***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,

Meisje,
Gaan jullie er vanaf vrijdag ook meteen voor, of wachten jullie af tot ongi, en gaan er in januari voor?

En ja, haha, heel handig dat er weer water is. Had vriend mail gestuurd, had hij zn vader gebeld, haha, belt zn vader, wat is dr met je water meisje. Haha.
Lief he. Vriend wist niet wat het was en belde zn vader, zodat ik niet te lang zonder zou zitten. Hihi.

Liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
11 Januari
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Meisje
23
(15 december)
proefronde
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Hey!!!

@bloemetje tjonge een heel verhaal!! Wel fijn dat je nu goed onder controle staat, lijkt mij dat dat voor je zelf een stuk zekerheid geeft!! Het is niet anders hé. En geen water dat is balen. Nu weer wel? Succes met je vlees ;-) ik heb kippenpootjes voor in de oven!!! ben benieuwd waar je uitslag vandaan komt.
@lesy meis niet ziek worden!!! Goed vitamientjes eten!! Sinaasappeltjes persen en lekkere verse groente!!!! Nog wel weggeweest? Ach ja me man heeft wel eens een gulle bui, wat maakt het ook uit geld is toch van beiden. Zijn jullie op huwelijkse voorwaarden getrouwd? haha nu al over een tweede nadenken hihi
@anne daar was je weer! Gelukkig dat je ongi nu kwam (omdat je zeker wist dat je niet zwanger bent) Op naar de volgende ronde. En dalijk twee dagen vrij heerlijk, ga je wat leuks doen!
@turle spannend zeg, hoop het echt voor je/jullie, zou te gek zijn, Duim duim
@meisje nu een vrijdag al??????? wow tegek joh, komt echt dichtbij zo!! Echt fijn voor jullie!! Ja heb de bloemen en snufjes winkel leeggekocht :) allemaal leuke frutsels en dingen voor in huis.

Brr wat is het koud hé vinden jullie niet!! Heerlijke dag gehad maar ben kapot..... Dalijk lekker koken en dan is de bank me allergrootste vriend!!! Heb lekker een soepje met krieltjes, kippenpootjes en salade dat word smullen............. Hier net een brief van de belasting me man is vergeten de aanslag te doen, als tie het niet voor 5 januari doet krijgt tie 1000 euro boete haha zal t hem is ff goed onder zijn neus wrijven hij is zo makkelijk in die dingen daar baal ik wel eens van. Maar moet je nagaan die aanslag gaat over 2006 dat is verleden tijd hoor kan me daar zo aan ergeren.

Hebben jullie nog wat leuks te melden???????????? Heb zin in leuks hihi

Liefs Greet

Hoi,

Greet,
hehe, lekker gewinkeld.
Ja, water is dr weer hoor, zijn hier verderop aan het werk, misschien hebben ze daar ff water afgesloten ofzo. Geen idee, doet het nu weer. Belangrijkste toch.

En wat leuks, ja, kriebelt hier in mn buik.
En heb nu toch wel zin om te eten, haha, is ook al meer dan week geleden dat ik daar zin in had. Wat zal vriendlief blij zijn.
En kans op boete van 1000 euro. Pff, brief uitvergroten en op zn kussen leggen, haha, zal hij wel ff zien dat het moet gebeuren.

liefs

Hey bloemetje dat is hardstikke leuk nieuws, gerommel in je buik joepie geniet ervan!!!!
whaha zal hem op zn kussen leggen maar betwijfel of tie hem dan gaat lezen!!! Hoe staat het met je vlees??? Liefs

Hoi,

hoe het met het vlees gaat, tot nu toe goed
Haha, maar dan moet vriend niet te laat thuiskomen, haha hij is bot halen voor de hond, hehe, beestje heeft zich ff afgereageerd en 10cm bot op lopen eten vanmiddag, nu heeft hij niets meer, dus vriendlief gaat er weer halen, hihi.
Doet hond elke middag, lekker gaan knabbelen.

Vandaag weer dubbele dosis van medicijnen genomen, van wat ik laatste maanden nam
en moet zeggen, ik voel me tien keer beter nu, ben zo blij dat het meteen werkt, ben niet zo moe, meer fut, en zelfs opgewekter, hihi, super gevoel is dat. bekken gaat vandaag ook redelijk, dus gaat vandaag goed. Maar moet wel gaan opletten dat ik niet teveel doe, vanavond vragen of schoonma de was mee neemt, en morge ga ik ff schoonmaken, heb er de hele dag voor.

liefs

Terug
Bovenaan