***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hahaaa ja is goed, dan gaan we er vanavond nog even van tussen.....Zal alvast wel even aan allemaal spannende dingen denken :p

Ow, wij eten pasta, maar kom net tot de ontdekking dat ik helemaal geen groentepakket heb!! Nou ja, dan maar 2 uien voor een keer...Is ook wel lekker! Wat eten jullie??

xxxx

@meisje weet het ech niet weer dom. Eetsmakelijk.

@lesy jullie eten vaak pasta hé! Me man is meer van de aardappels. Me shcoonma kookt dus ben benieuwd wat ze dalijk brengt!!

Ja klopt, wij eten 2x per week pasta en 2x per week rijst en 2x per week aardappels en zaterdag wat makkelijks, hetzij pizza of patat ofzo... Variatie in de keuken ;-) Ohh jij hebt het weer lekker makkelijk, het eten wordt aan de deur bezorgd!! Nou eet smakelijk dan maar alvast!!! xxx

Hoi,

Zo, ben je ook ff een middag niet geweest, hoop bij te lezen haha.

Just me,
Ja, je kan het nooit zeker weten, pas wanneer je kindje er is, haha dan weet je het zeker.
En zijn inderdaad ook behoorlijke prijzen.
En probeer wel te luisteren naar mn lichaam hoor, alleen zo moeilijk, want moest vanmiddag inkopen doen, daarna maar naar schoonouders en daar rustig op de bank gezeten.
En wat naar dat je aangerand bent, ik kan begrijpen dat je sex leven dan toch even wat anders word. Erg moeilijk denk ik om dat te verwerken.
Gelukkig dat er een vriend in de buurt was die jou heeft geholpen.

Lesy,
ja mama, haha ik zal opletten hoor, maar vanmiddag toch mislukt, moest van fysio rustig aan doen, oeps, tja, moest wat hebben dus ja, dan is rustig aan doen niet makkelijk he, Maar wel weer goed geslaagd hoor, haha.
En die pijn daar, meis, dat is je eisprong, haha, als je het zo duidelijk voelt.
En als je je eisprong voelt, dan heb je volgens mij nog iets van 12u. hehe, dus kan nog hoor vanavond.

Anne,
ow, haha, zit een beetje in verwarring dus. Maar blijft allebei erg raar.
En morgen je nod, spannend, maar wss niet zwanger, volgende ronde beter he.

Meisje,
Alsjeblieft meid.
Ooh, vervelende jeugd gehad af en toe, ja, dan wil je het tien keer beter gaan doen, maar als ik het zo lees gaat dat wel lukken bij jullie hoor.

Greet,
Nieuwe hobby, naaien, hihi, leuk. En niet meer weten wat je wou zeggen?
Dat is vervelend, heb ik nu zowat elke dag :s Zeer vervelend is dat.

Zo, was het weer ff.

Liefs

Hey bloemetje, ja vervelend is dat ey. Gelukkig heb ik het niet vaak hihi. En heb je je rust gehouden vanmiddag? anders heb je ook een boze vriend !! Bevalt het werken weer een beetje??

lesy ben ik er weer ben jij weer foetsie

Nee nee niet weggaan!! Ik moet ff een oogje op het eten houden haha......
kan het dat een eisprong doorstraalt naar je rug? Heb ontzettend rugpijn aan mn linkerkant zeg maar....Pfff wat een nare dag.

Lesy,
Ik denk dat dat wel kan hoor, wel zeer vervelend is dat.
Veel plezier vanavond hihi.

Greet,
Nee, eigenlijk niet gedaan, moest wel van de fysio, oeps, tja, ik moest kleding hebben, en dan moet je gaan he, ook nog pakjes voor pakjesavond die zaterdag is. maar morgen doe ik rustig aan hoor, ga dan s middags ff slapen, merk dat ik het wel nodig heb, was ook zware nacht, hond is niet lekker en heeft drie of vier keer gejankt dat ie naar buiten moest rennen. Erg vervelend, maar vooral voor hem. Gelukkig voelt hij zich nu weer wat beter.

Liefs

Terug
Bovenaan