelukkig!

@Justme: ow jeetje, nog wachten tot april! Maar goed, als je beiden nog geen vast contract hebt dan kan ik me dat wel voorstellen. Kan je niet beginnen als blijkt dat jullie beiden een vast contract hebben? Ga je lekker uit eten en dan gooi je vervolgens gewoon die laatste strip weg!  

@Lesy: Is het gisteravond nog gelukt?

Heb vanmorgen gewerkt. Gisteren gesolliciteerd middels een sollicitatieformulier. Ben benieuwd! Het werk wat ik nu doe, is voor te weinig uren. Vandaar. We hebben wel genoeg inkomsten dus dat scheelt weer. Nu zit ik alleen met een vraag. Een beetje een "stel dat situatie":

Stel: ik krijg nu ergens een jaarcontract, per januari. Dan blijkt dat ik bijvoorbeeld, noem maar wat, in maart zwanger raak. Dat houdt in, dat ik rond januari 2010 uitgerekend ben. Wat mag een werkgever dan  wel en niet? Hoor wel verhalen van vrouwen die wegens hun zwangerschap de deur gewezen kregen.... En al je nou dan ontslagen wordt, krijg je dan een uitkering tijdens je zwangerschapsverlof? Of ligt dat ook aan de inkomsten van je partner?

Ingewikkeld he

Hoi,

Greet,
Beetje baaldag? Hier ook, pfff, heb nergens zin in, ben heel emo vandaag. En heb het even helemaal gehad vandaag. Kan om het minste gaan huilen. Vind dit zo vervelend. Nu lekker op de bank hangen, ja, iets anders lukt weer niet meer, teveel pijn nu. Grrrr.
Hoop dat het bij jou snel weer beter gaat.

Meisje,
Hoor helemaal niets, he, dat is nog vervelendste, verveel me zo. Vind het zo saai en word er wat depri van. Gelukkig laat kleintje me weten dat ie er ook is. Hihi, het schatje, hou nu al zoveel van hem/haar.
Krijg er de tranen van in mn ogen als ik aan ons droppie denk en naar de echofoto kijk. :)

En je baas mag je niet ontslaan wegens zwangerschap, gebeurd helaas wel vaak inderdaad. Maar als hij je om die reden buitenzet, kan jij volgens mij baan terugeisen. En normaal gezien krijg je zwangerschapsuitkering dan.
Weet het niet zeker.

Liefs

Terug
Bovenaan