***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

hey lesy ik herken mezelf in jouw verhaal!! Maar we kunnen niets anders dan afwachten en veel klussen!!! Wat een rust hiero......... Me man belde net dat het wel half 10 word vodat tie thuis is, balen........ tegen die tijd ga ik bekant na bed, ben moe!!!!
Lesy duimen en hopen en mocht het niet zo zijn, dan gaan we voor december!!!!!!

Liefs

Hoi,

Greet,
Wat ik tegen vlees heb, haha vind het niet lekker meer, valt het op?
Hihi.

Lesy,
Ja, verschrikkelijke jeuk vandaag. Ook op armen, staan helemaal onder de rode bultjes en jeukt als een gek. Brrr. Ga morgen de gyn bellen, want dit is niet leuk.
Die ongipijntjes passen ok bij een eventuele zwangerschap. heb er ook last van gehad, overtuigd niet zwanger te zijn, want ja, die pijntjes, die heb ik nog paar weken gehad.
hoop dat je zwanger bent. We duimen.

Hannes,
Fijn dat je even van je laat horen. En dat je weer aan het werk bent. Fijn, eindelijk weer he meid. Gaat het goed?

Zo, net ff bij schoonouders op de koffie geweest, moesten wat wegbrengen, he, daar stuk taart op. en speculaas. Moest van vriend, tja, als hij er bij is dan moet ik.
En jeuk word veel erger, aaaah, word leuke nacht.

Moet morgen trouwens op controle bij cardioloog. Of had ik dat al gezegd?

Liefs

Greet, we gan samen op...ga echt voor ons duimen ja!!! Lekker slapen hoor! Nix aan als man zo laat thuis komt he? Lig je al op bed?

Bloemetje, ik hoop het zo dat het waar is wat je zegt!! Ben echt heel benieuwd wie van ons allemaal het eerste zwanger mag zijn! Dat wordt echt een feestje! Succes met je jeuk vannacht, hoop dat je er niet zoveel last van zult hebben....

Tot morgen, ben lekker vrij :p
Liefs lesy...

Goedemorgen dames,

Zozo Lesy,weer een dagje vrij. Dan ben je er zeker pas rond een uurtje of 10?
Hier weer een werkdag voor de boeg.
Nou gister weer flink geklust. Nu na 3 dagen achter elkaar ben ik t wel beu hoor. (en dat pas in ronde 3!!) Tuurlijk is klussen ook wel lekker maar doordeweeks moet ik mn energie wel van ver halen,haha!
Nu dus maar weer afwachten,dacht dus inderdaad gister mn ei te voelen.
Ben inderdaad ook erg benieuwd wie de volgende is van ons die zich aan het zwangerenlijstje mag toevoegen. Hoop natuurlijk wij allemaal zo snel mogelijk.
@bloemetje; succes vandaag in het ziekenhuis meis.

Nou dames tot later he.
kus

@Lesy & Greet: Niet ongesteld worden hoor! Hopen dat het gewoon wat krampen zijn en verder niets. Jullie verdienen het!

De rest ook hoor

@Turtle: vandaag is je NOD! Voel je al wat??

@Bloemetje: sterkte bij de cardioloog. En vervelend van je buik zeg.. hoor je wel vaker, dat het zo jeukt. Zou iets met gal te maken hebben, dacht ik.

Zo, ik ga de paarden voeren en daarna aan de slag met het verven. Hebben vanmorgen ook tijdens het ontbijt een schematische indeling van het babykamertje gemaakt. Heel leuk!! Mijn vriend is er nu ook echt helemaal voor en volgens mij is hij er net zo vol van als ik. Hij moest eerst een beetje wennen aan het idee, maar nu zei hij gisteren dat het hem zo ontzettend gaaf leek  Had al voorgesteld om naar de 9-maandenbeurs te gaan, dat gaat inderdaad alleen door als ik al zwanger ben hahaha!

Nou, werk ze iedereen!

Liefs!

Goeiemorgen!!!

@meisje hihi leuk ontbijt dus.....!! Heerlijk dat je vriend er vol van is, kun je samen voor genieten
@cato klussen nu al zat  whaha misschien is het nu wel raak joh dan is t afgelopen met verplicht klussen.....
@lesy lig je lekker te pitten? Je ging toch de stad in vandaag!!! Me mannetje kwam gisteravond laat thuis met 100 euro en zei dit is voor jouw ga dat morgen maar is lekker opmaken, nou dat laat ik me geen twee keer zeggen joepie joepie........... Zullen we samen gaan??? Haha. Wat ga jij kopen???
@hannes prrrt wilde iets tegen je zeggen ?????????????? dan maar n kusje! Hoe voel je meid? Heb je nog veel pijn?
@bloemetje succes vandaag in het ziekenhuis!!! Hopelijk valt het allemaal mee!! Sterkte.

Kom net me bed uit, ja erg laat voor greet maar sliep lekker!! Ga straks na me ma, tijd niet geweest en ik denk dat het wel weer lukt, voel me goed  en ga niet poetsen ofzo maar lekker ff gezellig op de bep, en de werkster is er dus hoef ook niet wat te doen :)
Hmmm ga denk heerlijk na de bloemen winkel paar mooie potten ofzo halen heb echt even zin een mega smak geld uit te geven, af en toe heb ik zo n tik. Meestal vlak voordat ik ongi ga worden  en de kapper bellen voor mezelf en me man moet ik echt niet vergeten want dat ben ik al weken van plan. Nou meiden allemaal een gezellige dag geniet ervan, voor je het weet is het weer avond!!! Spreek jullie laters.

Veel liefs Greet

Goede morgen allemaal..

Meisje.. nee ik ga niet naar de ha, het is bijna weg en verneem het bijna niet meer dus, het kan ook een ontsteken talg kliertje of haar vaatje zijn geweest.mooi dat het op schiet met behangen..

Bloemetje, kaarsjes aan ja dat is gezellig hebben wij de laatste dagen ook weer telkens haha, wat me werkgever zei, ze was niet zo blij want er waren de afgelopen week veel ongelukken gebeurd met autos van het werk haha ik zo oh gelukkig ben dus niet de enige haha maar ze zei ook wel dat ik er niks aan kon doen dus scheeld weer..

Greet,. ja morgen doe ik de rest met kerstspullen ben dan vrij dus zet ik de kerstboom vast op haha mooi op tijd me tante had hem gister alop gezet.. wou eigelijk na sinterklaas doen maardan moet ik veel werken dus wordt het me te laat haha..

Iesy haha ja voel me al beter hoor, kan me er niet meer druk om maken me vriend zegt ook al is vast niet het laatste ongeluk wat je maakt hoor hahaha
Ja met de pil was het toch makkelijker, minder pijn en je weet gelijk wanneer je ongi wordt haha, daarom was ik toen aan de pil gegaan had altijd zoon pijn en heel erg ongi.. en dat komt nu weer terug pffff hahaha

Nou me ongi is er eindelijk aan gekomen, werdt vanacht wakker met een mega buik pijn toen wist ik het gelijk snel naar de wc en ja hoor hehe, nu weet ik alleen niet wat me volgende nod is want vorige x was het 33 dagen en nu 40 dagen dus tjaa, weet alleen dat hij in januari is ahaha

ik heb vanavond een late dienst en dan 2 dagen vrij heerlijk ... alleen vanavond niet maar goed hahaha

Bloemetje, suc6 vandaag hoop dat je wat tegen de jeuk krijgt!

Liefs

Hey ladies!

Haha, Cato kent me al, ben er zo rond tien uur hihi. Half elf zelfs!!! Errug ben ik.....?

Greet wauw zomaar 100 euro van manlief! Dat krijg ik dus nooit haha, moet het allemaal zelf betalen....Ik weet nog niet zeker of ik ga, heb gisteren ontzettende keelpijn gekregen en ben verkouden. Weerstand is weer eens vermindert blijkbaar, bah....En wat ik anders ga kopen, pff heb eigenlijk alles wel. Gewoon als ik iets superleuks zie en het niet zo duur is. Ga niet met geld smijten hoor haha.....

Bloemetje, veel succes in zh! Hoe laat moet je? Ik denk aan je!!

Liefs lesy.

Terug
Bovenaan