A
Anoniem
Guest
Bloemetje:
Ja ben eigenlijk veels te laat uit bed gekomen, het is nu alweer 2 uur en heb nog niet veel in huis gedaan. Hmm ben ook een echte huismus haha, kan ik nix aan doen. Nee als je dan dit weekend nix meer doet kun je maandag misschien weer werken. Wel vervelend lijkt mij, dat je nix kunt doen. Lukt het op je werk nog wel dan? Ik zou ontzettend moe zijn denk ik. Dus lekker 's middags even een uurtje op bed, heerlijk! Ow begint hij al te schoppen?? Wat lief! Dus het voelt nu niet meer als kriebelen maar echt als een schopje? Voor mannen is het toch anders denk ik, die hebben geen idee hoe of wat. Maar binnenkort kan je man hopelijk wel voelen dat het zit te schoppen. Je bent nu al weer op de helft van je zwangerschap! Wat gaat dat snel zeg! Hoe ervaar je je zwangerschap nu over het algemeen? Zie je op tegen nog 20 weken of zeg je dat lukt me makkelijk...? Ja buik goed lekker in smeren. Je hebt nog geen striae of wel? Morgen alweer zwemmen, meis dan ku je lekker even ontspannen. Ja dure maand is december, vreselijk. Maar wel gezellig, dus als je wat geld achter de hand hebt is dat al heerlijk! Hmm moet nu toch maar even aan de slag. De was opvouwen en bed verschonen en stofzuigen. Dat is eerst het belangrijkste....
Liefs xxx lesy.