***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@bloemetje ben je mal, niets teveel juist hardstikke leuk!!! Haal je niets in je hoofd hoor, geniet ernorm van je verhalen!!! Ga maar lekker zwemmen, dan ontspan je heerlijk!! En als je dan een nacht geslapen hebt als een roosje...........
@natalie wat voor een werk doe jij?? Ja enorm balen als je dat te horen krijg.Maar komt helemaal goed hoor, zijn niet afhankelijk van mijn salaris! Gezellie met je pa eten!

Eetsmakelijk allemaal, hier word het weer binnengebracht

Hey meiden,

Even spuien hoor.
Wat een dag wat een dag.
Eerst moeten werken en toen mijn auto weg moeten brengen voor winter banden daarna kwam de wasmachine monteur want die was dus al 2 dagen kapot!!!!!
Nu bleek er 2 sokken tussen geglipt te zijn.
Zegt die vent tegen mij: 'tjah dat is het verschil met een dure wasmachine!!!

GVD ik heb gewoon een wirlpool dat is niet een of ander goedkoop speelgoed wasmachinetje!!!

Zegt die ook jah je moet altijd je sokken in een sloop wassen dan krijg je dat niet.
Nou ik hd zin om een sloop om zijn hoofd te binden!!

Maar hij doet het gelukkig weer.

Toen kwam mijn vriend met het geweldige idee zullen we een beenham gaan eten.
Hij ging werken in de tuin en jah hoor ik sta hier te kloten met dat ding dat 85 min in de oven moet.
Was het helemaal beui en aangezien de visboer hier elke donderdag staat heb ik maar lekkerbekjes gehaald.

Nu nog wachten tot mijn krieltjes goed zijn want die dingen lijken wel ping-pong ballen zo groot ( ook vriendlief gekocht ) en dan eindelijk eten.....

Nou sorry even geen kracht om te reageren op idereen bh @ greet Hier in het zuiden zijn ook een aantal thuiszorg organisaties falliet gegaan en het stond inderdaad eerder in de krant dan de medewerkers het wisten maar gelukkig dat er altijd werk is in de zorg dat scheeld! Nou succes ermee hoop dat je snel ander werk hebt

-x-

@Greet: jeetje zeg.. lekker is dat! Gelukkig kan je zomaar ergens anders terecht!

@Turtle: oei, een onhandig dagje dus? Heb ik ook wel eens en dan weet ik al voordat ik ergens aan begin dat het vast mis zal gaan.. en inderdaad  Gelukkig is er morgen weer een nieuwe dag!

Wij hebben net aardappels, slavinkjes en doperwten met worteltjes op. Was weer lekker! Zometeen wordt er een paard gebracht. Die ga ik trainen voor ongeveer 4 weken en dan zal er bepaald worden wat er mee gaat gebeuren: verkopen of niet. Eigenaar is er zelf niet helemaal zeker van en heeft er al een hele poos weinig tot niets mee gedaan. Eens zien wat we ervan kunnen maken  Daarna een vergadering en dan lekker slapen. Morgen even werken en dan WEEKEND! Zal nog wel een paard moeten rijden. Vanmiddag waaide het zo hard, dat mijn cap (hoofddeksel) bijna wegvloog! Gelukkig was het paard braaf  
Vanmiddag stond mijn schoonmoeder ook op de stoep. Had haar immers gevraagd om me te helpen met het behangen van de toekomstige studeerkamer. Ze kon morgen al wel! Maar ik denk dat ik het liever volgende week doe, dan heb ik het een tikje rustiger en dus alle tijd.

@Bloemetje: erg bijzonder die echo's! Wauw!

Hey goedenavond!!

Hier alles goed, lief dat je het vraagt :p
Zo pff de werkdag zit er weer op. Mn collega heeft haar echo laten zien en het ziet er uit als een bruine boon! 1,8cm en ze was minder ver dan ze dacht, namelijk 8 weken. Was wel n beetje jaloers hoor, wou dat er iets in mijn buik groeide.....

Ja, gisteravond hebben we nog geklust. Heb kussen onder mn poep gedaan :p Niet gekomen maar weer meer genoten dan anders, het is een begin hihi. Nu maar weer afwachten, nog 13 dagen te gaan ;-) Dan is het ook al bijna kerst, gaat echt snel vinden jullie niet? Hoop dat we een mooi kerstcadeau krijgen!!

Bloemetje lekker zwemmen?? Hmmm, alleen of met vriend? Sexy hoor, met een dikke buik haha.....

Greet.....Wat balen meis, een onbekende toekomst dus. Ik hoop dat het een beetje meevalt voor je. Een ander plekje is toch altijd weer even wennen, en dicht bij huis is inderdaad erg lekker. Ik woon ook maar 10 minuten fietsen van mn werk, lekkerder kan niet!

Ik weet het even niet meer haha.....xxxx

Owja, turtle had vandaag moordneigingen toch? Is alles nog goedgekomen? Meestal zijn alle tegenvallers op dezelfde dag, dus hoop dat je morgen wat meer geluk hebt hihi. Bijna je nod meis, heb je al een vermoeden?? xxx

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Was gewoon pist dat eerst de hele wereld het weet en dan pas het personeel. Als ik er te diep over nadenkt word ik weer woedend niet doen dus!!

@turle whaha een sloop om zn kop!! zie het al voor me! Wat zei je tegen je vriend maak die beenham zelf maar!! Twee sokken er tussen geglipt ik vraag me ook wel is af waar die dingen blijven! soms heb je van die dagen dat alles tegelijk komt hé! Hopelijk waren de pingpong ballen lekker!!! Enne hier is het ongeveer het zuiden
@meisje drukke avond! Veel plezier! En je schoonma laten behangen lekker makkelijk hé mooi dr gang laten gaan!! Hoef je het tenminste niet alleen te doen.
@lesy druk geweest vandaag! Heb je morgen vrij hihi? Ja echt super ideaal als je dicht bij huis werk!en een bruine boon gezien, leuk!!!! En gister een lekker avond gehad!! Zou dat helpen een kussen onder je kont? Fijn dat je meer genoten hebt!! Voor mijn man is het niet compleet als ik niet klaarkom hoor, ik zeg vaak ik geniet dus dat is goed maar nee hoor
@allemaal fijne avond en een dikke kus Greet

Hoi,

Greet,
o, hihi is goed hoor. En ga inderdaad zwemmen, vriend gaat sporten, hij vind dat ik het moet doen. Dus dan gaan we ervoor he, vind het wel spannend hoor, als enige tussen nieuwe mensen, eerste keer dat ik dat echt doe hier in nederland, hehe, en spannend. Ben benieuwd wat het zwemmen allemaal inhoudt.

Turtle,
Haha, sloop om zn gezicht binden, foei foei, haha.
Maar niet gedaan. Ja wirhlpool is niet zo goedkoop denk ik.
Vervelend als hij het niet doen, dan zie je dat je er toch afhankelijk van bent.

Meisje,
Een paard trainen, grote uitdaging lijkt me dat. Maar dat gaat jou wel lukken hoor.
hihi, dat komt helemaal goed.
ik heb hier pitabroodje met sla komkommer en tomaat ertussen op, en een bakje soep.
En ze kon morgen al wel, haha. Dat is snel.

Lesy,
Ik ga alleen zwemmen, alleen voor de zwangeren haha. En sexy, ik weet het niet. Hihi. Vind het spannend hoor.
En meer genoten dan anders. super, wel leuk. ga zo door.
Succes met wachten.

Zo, hond greep net in vriend zn been, vriend zat tegen zn bench aan te tikken met zn voet. Ja, volgens mij voelde hond dat als een bedreiging, beet niet door hoor, maar hij verdedigde wel goed zn eigen plekje. Vriend schrok er behoorlijk van. Tja, pest hem dan niet.
En ik wilde hem net ff tegenhouden, de hond, maar nagel was nogal lang, en die plooide dubbel. Grr, stukje van me nagelbed losgekomen.
Deed en doet best zeer. Haha, eigen schuld he.

Liefs

Terug
Bovenaan