***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Lesy,
hoe ik daarbij kom, door je plaatjes misschien haha.
Maar wel goed dat je het allemaal goed wil benutten, maar proberen wel spontaan te blijven doen he? Werkt het beste.

Meisje,
beterschap met je hoofdpijn.

Meiden, ik ga ff in de babykamer rommelen. Wat foto's maken, kan ik straks eens ff laten zien hoe het is geworden.

liefs

Even wat weetjes, erg grappig!!!

Te laat

Handige tip: vertel vrienden en kennissen dat je twee weken later uitgerekend bent dan eigenlijk het geval is. Word je straks tenminste niet helemaal gek gebeld, als je iets later bevalt.

Zwangerschapstest bewaren

Heb je thuis een zwangerschapstest gedaan, dan vind je het misschien leuk om die te bewaren voor later. Smeer het staafje in met blanke nagellak en de uitslag blijft zichtbaar.

Snurkwraak

Meer een weetje dan een tip en vooral vervelend voor je partner: de kans is heel groot dat je tijdens je zwangerschap opeens gaat snurken. Je lichaam houdt namelijk meer vocht vast en je aderen zijn beter doorbloedt. Daardoor zwelt je neusslijmvlies op en inderdaad, daar ga je van snurken.

Vrijen

Er is niets op tegen om te vrijen bij een normale zwangerschap. Er kan alleen één klein minpuntje zijn. Je kunt tijdens of na een orgasme last hebben van een raar, pijnlijk gevoel onder in je buik. De deskundigen denken dat dat komt door de spanning in de ophangbanden van de baarmoeder of in de baarmoeder zelf. Het is in ieder geval niet iets om je ongerust over te maken. En gelukkig, niet iedereen er last van.

De Predictor ovulatietest toont de stijging van het Luteïniseren Hormoon (LH) in de urine aan. Deze stijging wordt ook wel LH-piek genoemd en vindt vlak voor de ovulatie plaats. Ovulatie is het vrijkomen van een eicel uit de eierstok. Je bent het meest vruchtbaar op de dag van de stijging van het LH en op de dag erna.

Wanneer je zwanger wilt worden kan Predictor ovulatietest helpen om je 2 meest vruchtbare dagen te bepalen. Wanneer je binnen 24 tot 36 uur na de LH-piek gemeenschap hebt, is de kans om zwanger te worden het grootst.

Nu weet ik het zeker, het komt allemaal goed!! Heb optijd gelust deze maand. Dat moest ik gewoon even uitzoeken want was bang dat ik niet op het juiste moment had geklust! Maar verder ben ik er helemaal niet mee bezig hoor, juist daarom. Deze maand is het iets te spontaan gegaan want manlief was dinsdag te moe en woensdag was geweldig ;-) Dus nu echt met een gerust hart afwachten!!!

Ik zal nu even stofzuigen en dweilen, pff helemaal geen zin in net als greet. Heb jij al meer puf??
Denk dat ik straks ook even aan de chips ga haha.

Bloemetje ga je in het kamertje bezig?? Leuk joh, wat moet je nog allemaal hebben??

Liefs mij

lesy krijg de slappe   lach van jouw. je bent zo grappig!! En puf neeeeee word met de seconde minder......... Zit allenig wat op internet te klooien en uitzending gemist te kijken

hoi dames ben ik weer ff na een hele drukke weekend
vrijdag een verjaardag gehad van een jongetje van 2
zaterdag naar de beekse bergen geweest brrrrr was erg koud maar wel echt heel leuk de giraffen hebben onze auto gewassen hihi ze begonnen aan alle auto's te likken die er stonden erg leuk ze zijn echt heel groot van dichtbij niet normaal.
de benen zijn al net zo hoog als de auto iets hoger nog zelfs kan je nagaan.
en daarna moesten we nog naar een verjaardag van kennisen
en zondag hebben we van mijn vriend zijn werk een sinterklaas feest gehad voor onze dochter.er was echt van alles te doen een groot speelparadijs was het daar
met ballenbak glijbanen.zweefmolen disco voor de kids met sinterklaas liedjes natuurlijk.
sinterklaas is ook nog gekomen en de zwarte pieten.en heeft onze dochter ook nog een heel mooi kadeau gekregen.mochten we zelf itkiezen in het bart smit krantje en even opeven.dus was wel iets wat we zelf hadden uitgekozen.dus jullie bergijpen druk druk geweest hihi.maar wel erg leuk.

en over de bevruchting meiden ik heb gelezen at je zoiezo 1 dag voor je ei geklust moet hebben.zodat er zaatje op je eitje zitten te wachten.zeg maar.want als je het op de dag van de ei doet en daarvoor dus niets gedaan heb.heb je minder kans.
en om de dag klussen in het beste maar begrijp dat dat na twee ronder echt niet meer leuk is.ik deed elke keer  rond mijn ei want ik wist niet precies wanneer hij was om de dag klussen.dus dat was minimaal een week rond je ei  om de dag.en ja klinkt misschien raar maar hielt ook altijd ff mijn heupen omhoog zeg maar zodat het er niet allemaal gelijk uit liep.niet dat het heel veel zal uitmaken hoor want het word e rletterlijk in geschoten dus er komt toch wel wat in.maar deed het gewoon je wist maar nooit he hihi

hannes meid jij ook heel erg bedankt voor je lieve reactie
jullie zijn allemaal zo lief hier heb heel veel steun aan jullie
omdat de meeste toch wel in dezelfde situatie zitten weet je heel vaak hoe iemand zig voelt niet altijd natuurlijk.en kan je proberen er goed op te reageren
echt heel fijn

hahaha Lesy, wil jij straks mijn verloskunidge worden als ik zwanger ben,jij weet alles al straks!!!!!
Zo heb echt heerlijk geslapen op de bank! (schaam,schaam)
De honden lekker warm tegen me aan,wat wil een mens nog meer?
(een kindje!!!!!!)
Dadelijk eens beginnen aan mn andijviestamppot.

kus

Wat eten jullie vandaag?? Ikke weer Babi Ketjap met rijst. Eten we wel vaak hoor, maar is zo lekker hé!! Andijvie is ook heerlijk, haal ik woensdag weer ff...vind manlief zo lekker! Greet puf puf ;-) Ik heb net nog even stofgezogen, vind ik wel knap van mezelf. Toch maar even doorgezet en ga nu zo met het eten bezig.

Meiden ik vind jullie helemaal geweldig! We hebben hier altijd zo'n leuk em melig groepje!! I LOVE YOU!!!

Liefs....

Terug
Bovenaan