***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,
Lesy, ik kom meekletsen vanmiddag.
Wou naar de markt gaan, maar is me wat koud, en geef ik toch weer geld uit wat ik niet heb, dus blijf maar lekker binnen zitten, wat met me pc doen. haha.

liefs

Ja je hebt groot gelijk....Het is echt koud zeg, toch niet goed voor een mens?
Had gister ook nooit de stad in moeten gaan, had vast wel invloed op ziek worden. Maar heb gisteren nix gekocht, ik voelde me te suf om te winkelen. Pff stom hé....Naja geld zit dus nog lekker in mn beursje :p

Zal even een bakje thee maken, is goed voor de keel. Haha, wat ga je doen op de computer?? Spelletjes?? ;-)
xxx

Hey lesy,

Ziek? en met je blote kont op de stoel... weet niet of dat dan wel zo verstandig is.

Ik ben inderdaad nu 1 dag overtijd. Hecht er echt geen waarde aan vorige maand was het 13 dagen en toen werd ik alsnog ongesteld.
Mijn borsten doen alleen echt nog steeds erg zeer zelfs als mijn vriend mij een knuffel wil geven en stevig vast wil pakken heb ik zo iets van ho ho dat doet zeer!!

Heb geen idee wanneer ik ga testen dacht aan morgen of maandag ik zie het wel ben bang voor een teleurstelling.

@bloemetje wat leuk dat je aan de slag gaat met photoshop dat maakt de kaart persoonlijk en uniek!! Veel plezier daarmee.

Vriendlief is onderweg naar huis en we gaan zo even lekker wandelen in de bossen!!!

-x-

En oww dat van die tweeling: vreselijk! Met 16 weken kun je toch al echte kindjes zien? Pff wat erg zeg, mijn leven zou compleet aan me voorbij flitsen denk ik. Oeh wat erg....

Hoi,

Turtle,
Spannend, ik duim voor je, en die borsten, had ik ook, en nu soms ook, pff, haha, kan zeer doen hoor.

Lesy,
Tja, als het maar gezellig was gister? Of niet?
En nu maar goed uitzieken, ben dr ook vandaag. Vandaag ook weer niet zo fit.
Buddy weer heel de nacht aan het spoken geweest.

En vandaag vocht in mn benen, niet normaal mn sokken staan er helemaal in. En het is nog maar middag, aaah. :s.

Buddy is ziek, twee keer op een uur moeten braken, en nog geen beetje ook, vannacht vier keer eruit gemoeten omdat ie diarree heeft.
Dus hoop dat het niet te lang duurt, anders maar keer naar dierenarts, alleen is die net ff te duur nu :s

Liefs

En dat van die kindjes, ja, dat kan je nu echt zien.
Ik zit er nu echt aan te denken, als dat bij mij was gebeurd, dan had ik mn kleintje nu kwijt geweest. En daar krijg ik echt de tranen van in mn ogen.

En dat photoshop, het lukt me niet echt. Brr. hehe.

Liefs

Owja je gaat natuurlijk al vocht vasthouden! Vind ik zo raar hé, want heeft dat nou met zwanger zijn te maken? En hond ziek? Heb je dat vaak?? Lijkt me erg lastig, je hebt dan al niet een goede nachtrust en moet je ook nog 4x uit bed om hond te doen?? Doet manlief dat dan niet voor jou? Ja  als je dat van die kindjes op jezelf reflecteerd kan je daar wel even om wenen ;-) Jij bent gelukkig al 5 weken verder meis en alles gaat goed komen!!!

Ik zal even soep eten.....Dat kan altijd ookal ben ik net uit bed haha :p
xxx

Turtle, ik duim voor je meis, we zien het volgende week wel!!!

Hoi,

Lesy,
Ja, het komt allemaal goed, voel kindje nu eigenlijk alle dagen wel, weet nu zeker dat het kindje is, zeker na paar antwoorden van sommige dames op andere topics.

En hond ziek, ja, hij is het eigenlijk regelmatig. Maar vandaag echt erg. Twee keer op korte tijd gebraakt, erg onrustig, heb hem nu in zn bench gelegd, en hij ligt nu te slapen, hij doet ook helemaal niet moeilijk dat hij er in moet, hij wil zelfs zn koekje niet, en daar doet hij normaal alles voor. Dus maar ff aankijken.

Lekker, soep, hmmm. ik heb vanmorgen vier boterhammen op, goed he van mij, hihi. Vriend zal blij zijn vanavond.

Liefs

Terug
Bovenaan