***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey meiden,
zo laat nog actief op het forum, dat zie ik niet vaak. Manlief is weer werken, zit ik weer
wakker thuis. Ik ben bijna bijgelezen, ga nog even verder. Misschien tot straks.
Liefs x

Hey, ik ben weer een beetje bijgelezen.. Vandaag weer vergadering gehad op het werk.
Afgesproken vanaf volgende week weer een paar uurtjes te gaan werken. Niet te veel, maar gewoon wat ik aankan. Zo kan ik mijn collega's wat extra ruimte bieden.
Morgenvroeg ga ik weer even sporten en dan mijn nichtjes van school halen.
Morgenavond is er pietendisco en daar gaan we gezellig heen. Misschien dat ze blijven slapen, ligt eraan hoelaat hun papa en mama weer terug zijn. Maar vind het heerlijk. Zijn echt mijn meiden. De jongste vroeg laatst wanneer wij kindjes kregen.. ze is 5. Ik zeg dan moet ik eerst een hele dikke buik krijgen, zegt ze zo; mijn opa heeft al een dikke buik.. Tja.. kinderen he, heerlijk.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat iedereen heeft geschreven, maar zal mijn best doen.

@ JMV, iklas je verhaal, jeetje dan heb je het zeker niet makkelijk gehad. Groot gelijk dat je voor jezelf en je dochtertje kiest. Dat is veel belangrijker.. Maak je geen zorgen meis, je maakt de beste keuzes, als ik je zo hoor.

@ Greet, is het nog een beetje vol te houden? Geneest het een beetje goed?
Trouwens Greet, ik heb ook bij een thuiszorg gewerkt, die vervolgens werd
overgenomen door een andere thuiszorgorganisatie.. Het had al veel in de kranten
gestaan en wij wisten het ook pas 2 maanden van te voren. Ik ben mee overgegaan
maar heb toch zelf iets anders gezocht. Nu werk ik in een instelling en wil niet anders meer.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Kan me voorstellen dat je boos bent!!

@ Turtle, hou je je wel een beetje rustig meis, met je moordaanslagen.. straks zijn wij medeplichtig.. Hahaha!! Ik zie het al voor me in de krant. Monteur vermoord bij klant door KUSSENSLOOP!! Voel je al iets van je NOD? Ik hoop voor je dat het lekker wegblijft..

@ Lesy, Gelukkig dat je al wat beter en meer kon genieten van de sex gisteren. En wellicht helpt het he, met je poep op een kussen :) haha.. Ik noteer het even in de agenda, 26 nov, baby van Lesy verwekt.. Hahaha.. Lekker lang weekend. Hier ook. Lekker. Ik ga ook altijd naar een warmwaterbad zwemmen. Thermaalbad. Heerlijk.

@ Bloemetje, hoe is het meis? Beetje rustig aan aan het proberen. Gewoon doen wat je kunt en de rest door een ander laten doen. Goed van je dat je wil gaan zwemmen, of ja al bent geweest.. Lijkt me wel leuk, maar erg spannend denk ik of niet? Je leert zo natuurlijk wel weer nieuwe mensen kennen. Leuk voor je, ik hoop dat je er echt van genoten hebt. En die echo's blijven prachtig.. Had het op hyves al gezien en hier weer.. Mooi! Trots mag je zijn hoor! Jullie "productie"!! Hahaha!
@ Meisje, ik ben even kwijt wat jij getypt had, Sorry!
Pff.. net gebeld door een vriendin, nu ben ik helemaal de kluts kwijt.. even terug lezen!

Zo weer even vlug wat gelezen..
@ Anne, leuke dingetjes geshopt, wij hebben ook een kerstman voor aan de gevel. Vind het er altijd leuk uitzien. En dan heb je het weer goed gedaan als je niet veel geld hebt uitgegeven. Wanneer gaan jullie eigenlijk de kerstboom zetten? Mijn man wil het liefste al morgen, maar daar begin ik niet aan.. Zeker pas na 5 dec.
@ Meisje, hoe het precies zit met de uitkering weet ik ook niet, ze kunnen natuurlijk altijd je contract niet verlengen, maar daar hoeven ze volgens mij geen echte reden voor te hebben. Wel weet ik dat je niet ontslagen mag worden omdat je zwanger bent. En een uitkering krijg je als je 26 weken achtereenvolgens hebt gewerkt. Daar berekenen ze de ww op. Alles wat je meer hebt gewerkt, krijg je volgens mij alleen maar meer ww over. Maar ben geen expert, nog nooit hoeven te regelen, maar weet dat het zoiets is. Van die 26 weken weet ik in ieders geval wel zeker. Maar gewoon solliciteren en hopen dat je het zo leuk vind en dat hun jou zo leuk vinden dat ze je niet meer kwijt willen, dan komt het best goed!
Wel leuke uitdaging van dat paard, ga je je er niet aan hechten. En schoonmoeders op de stoep om te behangen, leuk haha.. nog even geduld dus!
@ Nathalie, leuk ideetje van dat lijstje. Nu maar hopen dat dat moment niet lang meer wegblijft..
@ Just me, Leuk ideetje van dat t-shirtje. Ik denk wel dat ze het erg leuk zullen vinden. Dit heeft mij wel weer op een origineel idee gebracht om te vertellen als ik zwanger ben.. Ik ben namelijk helemaal gek van me to you beertjes. En laatst heb ik bij een bewoner al een beertje gezien met een shirtje aan waarop stond opa.
Dus ik denk dat ik ook zoiets geef aan mijn ouders. Die vallen dan van hun stoel denk ik. Mijn schoonmams weet ik nog niet. Misschien ook wel hetzelfde. Maar al zouden we niks geven die zou zowiezo wel van haar stoel springen..
@ en tenslotte nog Cato, een rustig avondje zat er volgens mij niet in, want ik heb je niet meer gezien vanavond, of ben je lekker op de bank gekropen? Jij ook nog een dagje en dan weekend. Bij ons heeft de onderbouw vrijdagsmiddags al vrij. De bovenbouw niet. Al 7 1/2 jaar samen.. pff. liefde op het eerste gezicht? Dat was meteen goed raak dan. Maar de tijd vliegt.

Nou meiden, volgens mij heb ik iedereen gehad, ik ga nu ook maar eens mijn bedje opzoeken. Morgen zal ik er weinig zijn. Maar ik kan jullie toch echt niet missen en dat zie ( lees; lees)  ik jullie morgenavond wel weer als manlief aan het werk is.  
Ps, willen de nieuwe meiden nog geen lid van onze meiden hyves worden, die onzichtbaar is voor iedereen die geen lid is? En greet jij ook, ben zo benieuwd naar je!! Alsjeblieft?  
Zeg slaap lekker en tot morgen..
Dikke slaaplekkerkussen liefs xx  

was ik bijna mijn bericht kwijt omdat de site raar deed, gelukkig bestaat er de functie kopieren en plakken.. pfff.. zucht.. wat een geluk! Nu ben ik echt weg dames...

He meiden,

sorry,sorry,sorry dat ik er gisteravond niet meer was. Had een dipje,was echt supermoe en heb lekker in een hoekje van de bank liggen dutten om daarna verder te gaan in mn bedje,haha.
@Lesy; haha met een kussen onder de poep! Nou meid als het bij jou nu raak is weten wij tenminste wat wij moeten doen!
@bloemetje; Ik hoop dat het zwemmen je een beetje heeft geholpen te ontspannen. Moest je dan ook een soort van oefeningen doen in het water of is het gewoon vrijblijvend zwemmen?
@Hannes; Tja het was wel een soort liefde op het erste gezicht ja. waren een boel mensen die ons dit van te voren niet hadden zien volbrengen,maar zo zie je maar!
@Turtle; (denk ik?) Ik kom ook uit het zuiden des lands hoor!!!
@hannes en Greet; Hoe is het met jullie meiden? Al een beetje beter?

Nou meiden nog een dagje werken en dan ist weer weekend. Heb lekker maandag een dagje vrij dus das wel even lekker. en dan is het voor we het weten weer kerstvakantie joh!

kus

@ hannes --> Zou best lid willen worden van de hyves!

Gister helaas geen boerenkool. Ik ben de laatste tijd erg moe dus was in slaap gevallen mijn mannetje had geen zin in boerenkool dus die had voor zich zelf een uitsmijter gemaakt en voor mij een kliekje macaroni opgewarmt. Daarna ben ik lekker gaan douche en me bedje ingekropen! In bed GTST gekeken! En zou het echt schandalig vinden als Ronja abortus laat doen!! Maar goed toen ze die zwangerschaps test deed en hij positief was heb ik gelijk de tv uitgedaan. Mijn kerel echt zo van wat doe je nou! Maar goed ik was gewoon jaloers!! House was helaas een herhaling. Toen lekker geslapen!! Was echt helemaal kapot!

Nu nog even tot 4 uur werken en dan lekker naar huis! Kan zo me bed weer in duiken.

Fijne dag allemaal!

Goede morgen allemaal...

Bloemetje, ja ze zijn gister voor de rechter geweest, ze zijn voorlopig het kindje kwijt   over 6 weken is de uitspraak zal mij benieuwen..

Greet ja baal ook wel dat ik het niet kan zien het is er om half 1 wel op maar het duurt eenuur vanavond denk niet dat ik tot half 2 wakker kan blijven haha. ja maar yasmin en ribas hebben met haar gepraat he dat ze met marco moet overleggen dat zei steeld en  marco deeld en dat ze dan na die tijd gewoon delen, want dat ze alle 2 stelen zeggen gaat het geld naar de vrijgezellen.. en dat willen ze ook niet dus zal mij benieuwen hahaha..
ow wat vervelend als je dan ineens zoon brief in de bus krijgt bah stom gedoe met die bezuiniging ook allemaal in de zorg :(

Turtle. ik doe me sokken ook niet in een sloop hahaha denk bijna niemand :D

Hannes ja ik zet de kerstboom ook altijd al vroeg op ook korts na 5 dec. vind het altijd een leuke tijd dus moet ik ook goed van de boom enzo genieten haha

justme         dit is de hyves pagina       http://meiden21tot23.hyves.nl/

Ben weer weg het is vrijdag en dat is me boodschappen dag haha vanavond werken helaas bah geen zina an die stomme late dienst pff maarja moet wel he haha

Fijne dag allemaal!!

Liefs mij

Terug
Bovenaan