***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Greet,
inderdaad, de keuze is snel gemaakt, en voel me er ook wel beter onder, alleen ja, moment toen het beslist werd baalde ik er wel van, en weet dat me verantwoordelijke, die over dat deel van ons werk alles voor het zeggen heeft. dat zij ook erg gaat balen, ze wil me graag bij haar hebben, waar ik hoor, maar ja, dat zal pas volgend jaar zomer weer zijn. En dat vind ik erg jammer, dat ik dan weer helemaal overnieuw moet beginnen, want heb er dan toch meer dan half jaar uitgelegen.

Cato,
Ja, voel me veel rustiger. Financieel blijft het hetzelfde, ben ziek gemeld, dus heb gewoon recht op mn loon, en dat word geregeld voor werkgeven via uvw, omdat dit zwangerschapsgerelateerde klachten zijn. Waar ik dus zelf niets aan kan doen, en zelf nu ook niet voor kan zorgen dat dat beter word.

Leker filmpje kijken, ik ga zo een tukkie doen denk ik, ik ben zo moe en misselijk(misselijkheid lijkt weer terug te komen). Kreeg ook al commentaar op werk, meid je ziet er zo moe uit. tja, dat komt he, als je slecht slaapt, haha. Ach, nu kan ik lekker uitrusten.

Liefs

Cato: Ow heerlijk zo'n middagje nixen. Ik ben voor :p Zal zo eerst even de was ophangen, is al 2 uren klaar haha. Het is hier tenminste warm, alleen dan kan ik wat doen nders verrek ik hier van de kou.

Greet: Op vakantie zwanger geraakt...tja dat kan hé. Ik blijf het apart vinden hoor. Dat als je er niet aan denkt je dan zwanger wordt en anders niet. Zo zie je maar weer, gewoon helemaal niet aan kinderen denken! Moeilijk hoor pffff :p

Bloemetje: Officieel in ziektewet nu? En zes uurtje per dag werken...Hmm wat een luxe! Of niet? Ik bedoel dat lijkt mij heerlijk. Ben je af en toe toch onder je collega's en om de dag vrij! Kun je ook nog eens lekker bijkomen en genieten van je kleine!!

(Heb nog even teruggelezen hoe bloemetje en JMV hun nod's aan het afwachten waren. Ik vind dat zo mooi om te lezen.....Gelukkig hoefde het hondje niet weg hé bloem!!)
Liefs....

Hoi,

Lesy, lekker teruggelezen van ons, hehe, leuk is dat.
Ja, gelukkig is hond gebleven, we hebben erg moeilijke tijd met hem gehad, maar gaat nu erg goed. Was toen ook erg emo.
En zes uur per week is relaxt, ook lekker genieten van mn buik. Is wel prettig nu. Vond het eerst moeilijk, maar nu wel vrede mee. Kan ik eraan toegeven om te slapen wanneer ik het nodig heb, en alles rustig aan doen..
liefs

Ja ben erg blij dat het nu beter gaat meis!! Ik werd ook wel een beetje emo van jou verhaal. Ik bedoel, als het niet raak was zou je een paar maand gaan wachten toch? Lijkt me wel een dubbel gevoel toen je wist dat je zwanger was. Of niet? Alles komt juist op een moment dat het even moeilijk is en je het niet had verwacht. Maar gelukkig heb je die moeilijke tijd overleeft, en inmiddeld ben je alweer 20 weken verder! Nog de helft te gaan, wat gaat het dan snel hé??

xxxx

Lesy,

Het was toen wel even dubbel ja, maar na een week was ik er echt wel aan gewend, en ook erg blij dat het zo was, ben ik altijd wel geweest hoor, alleen was het toen moment dat het niet zo goed ging hier in huis. En ook nu zijn er moeilijke momenten, maar dan even financieel. Ja, je hebt het leven niet in de hand. hoe je het allemaal zelf wil. Dus is soms wel even moeilijk.
Maar ben hartstikke blij met mn zwangerschap, en die steeds dikker wordende buik, word ook erg nieuwsgierig naar dat kleine mensje in mn buik, wat volledig afhankelijk van mij is. Hoe ziet het eruit, is het jongen of meisje. Hoe zal hij/zij zijn, welk karakter. Vind het zo onwerkelijk en zo mooi. Ook me vriend is er helemaal aan gewend nu, vanmorgen draaide ik me naar hem toe en legde hij zn hand op mn buik. En vanmorgen gaf ie mij en me buik een zoentje, tot straks schatten zei hij, hihi, lief was dat. Zijn zo mooie momenten.

Hoop dat jullie ze ook snel mogen meemaken.

x

pft meiden volgens mij kunnen we wel met zn allen op ene bank gaan hangen, oh heb echt geen drol zin vandaag ben niet vooruit te branden, heb alleen het bed opgemaakt en één was gedraaid voor de rest niets en dat terwijl ik vol goede moed zat hihi nou vind het best hoor dalijk half  6 t eten opzeten en tot die tijd op de bank met uitzending gemist! Zit nu een broodje shoarma te eten  had zo n zin in wat!! En een pot thee lekkere combi hoor!!!!! Oei en er staat nog een doos pindarotsje in de kast mjamie....

@cato hmm fijn dat ik terecht kan bij jou met mijn vragen!! Lekker zeg één keer in de drie weken vrij!! Genieten dus vandaag!! O ja das waar ook, zal me er is een keer in verdiepen!! Toen lukte t telkens niet en dan word ik zo pist dat ik de laptop in me kaar ram!!Maar zo iets bijzonders krijg je niet te zien hoor.
@lesy ik snap ook niet dat je er niet aan kan denken, mischien maar uit gaan proberen hihi
@bloemetje tuk ze!!! Het er goed van nemen ja!! Bevel van hogerhand hihi!!!!!
@anne hoe is tie met jou? tijdje niet geweest, ben je druk met werken meis?
Liefs

Eerste dag van je cyclus
 Misschien vruchtbaar    Vruchtbaar    Meest vruchtbaar    Innesteling  
 Ovulatie    probeer een zwangerschapstest  

November  2008

Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat

1

2
3
4
5
6
7
8

9
10
11
12
13
14
15

16
17
18
19
20
21
22

23
24
25
26
27
28
29

30

December  2008

Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat

1
2
3
4
5
6

7
8
9
10
11
12
13

14
15
16
17
18
19
20

21
22
23
24
25
26
27

28
29
30
31

Zo, dit is mn nieuwe kluskalender haha. Alleen klopt het niet helemaal, had donderdag niet mn ei maar woensdag! Toen had ik in ieder geval pijn...  Nou ja, gewoon afwachten. Als het niet is gelukt moeten we in december op 22-12,23-12 en 24-12 klussen. Tja ;-)

Hoi,

Greet, ja, heb net een uur geslapen, hond kwam af en toe naar me toe om te kijken of ik nog wel wat deed, haha, kwam ie me likken en ff op mn buik liggen met zn koppie, als hij merkte dat ik wat deed ging ie zelf weer in de bench liggen, haha, daar word ik gewoon emo van. hihi.
en jij ook niet vooruit te branden, broodje shoarma, hmmm, lekker, eetdag vandaag?
Hier ook, net zak chips leeg :s en nu aan de tomaatjes. haha, ja toch ook maar wat gezond eten he, hihi.

Uitzending gemist, kan ik ook nog gaan kijken.

liefs

Terug
Bovenaan