***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hi,

Cato,
weer dagje werken, en straks ook gedichten maken, pff, ik kan dat niet goed hoor, gelukkig zijn die van ons voorbij. haha.
Succes, maar bij jou komt dat vast goed.

Lesy,
hoe voel jij je vandaag? Voel je je goed? Of toch ziek? Thuis of werken?

Meisje,
Oh, spannend, het zou zomaar kunnen. Maar is kerst dan niet wat snel om te vertellen? Dan ben je net 6 weken ofzo als je zwanger bent? Eerst zelf ff van genieten hoor. Moet niet veel zeggen, want wij hebben het met 7 weken tegen ouders verteld.
Ik duim voor je.

En inderdaad blij dat gister een goede dag was. Vannacht nog beroerder geslapen dan gisteren. Grr, sliep ik eindelijk een keer, maakt vriend me wakker, om te zeggen dat ie was wezen plassen en hond sliep haha, zo voelde ik me toen.
Hond heeft ook heel onrustige nacht gehad, moest dr 4 keer uit, heeft alweer aantal dagen last van zn buikje, en krijgt zn eten minder snel op. Dit heeft hij nogal vaak, maar hier kunnen ze niets aan vinden, alleen dat ie heel gevoelige darmpjes heeft. En heel gevoelig is voor stress, want dan begint vaak dat gerommel in zn buikje. Maar nu is er toch niets om om te stressen voor hem, althans, ik zou niet weten wat.

Dus dames, zo naar ha, en daarna nog ff tukkie doen hoor.

liefs

Hey meiden,

Ik kwam gisteren niet op de site .
Alle internet site deden het bh deze.

Ik had gisteren iets heel raars!!!
Ik moest 2x niezen en dat deed me toch pijn in mijn onderbuik.
Zon pijn dat ik gewoon niet meer wilde niezen.
Heeft iemand dit ook wel eens ooit ervaren heb het namelijk nooit gehad en vroeg me af wat het kon zijn.

-x-

Turtle,
Ik kwam er gisteravond ook niet op, alles deed het inderdaad behalve deze site.
Vervelend, grrr.
Ben je nu een dag overtijd?

Net bij ha geweest, een zalfje meegekregen. Soort vaseline achtig iets. Het verzacht wel meteen moet ik zeggen. Dit moet ik twee weken smeren, als het niet helpt moet ik wat anders met hormonen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Dan ga ik eerst zelf een andere zalf proberen die de jeuk verminderd.
Heb ook wat tegen maagzuur gekregen, zei dat ik erg veel moeite heb om te eten, en dat ik na eten gevoel heb dat eten altijd weer terugkomt. Wss maagzuur. dus heb fles meegekregen wat heel geen kwaad kan en waar ik lepeltje van mag nemen als ik het heb. Hoop dat het helpt en ik weer wat meer zin in eten krijg.
Morgen weer twee uurtjes naar mn werk. Heb er nu al zin in.
Hele dagen thuis word wel wat saai.

Liefs

@Turtle: ik had gisteren ook pijn in mijn onderbuik, maar ik hoefde niet te niezen haha! Ik kon nauwelijks rechtop staan, gelukkig duurde het niet lang. Ben je nu inderdaad een dag overtijd??

@Bloemetje: ik denk dat ik mijn mond niet goed kan houden.... maarrr: de hele familie is er dan bij en ik denk dat het dan wel lukt om niets te zeggen. Wil het heel speciaal doen! Zag laatst in de boekenwinkel een boekje, speciaal voor opa & oma. Iets van: "Hoe word  ik een leuke opa?" en "Hoe word ik een leuke oma?" Zoiets zou ik dan aan onze ouders willen geven. En dan eerst niets zeggen.. kijken hoe ze reageren  Ik kijk er nu al naar uit!!

We gaan met het gezin van vriendlief een spel doen. Ik zei al: dan moeten we "Wie ben ik?" doen, dat is super leuk! Wij mogen het namelijk bedenken. Dat is 20 december, dus echt nog te vroeg, maar anders had ik wel iets willen doen als: "Het 1e kindje van (naam vriend) en (mijn naam)!" haha!  Weer eens wat anders dan "tuinslang" of "de Kerstman".

Hoi,

Meisje,
Dat is inderdaad een heel leuk idee om het zo te vertellen. hihi.
Hoop dat jullie dat snel kunnen doen.

Spannend hoor, morgen dat ding er eindelijk uit. hihi.

Zo, ik ga vandaag eens aan de gang met fotoschop, kijken of ik wat leuks kan maken, misschien kan ik wel wat leuks maken voor een geboortekaartje.

Liefs

@Bloemetje: ga je zelf een geboortekaartje maken? Lijkt me wel leuk, zeker als je goed met fotoshop overweg kunt.

Ik ga even voeren (de paarden) en dan naar de stad. Moet nog wat cadeautjes kopen.

Liefs!

Hoi,

Meisje, wil het proberen, toch tijd zat nu.
Haha, snap alleen niets van photoshop :s

Wat hoor ik net iets naars. Ben aan het chatten met ex collega.
Ze was zwanger van een tweeling, 16 weken, kindjes leven niet meer.
Ze heeft hele zware bloeding gehad, waarbij baarmoeder beschadigt kan zijn. Ze weet niet of ze weer zwanger kan worden.
Zit dat met tranen in mn ogen te lezen. Wat moet dat rot zijn om dat mee te maken.

Pfff, dat je zoiets moet meemaken. Hoop dat dit nooit iemand overkomt.
Maar het kan zo gedaan zijn.

Liefs

Heey meiden,

Ik hier ;-) Ziek thuis inderdaad, voel me niet zo lekker dus heb werk afgebeld. Dat vind ik trouwens het ergste haha...Zit ik me van te voren al druk te maken of ik wel zik genoeg klink, Pffff ziek is ziek........Naja, dus kan hele middag met jullie kletsen. Toch niets beters te doen haha....Zal wel ff mn broek nog aandoen want zit nu op de koude stoel met mn blote billen :p (heb wel een ochtendjas aan hoor!!!)

Liefs mij.....

Terug
Bovenaan