***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi,

Hannes,
miste je me al? Ja, had er vrijdag echt geen zin in om te komen schrijven.
En ga vandaag inderdaad naar Sanadome, althans, als het doorgaat, want is beetje glad en weet niet of vriendinnen dan wel zin hebben om te rijden.

Lesy,
Ja, goede kleding is belangrijk, haha, heerlijk, als ik nu keer thuis kom en hond nogal blij is waardoor ik helemaal ondergeplast word door hem Deed ie gisteren, hij was echt zo blij dat ie me zag. haha dan heb ik toch nog een andere broek. hihi.

Zo meiden, ik ga mn spullen pakken en wachten op de vriendinnen.

Liefs

Fijne dag dames.

Hey bloemetje, veel plezier met zwemmen, wij gaan ook nog even een paar uurtjes.
Lesy, kom je toch gewoon een keertje hierheen, gaan we samen zwemmen.
Fijne zondag allemaal.

o ps, vanavond bij peter r de vries, komen 2 marrokaanse jongens uit venray. Bij eentje heb ik in de klas gezeten op de basisschool, toch een beetje een raar idee..

Liefs xx

Hallo meiden,

Sorry dat ik er een tijdje niet was, ben eindelijk opgeknapt en heb het lekker druk met van alles en nog wat !!
Heb helaas niet alles terug gelezen want dat is geen beginnen aan (zijn wel 3 bladzijdes)
Hier iedereen druk aan het klussen en Turtle woensdag je NOD, ben benieuwd ??

Weet niet of ik deze week er veel zal zijn, want mijn schoonzus gaat bevallen (morgen als het goed is) dus allemaal spannende gebeurtenissen voor de boeg.
Ik ben nog steeds niet ongi (88 dagen) dus we wachten het nog steeds maar af.

Fijne zondag avond nog meiden en hopelijk tot snel
Ready

GOEDEMORGEN!!

@Bloemetje: Hihi hond zomaar over je broek geplast!! Ach kan ie nix aan doen, hij was vast super blij!! Heb je gelukkig nog een broek bij de hand....Moet je vandaag werken? Rustig aan hé!!

@Hannes: Jaa ik heb een stukje van de afleveringen gezien. Wat erg, zomaar vermoord! Kon je die jongen goed? Hoe was hij? Of kan je je geen reden bedenken waarom  hij is vermoord? Bah, raar idee inderdaad. Haha, langskomen om te zwemmen?

@Ready: Pff dag 88 alweer meis, wat moet jij een geduld hebben! Hoop dat je snel ongi wordt, dan kun je er weer een ronde tegenaan! En anders ff een paar pillen vragen bij de HA die je menstruatie opwekken. Schijnt ook goed te helpen, maar snap dat je wilt dat je eigen lichaam het doet!! Succes meis!!

Ben ik de eerste vandaag? Komt ook niet vaak voor! Of is iedereen werken?
Liefs.....

Hey goeiemorgen!!!

Whaha lesy is het je eindelijk gelukt om als eerste te zijn !! Heb je vrij vandaag?
Ready pft zou knettergek worden 88 dagen allemensen, word al naar als ik een dag overtijd ben!!!

Hoe is tie met jullie allemaal?? Is rustig geweest van het weekend hier zeg!!! Iedereen lekker genoten van het weekend? Ik wel heerlijk!! Het gaat best wel goed maar mag nog niet werken van de week, jammer maar aan de andere kant ook wel ff lekker, heb vanaf mei nog helemaal geen vakantie gehad dus beschouwd dit dan maar als een soort van!!!
Met me vriendin was zo kei leuk en gezel alleen één nadeel ik ben nu zoo ontzettend jaloers en blijft maar in me hoofd malen ik wil ook ik wil ook, pfff vind het helemaal niet leuk van mezelf, zou het zwanger worden zo ontzettend graag uit me hoofd willen zetten en voorlopig niet aan denken, maar dat kan niet en zou ook niet weten hoe dat zou moeten!!! Snap het ook niet van mezelf, ben altijd zo nuchter maar lijkt wel of het nu klaar is. Zo meiden genoeg gezeurd!!!

Dikke kus Greet

Haaaa Greet!!

Jaaa tis me eindelijk gelukt whahah!! Greet jaloers?? Hoe was de buik van je  vriendin? Kan me wel voorstellen dat je dat helemaal knetter wordt, ik zou ook vol verlangens zitten! Gelukkig zie ik mn zwangere collega nu 2 weken niet, dat geeft mij iets meer rust...Alleen als ik haar dan weer zie zal ik wel geconfronteerd worden met een klein buikje, want dan is ze 11 weken! Maar goed, vooralsnog kan ik nu rustig nog 10 dagen afwachten. We hebben vorige week  maandag geklust en woensdag (=dag van ei). En vrijdag nog een keertje. Pff niet zoveel deze maand haha. Hoop dat het genoeg was! Jij moet nog een week wachten!! Voel je iets??

Ow de kachel moet nog aan haha, zit ik hier in 17 graden, helemaal nix door gehad!!
Ben vrij vandaag en dat staat niet geregistreerd in dat ding :p

Liefs....

hey lesy gezellig dat je er bent!!! Heerlijk vrij jij!! Nog wat van plan???
Je hoeft ook niet vaak te klussen, t kan met één keer raak zijn toch, als je het gedaan hebt zo ie zo op de dag vna je ei meer kan je niet doen!! Ja volgende week me nod, ben niet zwanger geloof er niets van want we hebben niet (zoveel) geklust :-(   en al helemaal niet met me ei want toen was knet uit ziekenhuis!! Je zag nog niet zoveel aan me vriendin hoor, heb wel de echo gezien. Maar heb niet laten merken dat ik jaloers ben want vind het voor haar echt fantastisch!! Maar gister avond heb ik er met me mannetje over gehad was echt fijn!! Ja zou de kachel maar is aanzetten jij straks ben je een ijspegel!! Liefs

Ey we hebben twee dagen namekaar onze nod is dat ff leuk !!!
Ga ff tafeldekken voor me mannetje die komt 12 uur thuis eten gezellig.........
Tot strakjes!! Kus

Terug
Bovenaan