***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Ja gezellig hé?? Ik ben niet zoveel van plan vandaag.
Maandag is altijd zo'n Bad-Hair-Day :p Woensdag ga ik ff de stad in denk ik.
Voor het eerst weer sinds tijden ;-) Dat niet naar de stad gaan is ontzettend goed voor je beurs wist je dat?? Heb vorige maand 150 euro kunnen besparen!
Ja het kan in één keer raak zijn. Woensdagmiddag had ik erg last van ei en hebben 's avonds heerlijk ontspannen gevreeen. Dus wie weet?? Owja jij zat natuurlijk met die operatie e.d. Maar je hebt dus niet rond je ei geklust? Hmm dan zijn de kansen alweer wat minder ja! Jammer!! Dan blijf je dus gewoon staan op de ronde die je had omdat je deze maand niet je best  kon doen!! Hihi...Ow je vriendin is nog maar net zwanger? Leuk hé die echo's bekijken?? Ik was ook helemaal jaloers dat mn collega haar echo liet zien, en heb het er 's avonds ook ff met manlief over gehad. Ik moet het dan even van me af praten hoor!

xxxx

He meiden,

Daar ben ik dan eindelijk weer. Wat een druk weekend is hte toch nog geweest.
Haha de sirene van de eerste van de maand gaat hier af en hondjelief wordt helemaal gek!
Vandaag ook heerlijk een dag vrij, heb vanochtend al mn verplichtingen afgehandeld en kan vanmiddag heerlijk ontspannen.
Ik zit nu middenin mn klusdagen. Verwacht zo rond dinsdag of woensdag mn ei,dus vermoeiende dagen/nachten voor de boeg,haha.
Heb nu deze ronde ook echt zoiets van,kom op we gaan ervoor!!
Maar meer dan ons best kunnen we niet doen he meiden!
Trouwens Lesy,ga die kussentruc ook toepassen hoor!!!!!
17 graden,dan ben je toch inderdaad wel bevroren zeker? Hier is het lekker 21 graden!

kus

ps. greet gaat het alweer wat lekkerder?

Hey Goedemiddag allemaal..
Iedereen heeft het druk volgens mij gehad, het is voor het eerst een tijdje rustig geweest.
Ik ben gister nog lekker wezen zwemmen met mijn nichtjes. Was erg gezellig, ze waren ook helemaal gebroken daarna. Verder daarna lekker bankgehangen.. en peter r de vries gekeken.

Kreeg er toch wel kippenvel van. De jongste van het stel, die karim, dara heb ik bij in de klas gezeten, was altijd een erg verlegen jongentje, maar dat was op de basisschool.
Vind het een vreemd verhaal, maar hier gaat de praat dat er nog veel meer achter zit, de maffia enzo.. Maar ja je weet ook niet meer wat je nu wel of niet moet geloven.

Lesy, ja je mag best eens langskomen voor een gezellig dagje zwemmen, keuze genoeg hier. jij lekker vrij vandaag en woensdag ook, lekker. Ik begin vanaf deze week weer met werken. Nog niet volledig, maar wel een paar uurtjes.

Bloemetje, hoe was het zwemmen? Lekker genoten?

Greet, leuk dat je een fijn weekend hebt gehad, ik kan me je gevoel wel voorstellen van ik wil ook. Je kunt wel blij voor haar zijn, maar had liever dat het bij jou ook zo zou zijn. En een echo is dan best wel confronterend vind ik altijd. Maar het komt wel...
Nu maar even lekker "vakantie" vieren dan ben je strakjes weer helemaal fit voor de volgende ronde.

Ready, pfff... 88 dagen niet ongie.. Ben je al bij de gynocoloog geweest? Hebben ze een verklaring? Dit lijkt me niet helemaal goed zitten. Als je nog niks weet dan zou ik als ik jou was eens wat onderzoeken aanvragen. Sterkte meis. Wel leuk dat er bijna een kleintje geboren wordt.. Spannend, maar voelt zeker wel dubbel?

Ik ga even de was doen en dan bij een vriendin langs. Ik ben er vanavond denk ik wel weer even.

Liefs xx

Hey Catooo!!
Daar ben je eindelijk weer haha :p Zo'n druk weekend gehad meis??
Ow dus bij jullie gaat die sirene ook ;-) Bij ons ook!! Toevallig :p Ow heerlijk hé maandags vrij...Ik hoef vandaag ook niets, ja alleen wat huishouden. Maar hoef niet persee de deur uit, heerlijk is dat!! Oehh de klusdagen! Dat is bij mij al een week geleden, pff wat klinkt dat ver weg...Naja, maar goed ook! Haha, ja dat kan je hebben hé...Dat had ik deze maand eigenlijk niet. Volgende maand gaan we er weer volop voor! Meer dan ons best kunnen we inderdaad niet. Haha, is goed! Kussen onder je kontje hé :p Het helpt echt, er loopt dat haast geen sperma meer uit!!! Lekker!!!! Het is hier inmiddels 20 graden, dat lijkt er meer op!

Greet eet smakelijk met manlief!! Ik zal ook eens even eten.
Tot straks!!! XXX

Hoi,

Hier was ik weer. Hihi, gister weer niet geweest, nou ja, s 'ochtends even.
Het zwemmen was heerlijk. Lekker kunnen ontspannen, en was erg fijn voor mn bekken. weinig last van gehad in het water.

Hannes,
 ook lekker gezwommen?
En bah, raar idee, dat iemand waar je bij in de klas hebt gezeten bij peter r de vries in het programma komt. Wat heeft ie gedaan dan?

Ready,
Nog steeds niet ongesteld. Hoe hou je het vol meid. Hoop dat het er snel aankomt hoor, wanneer ga je naar de HA?
En spannende tijd voor de deur, veel plezier met het kleintje van je schoonzus.

Lesy,
Heb vandaag gewerkt ja, hoe dat ging, eind van mn bericht, hihi, dus verder lezen he.
En ja, hij was erg blij dat ie me zag. Hihi. Heb ook meteen overal met doen achterna kunnen gaan waar ik gelopen had.
Daar had ie overal wat achtergelaten, haha. Wel lief hoor, dat ie zo blij is mij te zien.
Die drie keer kan genoeg zijn he.

Greet,
Was je dr ook weer?
En gezellig weekend gehad, gelukkig. en ja, als je je zwangere vriendin ziet, kan ik best begrijpen dat je er druk mee bezig bent nu. Ik weet niet hoe het is, maar kan me er wel wat bij voorstellen, soms zie ik mensen waarvan ik weet(eentje) die bezig is met zwanger worden ook wel eens naar mn buik kijken. Kan begrijpen dat het erg moeilijk is. Maar hoop dat dit de maand voor jullie allemaal is. Zou wel erg mooi zijn.
En het uit je hoofd zetten is moeilijk meid. Je wil zo graag.
Succes meid. En nog rustig aan he.

Cato,
ook lekker vrij vandaag, hehe het word hier weer druk.
En 21 graden, is het nu ook ongeveer hier. maar is ook vaak rond de 17 graden hoor, als hond vaak naar buiten wil, laat ik deur wel eens openstaan, scheelt dat ik het niet zo snel koud heb omdat het op werk ook koud is.
En slapeloze nachten en zware dagen voor de deur, haha. succes meid.

Zo,
Maar even vertellen over het werk, vandaag bij bedrijfsarts geweest, en de kogel is door de kerk. Er is besloten hoe het de rest van mijn zwangerschap zal verlopen.
Ik blijf gewoon ziek gemeld, tot bevallingsverlof ingaat, verplicht 6 weken voor uitgerekende datum omdat ik in ziekte wet zit. en drie dagen per week twee uurtjes werken.
Dan gewoon licht werk, en zolang ik het volhou, met heel veel afwisselen. Dus werkdagen worden maandag woensdag en vrijdag.Deze week moet ik vrijdag weer. omdat ik woensdag weer naar cardioloog moet.
Baal er wel van, maar langs andere kant ook fijn dat er duidelijkheid is. En ik lekker kan blijven genieten met hopelijk zo min mogelijk pijn.
Kan nu wel rustig aan ukkie zn kamertje klaarmaken(meubeltjes staan erin) en eens kijken wat we nog allemaal nodig hebben.

Liefs

wat leuk opeens veel berichtjes!!!

@lesy meer dan je best doen kan je niet! Me vriendin was ook heel erg bezig met zwanger willen zijn en op vakantie is het gelukt want toen heeft ze er niet aan gedacht!! Tja ik kan me dat moeilijk voorstellen okay je hebt afleiding in de vakantie maar toch lijkt mij dat als je gevreeén hebt je wel denkt van zou het dit keer mischien.... Lekker geld bespaard vorige maand komt nu van pas in december!!
@cato lekker vrij!! De kindjes ook of hebben ze een invaller? En klussen maar zet hem op hihi.... Vanmiddag lekker relaxen heerljik af en toe heb je dat nodig hé!! En ja het gaat wat lekkerder ;-) vooral als ik niets doe.... Maar vanacht deed ik niets en had ik gruwelijke pijn aan me wond.. Had jij daar ook lang last van??
@hannes heerlijk van je nichtjes genoten!! Bizar idee dat je bij hem in de klas hebt gezeten, heb het niet gezien hoor, ben niet zo weg van dat soort programma's..!! Lekker dat je weer wat kan gaan werken! Heb je nog veel last?? Fijne middag!!!
@bloemetje!! Ja aan de ene kant balen dat je zo weinig mag werken maar je bent er toch wel wat uit als je paar keer in de week ga, en als dat beter is voor jouw en de beeb dan is de keuze gauw gemaakt toch!! Geniet van je zwangerschap en na de bevalling mag je er weer hard tegen aan met werken ;-) en woensdag weer na de cardioloog, krijg je dan de uitslag van dat hart kastje??

Liefs Greet

Hoi hoi,

@lesý; oww gelukkig bij jou nu ook lekker warm. Tja jij zit weer op het wachtbankje nu he! Duim voor je hoor,voor alle meiden trouwens.

@Bloemetje; Fijn dat nu inderdaad eindelijk een beslissing is genomen. het zal voor jou vast en zeker meer rust brengen,toch?
Ach meid je kan er niets aan doen. Hoeveel uur werkte je voorheen eigenlijk binnen het bedrijf dan. Wel balen op financieel vlak maar daar komen jullie ook vast wel uit!

Nou meiden, ga vanmiddag eens lekker filmpje kijken en dutje doen op de bank denk ik. Voel me dan meestal heel nuttelooos als ik mn dag zo doorbreng maar heb er nu echt zin in!!!!!

kus

He Greet,

gezellig met jou babbelen is ook leuk hoor!!!!
Ik heb ook nog lang last gehad van mn wond hoor,inderdaad vaak bij onverwachte bewegingen of iets dergelijks. Ook als het buiten regenachtig was leek het alsof mn wond trekkeriger was dan anders. maar greet wanneer kom je nou bij onze hyves want ben toch wel erg benieuwd hoe jij er in het echt uitziet hoor.

De kinderen zijn trouwens niet vrij   hoor. 1 keer in de drie weken ben ik op maandag vrij en dan komt er inderdaad een invaller in de klas.

kus

Terug
Bovenaan