Hey, ik ben weer een beetje bijgelezen.. Vandaag weer vergadering gehad op het werk.
Afgesproken vanaf volgende week weer een paar uurtjes te gaan werken. Niet te veel, maar gewoon wat ik aankan. Zo kan ik mijn collega's wat extra ruimte bieden.
Morgenvroeg ga ik weer even sporten en dan mijn nichtjes van school halen.
Morgenavond is er pietendisco en daar gaan we gezellig heen. Misschien dat ze blijven slapen, ligt eraan hoelaat hun papa en mama weer terug zijn. Maar vind het heerlijk. Zijn echt mijn meiden. De jongste vroeg laatst wanneer wij kindjes kregen.. ze is 5. Ik zeg dan moet ik eerst een hele dikke buik krijgen, zegt ze zo; mijn opa heeft al een dikke buik.. Tja.. kinderen he, heerlijk.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat iedereen heeft geschreven, maar zal mijn best doen.
@ JMV, iklas je verhaal, jeetje dan heb je het zeker niet makkelijk gehad. Groot gelijk dat je voor jezelf en je dochtertje kiest. Dat is veel belangrijker.. Maak je geen zorgen meis, je maakt de beste keuzes, als ik je zo hoor.
@ Greet, is het nog een beetje vol te houden? Geneest het een beetje goed?
Trouwens Greet, ik heb ook bij een thuiszorg gewerkt, die vervolgens werd
overgenomen door een andere thuiszorgorganisatie.. Het had al veel in de kranten
gestaan en wij wisten het ook pas 2 maanden van te voren. Ik ben mee overgegaan
maar heb toch zelf iets anders gezocht. Nu werk ik in een instelling en wil niet anders meer.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Kan me voorstellen dat je boos bent!!
@ Turtle, hou je je wel een beetje rustig meis, met je moordaanslagen.. straks zijn wij medeplichtig.. Hahaha!! Ik zie het al voor me in de krant. Monteur vermoord bij klant door KUSSENSLOOP!! Voel je al iets van je NOD? Ik hoop voor je dat het lekker wegblijft..
@ Lesy, Gelukkig dat je al wat beter en meer kon genieten van de sex gisteren. En wellicht helpt het he, met je poep op een kussen

haha.. Ik noteer het even in de agenda, 26 nov, baby van Lesy verwekt.. Hahaha.. Lekker lang weekend. Hier ook. Lekker. Ik ga ook altijd naar een warmwaterbad zwemmen. Thermaalbad. Heerlijk.
@ Bloemetje, hoe is het meis? Beetje rustig aan aan het proberen. Gewoon doen wat je kunt en de rest door een ander laten doen. Goed van je dat je wil gaan zwemmen, of ja al bent geweest.. Lijkt me wel leuk, maar erg spannend denk ik of niet? Je leert zo natuurlijk wel weer nieuwe mensen kennen. Leuk voor je, ik hoop dat je er echt van genoten hebt. En die echo's blijven prachtig.. Had het op hyves al gezien en hier weer.. Mooi! Trots mag je zijn hoor! Jullie "productie"!! Hahaha!
@ Meisje, ik ben even kwijt wat jij getypt had, Sorry!
Pff.. net gebeld door een vriendin, nu ben ik helemaal de kluts kwijt.. even terug lezen!