***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Hannes: heerlijk zo'n meidenavond!! Fijn dat je je veel beter voelt  Dat boek van Kluun is echt leuk hoor, je kunt het boek van Daphne Beckers ook wel als tegenhanger kopen. Dat is vanuit een vrouw geschreven immers

@Cato: Super om te horen dat je vriend er ook echt voor wil gaan! Ik ga zeker foliumzuur slikken. Bij ons in de familie komen twee mensen voor die met een open ruggetje zijn geboren en dus in een rolstoel zitten...

@Bloemetje: jeetje wat leuk, zo'n actieve baby in je buik. Lijk me heel speciaal zeg..

Nou ik heb gisteren een hele leuke verjaardag gehad, leuke cadeaus ook. Nu dus alweer echt 23.. krijg je natuurlijk standaard de vraag: "En hoe voelt dat nou?"

Hey meisjes!!!

En allemaal een fijn weekend gehad??? Cato zo te lezen wel!! Heerlijk hé samen uit eten!! En meisje gefeliciteerd welkom bij de club van 23 haha ik ben het nl ook!!!
Gaat alles goed met jullie meiden?? Heerlijk hey die sneeuw vind het echt leuk jammer dat het nu weer dooit!! Heb er niet eens doorhenen kunnen lopen!! Met mij gaat het wel, heb koorts gehad en voel me niet lekker me buik trekt zo, cato had jij dat ook?? Dus doe maar niets dan lekker op de bang hangen, en de telefoon is me grootste vriend op dit moment  en me schoonma en me 'kleine' zwagertjes komen om de haverklap binnenwippen, vind dat wel gezellig al is t maar vijf minuten!! Gisteren hadden we al oliebollen op mjamie, van een of andere verkoping nou smaken prima hihi. Heb allemaal zin om leuke dingen voor in huis te kopen enz maar helaas moet het nog uitstellen!!

Fijne dag allemaal Liefs Greet

o ja hannes was blij om te lezen dat je je wat beter voelt, en een hele fles wijn op haha geen wonder......

Hey meiden,

Eindelijk weer eens tijd om op het forum te komen.
Ik heb een super druk weekend gehad maar wel hartstikke leuk.
Gisteren in deze kou moeten voetballen maar gelukkig met 7-0 gewonnen dat scheeld weer een beetje.
Daarna gesteengrilled bij vrienden waar ik ook peettante ben van hun kleine die is nu 3,5 maand en wil nu allemaal recht op zitten.
Het is zon lekker jong en als ik mijn vriend dan zo zie zitten met hem op zijn schoot dan smelt ik helemaal prachtig gezicht!!!

@greet ik slik die dingen van dagravit van mama en baby. Die kan je namelijk door blijven slikken tijdens je gehele zwangerschap tot aan de periode dat je borstvoeding gaat geven.

Ik ben nu weer aan het werk even snel tussen de middag naar huis om te luchen....

Hoi dames,
Zijn we weer.

Cato,
Heerlijk, lekker wandelen en daarna uit eten, lekker. Hihi. Klinkt als geweldig weekend.
En wat lief dat hij er ook zo met bezig is, en je die dingen vraagt, is wel erg fijn.
En foliumzuur, heb ik genomen vanaf moment dat we begonnen, tot ik rond de twaalf weken zwanger was.

Meisje,
Gefeliciteerd. En hehe, ja, hoe voelt dat nu? 23 zijn. hahaha.
En ja, als het in familie voorkomt, zou ik zeker foliumzuur gaan slikken.
En de actieve baby, ja leuk is dat, hihi.

Greet,
Balen dat je koorts hebt gehad, en dat je je niet lekker voelt. Maar wel goed dat je rustig aan doet hoor. Is belangrijk, en oliebollen, heerlijk, heb dr ook wel zin in hoor. haha.

Turtle,
Pff met deze kou voetballen, goed hoor, haha, en 7-0. Ja dan weet je waar je het voor doet.
En wat leuk is dat he, je vriend zien zitten met kindje op schoot. hehe, heerlijk vind ik dat.

Zo,
morgen weer echo, word toch wel weer spannend hoor meiden. pfff, hihi.

Liefs

Hoi,

Greet,
Heb vandaag inderdaad weer ff gewerkt, ging vrij goed, licht werk gedaan, voel het nu wel hoor. Maar ja, is ook weer wennen voor mn lichaam. Dus blijven het nog ff rustig aan doen.

En moet morgen om 11.15u voor de echo. Spannend.

x

Hallo dames,

Zo het weekend is weer achter de rug, gaat  altijd zo snel, jammer is dat !!
Ik ben helaas nog steeds niet erg lekker, dus helaas niet kunnen genieten van de sneeuw, maar hoop dat er nog meer zal komen dit jaar.

@ meisje: Gefeliciteerd nog met je verjaardag, ben je nog lekker verwend ??
@ bloemetje: Spannend weer en natuurlijk super leuk dat je jullie kleine weer even mag bewonderen morgen !!

Ik ben trouwens ook vanaf het begin dat we gestopt zijn met de pil, foliumzuur gaan slikken en ondertussen slik ik dat nog steeds. We houden het ook maar zo, want ja je weet maar nooit. Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld na 75 dagen....................pff wat kan het toch erg lang duren !!!!!!!!!!!

Nou tot snel maar weer,
liefs Ready

Terug
Bovenaan