***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Dank je meiden!!

@anne grappig dat jullie auto op werk hebben ken dat helemaal niet. En is het opgefleurd in huis??? Gezellig hoor!! Heb van het weekend 3 boeketten gehad staat zo erg leuk, net of je dan zelf ook vrolijk word!! Ha heb je nuttig geklets ;-)
@bloemetje goed zo!! iedereen ervaard de zwangerschap anders ja. Lijkt mij ook wel moeilijk dat je minder intiem kunt zijn met je man. En een laptopdag heerlijk toch!! Had ik gister hihi.
@meisje nou jullie hebben de vaard erin met behangen. En een kookeiland heerlijk is dat!!!

Liefs

@bloemtje1985
mijn zus is 26 en heeft nog geen kinderen maar wil wel heel graag kinderen. ik hoop echt dat het positief uitpakt voor der. anders zit ik ook met zo'n raar gevoel als ik straks wel zwanger ben.

ik las dat je erg veel jeuk hebt. vervelend is dat het irriteert ook snel dat je er niet vanaf kan blijven, kun je de huisarts niet bellen en aan de assistente vragen of zij iets weet, of gewoon de apotheek in lopen en vragen of ze wat hebben?

liefsss

Hoi,

Nathalie,
oh wat vervelend allemaal. hoop echt dat het goed uitpakt voor hen, wanneer weten ze meer?
Ik denk aan hen,

En ja, de jeuk, ik ga morgen naar poli gyn bellen, loop daar onder controle. Hoop dat ik er tussen kan, of dat ik even telefonische afspraak kan regelen. Want dit word zeer vervelend.

Liefs

Zo meisjes,

Na een lange dag mag ook ik me weer bij jullie voegen!
Zometeen lekker ovenpizaatje eten bij de tv. Tja dat krijg je als je alleen moet eten he,lekker makkelijk!
@Nathalie; Nou meis ik hoop echt op goed nieuws voor je zus,laat ons snel weten hoet afloopt.
@bloemetje; Een jeukbuik is ook niet echt leuk nee. En jammer dat je eigenlijk nog helemaal niet onbezorgd hebt kunnen genieten.
@Greet; wil ff met je lachen hahaha. Vraag me niet waarom maar daar had ik zin in!!!
Daarstraks tijdens een vergadeing ineens een steek linksonder in mn buik,zou dat eisprong al geweest kunnen zijn? Heb hem tot nu toe niet echt gevoeld hoor. En moest dat slijm net voor je eisprong nou wit zijn of doorzichtig?
Ach ja vanavond gewoon nog maar weer een keertje klussen denk en dan is het weer bijna zover dat de tijd van afwachten gaat komen, das nog de ergste periode vinden jullie niet?

kus

Hoi,

Cato,
Zou kunnen dat dat eisprong is geweest, en dat slijm, weet dat niet zo goed.
Even aan onze Lesy vragen, hehe, die heeft er denk ik zowat alles over opgezocht.

En inderdaad, die jeuk is zo ontzettend vervelend, pfff, echt niet leuk meer.
Op aanraden van sommigen ga ik morgen even de gyn bellen, maar hoop dat ik er tussendoor kom. En anders naar huisarts, maar vind dat gyn er altijd moet zijn. Toch? Om je vragen te beantwoorden? Daarom ben je toch medisch?
Tja, zie wel of ik iemand bereiken kan die me kan helpen daar.

De dokter ziet me alweer aankomen, haha die ziet me tegenwoordig nogal vaak, maar jeuk zit niet alleen op buik, maar ook op armen en benen, al is buik het meest vervelend.

Lekker een pizza. Ik heb witlof op. Eigenlijk alleen dat, me gehaktballen waren mislukt, en had nogal veel witlof, dus aardappels had ik niet gemaakt.
Pff, jammer van die ballen, haha, want gevoel nu toch wat te weinig binnen te hebben.

Eet smakelijk cato.

Fijne avond meiden.

@cato nou dan gaan we toch samen lachen . Lekker een ovenpizza mjamie!! Ohow en klussen vanavond jij!! Hup hup, dit gaat hem worden......
@bloemetje wat heb jij tegen vlees??????? Dan vergeet je het te kopen en nu mislukken je ballen............ hihi

Liefs

Hello darlings :)

@Cato: Jaa kan je eisprong zijn hoor! Per slot van rekening duurd een eisprong in totaal maximaal 15 seconden! Als je meer pecht hebt (zoals ik) heb je de hele dag last van steken en rugpijn......!! Duidelijker kan niet ;-) En voor je eisprong is slijm doorzichtiger! Naja, heb ik eigenlijk nooit gehad dus dat weet ik niet zo goed!!

@Bloemetje last van buik? Misschien kan je er iets van VSM opsmeren tegen jeuk?? Kan geloof ik geen kwaad bij een zwangerschap! En anders alvast de Sudocrem ® alvast uitproberen :p

@Greeeet!!! Hoe issie meis? Ja ik kan ook overal wel om lachen hoor...Ik zit me de gekste dingen af te vragen haha. Zouden weeën net zo voelen als dat je moet poepen? Dan voel je ook wel eens van zulke aandrang en dan moet je persen ;-) Toch? Heb dan al vaak pijnlijke bevallingen gehad haha......Nog 6 dagen wachten, voel je al iets?

@Aaaah Anne, auto kaboem?? Ook al...Jullie zitten te veel te dromen hihi :p Maar wel balen ja, het is niet terug te draaien. Voel je je al iets beter?

@Meisje, weet je al iets meer? Ik zou niet kunnen leven als ik zou weten dat ik kinderloos zou blijven. nog even niet aan denken....

Kuzzzzz lesy.

Terug
Bovenaan