***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@ Bloemtje--> Erg mooi!! Alles zit er op en der aan. Het hoeft 'alleen' nog maar te groeien! Het is zo bijzonder. Kan niet wachten tot ik zwanger ben!

Nog een kwartier werken, dan lekker naar huis boerenkool eten!! hahaha genieten man.  Mijn mannetje komt waarschijnlijk pas laat  thuis dat is wel erg jammer. Maar soms komt hij toch onverwachts  5 uur thuis dus we  hopen het maar.  Vanavond weer lekker GTST en HOUSE kijken!!

Fijne avond allemaal!  

Hoi hoi

@bloemetje ja beetje baaldag maar gaat wel over. alhoewel lees maar ff hieronder :)
en vroeg terug van werken, goed dat je naar je eigen lichaam luisterde (hihi en dat zeg ik..) oh die echo,  tranen liepen over me gezicht, zo mooi, een wonder is het dat een kindje in je lichaam kan groeien zoo bijzonder bloemetje. *Zucht* wat mooi. en je bent wat emo, ja meis dat hoort bij zwangerzijn lekker aan toe geven hoor!!!
@meisje wat een ingewikkelde vraag, moet je gewoon is informeren bij zo n instelling die weten alles!
@justme nog een week geduld dan is het zover!!! haha zeker druk op je werk . en lekker aan de boerenkool nou daar is het weer voor!!

Hier is de shit aan  ben zo boohoos!! Ik werk dus in de thuiszorg ben sinds april bij deze organisatie, omdat ik hier natoe ben verhuisd ivm me huwelijk (lekker ingewikkeld hihi) maar na een maand had ik al zoiets van wat een flut organisatie... kan je hebben hé. Nu zijn ze al een tijd ant rommelen met faliet gaan, moet ik steeds in de krant of op internet lezen ipv persoonlijk geinformeerd te worden . Maar nu zat er dus een brief in de bus, ze hopen dat personeel overgeplaats kan worden naar een andere organisatie en anders hebben we ontslag per 31 januari wegens geldtekort. BLLLLLLLLLLLLLLLLLL. Okay zo n ramp is het niet, in de thuiszorg werk zat maar toch had het nu zooo lekker voor mekaar , eigen tijd indelen, lekker dicht bij huis alles..........   Zo dat lucht op

Kuskus

Greet,
Wat balen van je werk zeg. Grrr, erg fijn dat dat word gemeld aan jullie, eerst alles horen via internet en kranten en dan zo een brief krijgen.
Begrijp dat je daar behoorlijk van kan balen. Is niet leuk.

En ja, die echo, mooi he.
Elke keer als ik naar gezichtje kijk schieten bij mij de tranen ook in de ogen.
Ga vanavond wss zwemmen, zwangerschapszwemmen, ontspannend zwemmen, heerlijk, heb daar wel zin inhoor. Weet alleen nog niet of ik kan, moeten eigenlijk opa van me vriend ophalen en thuisbrengen, die zit overdag bij zn vrouw in het verzorgingshuis, dus moeten eerst nog ff kijken of iemand anders het wil doen.

Liefs

Hey bloemetje, ja dom hé daar ben ik zo boos over, je hoort toch eerst personeel te informeren. Doen ze dan speciale dingen bij zwangerschapszwemmen? Ja vind het ontzettend mooi *mini beetje jaloers op jou, gezonde jaloersie hoor*. Doe je rustig aan lieve schat!! Liefs

@bloemetje1985 wat een hele mooie foto's. om trots op te zijn.
als ik zwanger ben dan vraag ik bij de eerste of 2e echo of ik drie kopieen mag, die lijst ik apart in, en dan geef ik dat aan me schoonouders me pa en me ma en zo komen hun te weten dat ze opa of oma worden.  al helemaal bedacht hahha.

@greet
balen zeg van je werk. is wel heel schandalig dat ze het hun personeel niet recht in het gezicht durven zeggen. ik heb vandaag op mijn werk te horen gekregen dat ze volgend jaar willen gaan inkrimpen qua personeel en dat er op mijn afdeling 1 persoon weg moet. heb al te horen gekregen dat ik dat gelukkig niet ben. was er al bang voor denk daar gaat me geplande toekomst maar gelukkig mag ik blijven. ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt.

zo ben weer lekker thuis werk dag zit erop. ik ga nu even koken, me vader eet gezellie samen met mij aangezien me vriend gelijk vanuit zijn werk doorgaat naar de voetbal om te trainen.

liefsss

Hoi,

Greet,
Het is ontspannend zwemmen en wat oefeningen, ik zei dat ik bekkeninstabiliteit heb. En er is er nog eentje die daar zwemt die het ook heeft. Moet het dan eerst even bij degene die de cursus geeft aangeven. Denk wel dat ik vanavond ga, ontspant me misschien. En slaap ik hopelijk lekker. Ik ben heel erg gespannen vandaag. Volgens mij voelt buikje dat ook, want die doet wat vaker pijn, ook vandaag paar keer echt schopje gevoeld volgens mij. was tik, en weer over, hihi.
En jaloers, meid, kan ik begrijpen. Als mn verhalen te veel worden, melden he.
Telt voor iedereen.

en ow ow ow, ja,
nathalie, jij had ook geregeageerd, en oeps, ik ben het weer kwijt, aaaaah. Ga maar weer eens lezen.

liefs

Terug
Bovenaan