Hoi dames,
Lekker druk hier.
Lesy,
ik ben ook benieuwd wie er eerst is.
En de jeuk, ja, pff, vanaf drie uur was het weer zover hoor. Grr, en nu begint het ook weer. Zo gyn maar bellen, hoop dat ik ertussen kom.
Nu al plannen voor een tweede? Ik weet dat we hier een tijdje wachten. Om mijn lichaam weer tot orde te brengen, en ook door wat net bij cardioloog is verteld, maar zeg ik aan einde van bericht.
Cato,
ja, bij jou lijkt het ook een beetje verplicht gevoel te worden? Of niet?
Probeer er wel van te genieten meid. Het is zoiets moois.
Meisje,
hehe indeling gemaakt voor de babykamer. hihi. leuk hoor.
en fijn dat vriend er ook zo achter staat. Spannend is dat, en het is december, deze maand afspraak maken bij ha, oooh wat leuk. hihi.
Greet,
geld uitgeven, haha leuk, wou dat ik het ook even kon.
Geniet ervan meid, en gezellig naar je moeder. leuk. geniet ook daarvan.
Je hebt het verdient, fijn dat je je goed voelt.
Anne,
fijn dat je eindelijk ongi bent en weer wat meer weet.
Ik zou denk ik gewoon uitgaan van die 40 dagen, dan kan je niet teleurgesteld worden na 33 dagen, al zou ik er dan ook wel weer rekening met houden dat het na 33 kan komen.
Of ovu testen gebruiken? Dan weet je wanneer je eisprong hebt, en tel je 14 dagen bij, dan weet je wanneer je nod komt.
Succes volgende ronde.
Turtle,
Spannend meid, ik duim voor je.
Kaarsjes brangen!
Ben vandaag dus bij cardioloog geweest. Vorig jaar waren uitslagen allemaal normaal, en was er niets aan de hand, daarom zei vorige arts, niets aan de hand, stop met je medicatie.
Nu heb ik dus weer al die onderzoeken gehad. Om te kijken hoe het er nu voorstaat (wou vorige cardioloog niet doen)
Nu blijkt uit echo dat er iets in mn hart dikker is geworden, en in bloedwaarden is dat ook te zien, is wat verhoogd, niet erg of gevaarlijk, maar het is wel te zien.
Dit komt omdat ik nu al bijna 2 jaar last heb van die kloppingen, en het hart daar dus onder gaat lijden.
Ik moest nu zelfs medicatie weer gaan verhogen(van vorige moest ik stoppen :s, snappen jullie het nog?)
En moet in januari weer zo een 24uurs registratie van mijn hart, om te kijken hoe het dan gaat. Mijn hartslag is ook te hoog, overdag 95 a 115, s nachts rond de 80 a 90, wat hij veel te hoog vond. Doordat hart dus nu hinder ondervind van die kloppingen, ben ik vaker benauwd, heb ik soms moeite met trap lopen. (erg moe als ik boven ben)
Tijdens bevalling moet ik zo een ding rond me buik om hartslag van kindje in de gaten te houden, en eerste dagen moet kindje erg goed in de gaten worden gehouden, komt door medicatie.
Volgend jaar krijg ik dan wss nieuwe medicatie, die zwaarder zijn(maar nu niet aan te raden zijn, maar eventueel wel gaat geven als het erger word) of een opname waarbij ze iets wegbranden, maar dit weet hij nog niet, en hangt ervanaf hoe het na bevalling zal zijn.
Ben dus erg blij dat ik naar andere arts ben gegaan, en hier wat meer duidelijkheid over heb.
Het is niets om me zorgen om te maken, maar om wel heel goed in de gaten te houden.
Zo, vandaag maar weer bank/bed/loopdag. Pff, word het nu al zat, maar merk wel dat de rust me nu erg goed doet, vorige week maakte ik me erg druk over werk, had ik veel pijn, en nu is het allemaal redelijk goed te doen. Voel me dus stuk rustiger, en kan weer volop genieten. En daar ben ik erg blij om.
Schoonmoeder belde net trouwens al, haha, hoe het was geweest, was net twee tellen binnen, volgens mij is ze beetje bezorgd. maar wel lief. kreeg gister ook te horen van dr dat ik beter moet eten, en heeft me bij hun nog speculaas en taart laten eten, waar ik daarna wel weer misselijk van werd :s.Haha, meid, eten, kom op, pff, zullen we zo maar weer doen he. Goed voor beebje, heb nu krentenbrood, dat krijg ik nu wel weg.
Of sauzijcenbroodje bakken. Heb ik ook wel zin in. En mn vlees maar uithalen, hoop dat het me vandaag wel lukt, of maak er hamburgers van vandaag. Ja, haha, kan ik ook doen. Lekker.
Zo, lang bericht geweest.
Dan lieve meiden.
xx