***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum

Bloemetje:
Ja ben eigenlijk veels te laat uit bed gekomen, het is nu alweer 2 uur en heb nog niet veel in huis gedaan. Hmm ben ook een echte huismus haha, kan ik nix aan doen. Nee als je dan dit weekend nix meer doet kun je maandag misschien weer werken. Wel vervelend lijkt mij, dat je nix kunt doen. Lukt het op je werk nog wel dan? Ik zou ontzettend moe zijn denk ik. Dus lekker 's middags even een uurtje op bed, heerlijk! Ow begint hij al te schoppen?? Wat lief! Dus het voelt nu niet meer als kriebelen maar echt als een schopje? Voor mannen is het toch anders denk ik, die hebben geen idee hoe of wat. Maar binnenkort kan je man hopelijk wel voelen dat het zit te schoppen. Je bent nu al weer op de helft van je zwangerschap! Wat gaat dat snel zeg! Hoe ervaar je je zwangerschap nu over het algemeen? Zie je op tegen nog 20 weken of zeg je dat lukt me makkelijk...? Ja buik goed lekker in smeren. Je hebt nog geen striae of wel? Morgen alweer zwemmen, meis dan ku je lekker even ontspannen. Ja dure maand is december, vreselijk. Maar wel gezellig, dus als je wat geld achter de hand hebt is dat al heerlijk! Hmm moet nu toch maar even aan de slag. De was opvouwen en bed verschonen en stofzuigen. Dat is eerst het belangrijkste....

Liefs xxx lesy.

Hoi,

Ja, haha als je laat uit je bed komt, dan doe je weinig, hihi. Maar ach, af en toe lekker lang op bed, is niets mis mee toch?
Zo en wat een vragen haha.
Op werk moet ik me de twee uurtjes die ik nu nog werk, en licht werk doe, er echt doorheen slepen, ben emotioneel en lichamelijk na die twee uur vaak toch wel helemaal kapot hoor, maar komt denk ik nu ook door die bekken, en ff alle dingen om mn zwangerschap heen.
Hoe ik tot nu toe zwangerschap ervaar? Wel als zwaar, maar echt heel erg genieten, tja, het is geen modelzwangerschap door die bekken, maar ja, daar doe je niets aan, dus daar proberen we ons aan aan te passen, wat niet altijd makkelijk is, maar wat steeds beter gaat lukken.
Dus ik zou het zo weer doen hoor, haha. Maar eerst maar eens bevallen. Hihi.

Vandaag erg misselijk hier, pff, bah, laatste dagen weer erg weinig gegeten, en dan word ik misselijk en duizelig, en dat heb ik nu weer, maar als vriend er niet is, dan eet ik niet zo snel, ja, niet goed, maar vriend dwingt me af en toe. Moet mezelf nu ook dwingen, maar heb echt geen trek. En erg vervelend is dat, want pest ook mezelf ermee.

Zo, sorry voor het gezeur.

Liefs

@Bloemetje: iedereen heeft wel mindere dagen, zeker als je in de achtbaan van het zwanger zijn zit. Heb je geen leuk en interessant boek wat je kunt lezen als je je zo down of vervelend voelt? Wij zetten hier meestal een muziekje en wat kaarsjes aan, lekker wat drinken erbij en relaxen maar! Gelukkig kan je morgen even lekker zwemmen, ik hoop dat je dat goed doet!

@Turtle: dankzij de Mirena ben ik nauwelijks ongesteld (haast geen bloed) en als je ongesteld bent dan staat je baarmoedermond wat open. Dat is de reden dat ik het tijdens de ongesteldheid laat doen  Het schijnt haast geen pijn te doen, daar ben ik dan weer blij mee. Als de HA zegt dat het ook wel buiten de menstruatie om kan, dan doe ik dat.

Ja we gaan er nu echt voor! Sinds we besloten hebben om voor een kindje te gaan, hebben we ook meer sex. Ondanks het feit dat die spiraal er nog in zit. Dat belooft nog wat  

Ik heb vandaag wel vanalles gedaan. Les gegeven, paard gereden, paard aan de longe gehad (= lang touw) en het huis schoongemaakt en opgeruimd. Lekker actief he? Vanavond uit eten met mijn pa en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe dat gaat! Soms wel even spannend.. vaak toch wel gezellig hoor

@Lesy: jahaa, Fryslan Boppe nou!    Haha!

Meisje,

Ja, inderdaad, iedereen heeft wel eens van die baaldagen, en zeker met die hormonen, is nog eens zo heftig, pff, hehe ben blij dat gister voorbij is hoor. haha.
vandaag gaat het alweer stuk beter.

En lekker actief vandaag. Hehe, verder gewoon rustig aan doen hoor vandaag, het is weekend hihi.

Ik heb net twee broeken opgehaald, die ik had gekocht in tweedehandswinkeltje, en daar een elastiek in laten zetten, zo een band, haha, mensen, wat zit dat heerlijk. hahahahahaha.
Straks pakjesavond, heb er al wel zin in, hoewel ik best wel misselijk ben, pff, hehe, we komen de avond wel door :d

liefs

Hey allemaal..
Zo lesy, wat kun jij slapen zeg, soms ben ik wel jaloers.. Zou ook weleens de dag door willen slapen. Ik werd vanmorgen al om half 8 wakker van m'n nichtjes. Ze zijn dus blijven slapen. Vanmorgen ook heel gezellig ontbeten. Vanmiddag zijn ze naar huis geweest, en vervolgens belde ze op, of ze niet nog een nachtje mochten blijven slapen. En ja hoor, heb ze na het eten dus weer opgehaald en nu liggen ze popstars te kijken. Gaan zo naar bedje. Morgen denk ik even met ze zwemmen. En dan moeten ze echt weer naar huis..

Meisje, actieve dag gehad, maar met die paarden blijf je volgens mij ook wel in de weer.. Erg leuk.

Bloemetje een beetje mindere dag gehad, vond het inderdaad al erg vreemd dat je er niet was. Maar dacht dat je vast wel een goede reden zou hebben. Niet dat je wat verplicht was hoor, maar ben het zo gewend dat je er iedere dag bent.
Ik hoop dat je vanavond een fijne pakjesavond  hebt en morgen zorgeloos kunt genieten van het zwembad? nijmegen he, ga je dan naar sanadome?

O lesy, ik ga naar thermaalbad arcen.. Fijn zwembad met sauna's erbij..

Turtle, weer een beetje beter? En serveerster vandaag? Nieuwe carriere? Haha...

Liefs xx

O ja en greet, leuk zeg die visite en dan lekker gourmetten, krijg er nu alweer honger en zin in. En leuk dat ze zwanger is, kun je er lekker over babbelen. Komt zij van jouw geboorteplaats? Heel veel plezier. Liefs xx

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
30 december
3
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

@Meisje: Ow wat geweldig!! Hoeveel paarden hebben jullie en waar woon je? Komen ik en mn man een keer bij jou rijden hihi :p Mag je hem wel ff een lesje geven want hij bakt er nix van haha ;-) En nu meer sex.....sexy hoor!!

@Bloemetje: Ow je hebt er 2 broeken bijgekocht? Dus nu heb je er vier? Ja heerlijk, goede kleren is het halve werk inderdaad. Fijn dat je wat leuks hebt kunnen vinden....

@Hannes: Dat zwembad ligt ook nogal uit de route voor ons haha....Volgens mij moeten we gewoon naar het zuiden verhuizen haha :p Nee ik vind het hier heerlijk, kan hier niet zomaar weg.....

Liefs lesy.

Terug
Bovenaan