***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey allemaal..
Ik zie dat er weer aardig is bijgeschreven.. Iets van anne de auto kapot. Lesy helemaal in de ban van de eisprong.. En bloemetje een prachtige kamer..
Ik heb vlug vlug vlug even gescrold, heb namelijk niet veel tijd.
Morgen weer werken, maar hoop dat ik daarna even jullie berichtjes weer bij kan lezen.
Fijne avond allemaal meiden.
Liefs x

@Meisje: Ja toch heerlijk zulke meiden als in dit topic!! Tenslotte weten jullie mijn diepste geheim haha. Dat zegt toch wel wat denk ik ;-) Jaa ben ook heel benieuwd maar ga ervan uit van niet. Pfff de pukkels verschijnen alweer......of zou dat komen daardat ik iets vets heb gehad...GRRR bah bah ......

xxx

wat haal je nu weer in je hoofd haha weeen en poepen dat is toch wel een verschil haha. Ja voel al af en toe ongi pijn, dat begin meestal bij mij een week van tevoren, hoewel ik het dit x niet anders had verwacht vind ik het toch balen, zei toe net tegen me ventje heb buikpijn al van die shit ongi, zegt tie heel lief mischien word je dit keer helemaal niet ongi, hij is er nu ook echt aan toe merk het aan alles, poeh zou echt te gek zijn. Hoop echt voor je dat het raak is lesy!!!

Heeey greet, heel herkenbaar! Ik heb ook al enkele dagen ongipijn. Van die zeurende pijntjes in mn onderstreek wat beetje doorstraalt naar mn bovenbenen. Pfff balen man, heb echt het idee dat het weer niet is gelukt.....Zou zo graag zwanger naar de 9 maanden beurs gaan...Nog 2 kansen........Jij baalt dus ook al!! Zullen we voor elkaar gaan duimen???

Liefs...........

Nog even het lijstje:

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
30 december
3
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Soms denk ik wel eens, met pil was het toch beter! 1 dag voor ongi had ik ontzettende kramp en de 2 dagen daarna ook en  that's it....Nu heb ik al 14 dagen van te voren kramp! Net als jou greet!  Niet normaal toch, als je zo de helft van je cyclus doormoet vind ik dat  erg vervelend. Ik voel van alles friemelen :-( Het schiet soms echt mn rug door!
Nu denk je aan die andere kant weer; zou het iets betekenen? Maar daar durf ik meestal niet goed op te hopen. Bah, zo'n onzekere "superleuke" tijd dat afwachten....Hoef nog maar een week maar toch......Het mag van mij wel zover zijn!

Wou ik ff kwijt....xxx

Terug
Bovenaan