***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Greet, nee ben morgen niet vrij, maar maandag wel! Heb dus toch een beetje een lang weekend! Ja kussen wou goed, er liep haast geen sperma meer uit ;-) wel ideaal, anders loop ik altijd met allemaal tisseus in mn onderbroek hihi, geen gezicht :p Werken was wel leuk, het is momenteel niet zo druk bij ons. Hoe was jou dag verder? Ben je alweer aan het werk of ben je nog lekker thuis aan het bijkomen?

@Bloemetje, oei man bijt hond!! Uhh andersom geloof ik :p Ja dan voelt het hondje zich vast bedreigd, beetje om em denken hé....Waar zijn dan die warm-water zwembaden? ben zelf ook al een beetje opzoek, want ik vind zwemmen heerlijk alleen heb het zomaar koud ik een normaal zwembad. Hmm vanavond al zwemmen met allemaal zwangere vrouwen, wat heerlijk zeg!! Ook ik ben wel een ietsjepietsje jaloers op je ;-) Meis geniet ervan hoor!

Liefs.........

Lesy,
Dat zwembad is in nijmegen, is wel uurtje rijden voor ons. Maar we hebben er met zn vieren erg veel zin in.Hehe, heerlijk, kijk er zo naar uit, ook al zijn we om negen uur al weg, haha, ga ervan genieten.

En ja, zo zwemmen, spannend hoor. ben zo benieuwd. als ik niet te moe ben kom ik daarna nog ff vertellen hoe het was.
Ben vandaag erg onrustig, en voel dat aan me buik, stuk harder.
En voelde vanmiddag de baby in een keer heel goed schoppen.
Twee keer maar hoor, haha. Maar was wel grappig.

Trouwens in gtst, Ronja wil abortus. Aaah, dat snap ik niet, dat mensen dat in een serie schrijven. Snap dat echt niet hoor, is dat niet beetje aanzetten tot? Bij sommige mensen?

Liefs

Haha greet ja mijn ping-pong ballen waren te eten na 35 min bakken.
Maar jij woont dus ook in het zuiden sorry wist ik niet waar dan? Misschien woon je we om de hoek :p

@meisje Dus je gaat binnenkort behangen. Altijd leuk als je kamer een nieuwe uitstraling krijgt. Maar zelf heb ik zon hekel aan behangen maar ze hadden op tv een nieuw soort behang dat je niet met lijm in hoeft te laten trekken. De lijm smeerde je namelijk op de muur en daarna de vellen erop.

@lesy Ja mijn NOD maar vraag me af of ik niet weer 2 weken laten ongi wordt en dus ook nu ergens pas mijn eisprong heb. Heb door die site ( sorry weet niet meer wie hem aanrade ) gezien dat wij het niet op de juiste manier doen :(   dus dat laat mij wel twijfelen. Heb het wel vaak gedaan maar als de zaadjes toch niet zijn aangekomen dan is het nog niet goed. Vandaag ook te horen gekregen dat de broer van mijn vriend zijn 2de kindje is geboren ESMEE heet ze.
Maar jij heb dus echt een kussen onder je poep gelegd nou dan moet het helemaal goed komen joh!!! Haha vind die belgen wel grappig altijd met hun uitspraken

@bloemetje Ik hoop dat je heerlijk hebt gezwommen. Ik ken inderdaad van die zwembaden heerlijk 33 graden is het water en de omgeving toch? Oh wat lijkt het me fijn om met een gezelschap van allemaal zwangere een beetje te baden Mmmm ( droom, droom )

Nou ik ga maar eens kijken of mijn wasmachine nog leeft en of de was die ik erin had gedaan weer lekker ruikt ( die rook namelijk echt verschrikkelijk door die kapotte machine )

-x-

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
30 december
3
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

@Turtle, nu pas je eisprong? Hoezo denk je dat? Heb je hem gevoeld? Oehh wel spannend zeg. Ben heel benieuwd, anders moet je samen met mij op nod wachten, is 11 deceber haha....Esmee! Leuke naam haha...Ow wat ben ik erg, zit op een site te kijken waar je truitjes kunt bestellen met de naam van je kindje erop. Zit ik allerlei namen in te vullen en te dromen over dat mijn kindje dat aan zal hebben. Oww vreselijk, wat is dit erg....Voel me beetje gespannen, moet ik niet zijn anders wordt je niet zwanger toch  :) Ik ga nu even lekker relaxen en vroeg op bedje. Morgen laatste dag werken......xxx

Hoi,

Turtle,
Ik ben de belg hoor, hihi.
Rook de was weer lekker?

Lesy,
Het zwemmen was heerlijk, had weinig last van mn bekken. Erg fijn dus, nu lekker ontspannen, maar ook wel moe hoor, haha en buik opeens ook erg gespannen, maar is van de inspanning denk ik.
En euh, wat zei je nog. oh ja, als je gespannen bent lukt het vaak niet inderdaad,
Ik was ook steeds erg gespannen, tot die maand dat het gelukt is. toen was ik veel met de komst van ons hondje bezig, en dacht ik er erg weinig aan, en toen was het opeens raak, had het toen ook helemaal niet verwacht.

Zo meiden, ik ga mn bedje in.

liefs

@Bloemetje, fijn dat het zwemmen goed ging en dat je niet zoveel last van je bekken hebt gehad. Dat is dan weer een lichtpuntje. Ja daarom, ik weet dat als je er veel mee bezig bent lukt het niet. Alhoewel ik zelf vind dat ik er niet super mee bezig ben. Nou ja, het is maar weer afwachten deze ronde. Zal wel weer niet raak zijn, ik heb nooit zo'n geluk hihi en dat zal ook wel niet op dit gebied hé. Ik zal nu lekker op bedje, slapen. Ook zo'n dikke hobby van me :p Hoop dat jij ook een beetje lekker slaapt meis...want het wordt vast hoe dikker de buik hoe minder de nacht ;-) Geniet van alles, want de tijd gaat echt zoo snel. Het is alweer 14 maanden geleden dat mn man en ik zijn getrouwd, en het voelt of is het maar een maand geleden. *Zucht*...We worden steeds ouder, pff soms kan ik daar echt mee zitten. Wou dat ik voor altijd 21 was :p Ik zie er ook zoo tegen op om 30 te worden bijvoorbeeld. Dus ik geniet echt van elke dag! Rustig aan morgen hé...Moet je werken? Of ben je vrij? Sowieso rustig aan doen hoor meis, lekker aan jezelf en de kleine denken....dat verdien je!!!

Meiden weltrusten, misschien tot morgen en anders alvast een prettig weekend!!
Liefs.........

greet geeft niet hoor ieder zo zijn eigen smaak hihi.
ik heb vandaag kerrie op met rijst was ook erg lekker vond ik
en morgen ga ik andijvie stampot eten heb er nu al trek in hmmm

bloemetje dank je wel meid voor je lieve woorden doet me zo goed als iemand zecht dat ik het goed doe en een goed moeder bent.jij heb het nu al vaker gezecht tegen me dan familie of vrienden dus je begrijpt een vrouw vind het best wel ff fijn als het gezecht word
alleen is het zo jammer dat het zo vanzelfsprekend word beschouwd.
terwijl ik denk dat het echt een hele klus is en best pittig is om een goede moeder te zijn.ik weet ook echt heel zeker dat jij het ook heeeeeel goed zal doen
je bent zo lief voor iedereen hier op het forum en geloof ook echt dat je ook zo bent tegen iedereen om je heen.dus ook voor je kindje.ik geloof echt dat je heel goed zal zijn voor je kindje en hem /haar heel erg goed zal beschermen voor alle gevaren.je luisterd hier ook naar iedereen en probeert op iedereen antwoord te geven en dit is niet de enige forum waar je op zit had ik al gezien.echt super meid.je zal echt een hele goed moeder zijn dat weet ik zeker.hoe je al over je kindje praat zo liefde vol.zegt al heel veel

Terug
Bovenaan