***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

*kuch* *kuch* SNIF......Hallo jongens!

Zieke lesy is terug van de stad, wat voel ik mij belabbert zeg....Kan niet meet op mn benen staan en moet ook nog eens zuurkool maken. Nou, dan ff niet zo uitgebreid als anders....Gewoon simpel en makkelijk: de zuurkool niet koken :p

Pff vanavond lekker op de bank en kom er ook niet meer af..........
Liefs.....

Hmm ben ik er eindelijk, gezellig en dan is er niemand meer.....Pff!! Greet je hebt gelijk, ik ga nu ook lekker bankhangen. Gtst is spannend hoor nu: ronje verteld aan bing dat ze zwanger van hem is. Ben erg benieuwd hoe hij reageerd!! Kijken dus rtl4 om 20:00 ;-)

Liefs lesy.....

Hoi Lesy,
ik ben dr.
Ja, het is spannend, ben benieuwd, waarschijnlijk komt hier dan weer net de visite aan. Zal je net zien he, haha, dan kijk ik morgenochtend maar weer, uitzending gemist, haha, handig is dat.

Beterschap Lesy.

Hoi lieve meiden,

@Lesy; ach meisje beetje ziek? Hopelijk ben je er snel weer bovenop!!!!!
@Bloemetje; Nou meid wat een vreemd verhaal van de cardioloog. gelukkig dat deze wel verder heeft gekeken dan zn neus lang is! Ook fijn om te horen dat je je met de verhoogde medicatie meteen al wat beter voelt.
@greet; Oeww wat heb je allemaal gekocht voor in huis? Vind het ook altijd zo leuk om snufjes te kopen.
@Anne; nou kom op he meis,volgende ronde wordt die van jou!!!!!

hier ook lekker rustige avond.moet nog twee sintgedichten maken,ga ik zo maar even doen.

Kus

Tja nix aan zo, heb ontzettende rauwe keel!! Manlief gelijk "Je blijft morgen maar mooi thuis!". Haha, nou dan moet ik me toch echt wel iets zieker voelen dan dit, maar je weet nooit hoe het morgenochtend is hé....Ah jammer geen gtst kijken! Dan maar morgen op uitzending gemist. Kan mooi inderdaad, ik zal nix verklappen!

Liefssss

Goedemorgen dames,

Wat een rust hier!
Ben ik niet gewend van de dames hoor!
Hier echt supergaar. Mn wekker liep af vanochtend en sliep er zowaar doorheen,nou dat komt niet vaak voor kan ik je vertellen hoor. Volgens mij zit er ook een griepje aan te komen,want ik ben echt superdraaierig en misselijk. En nee dat kan nu nog niet van iets anders zijn hoor,daarvoor is mn ei nog maar te pas geleden geweest.
Getsie baal ervan om me nu zo te voelen,maar moeten er maar het beste van maken.
nou meiden,hopelijk gaan jullie nog lekker wat afkletsen zodat ik straks lekker iets te lezen heb.

kus

@Lesy: ow jeetje, ziek! Dat is wel heel vervelend. Het schijnt te heersen, heb al van meer mensen gehoord dat ze zich echt niet lekker voelen. Vervelend zeg!

@Greet: ja cool he? Vinden het beiden heel spannend dat m'n Mirena er vrijdag al uit gaat  Een boete van 1.000,- euro? Laat em maar heeeeel snel die aangifte doen!

@Bloemetje: Super dat je gisteren een goede dag had!! Dat geeft de burger weer moed haha  Ik laat morgen die Mirena weghalen en dan laten we het op z'n beloop. Ik verwacht niet dat ik meteen dit weekend al zwanger raak, maar je weet het nooit. In principe ben ik meteen vruchtbaar en kan ik dus wel zwanger raken, maar dan moeten we wel net geluk hebben natuurlijk.
Als ik wel zwanger raak is er nog niets aan de hand hoor, zijn we dolblij! Ik zei al tegen vriendlief: "Stel dat ik nou dit weekend al zwanger raak, dan kunnen we met Kerst vertellen dat ik zwanger ben!" Daar wilde hij niet vanuit gaan haha! Nou ja, mij maakt het niet uit.

Het was gisteren zeker koud! Maar de zon scheen hier; heerlijk! Vanmorgen even werken en dan vanmiddag dichten voor Sinterklaas...

Terug
Bovenaan