Hoi
Lesy,
Wat lief van je, dat gedichtje. Hihi, erg mooi, vind je niet jvm?
En ruzie met de stofzuiger. Momenteen niet nee, hehe, vriend moet nu stofzuigen, is te zwaar nu.
Net alles afgenomen. Vriend gestofzuigd. En ik ff gedweild. En auw, me bekken nu. Maar ja, af en
toe moet er wat in huis gebeuren. Dus ja, nu maar ff gedaan.
Nu proberen het vaker per week te doen, dat het niet zo een zware klus is op zaterdag.
En geen patatje.
Hehe, ziek en patat willen? Daar heb ik dan meestal geen zin in hoor.
En idd, ik was ook ziek voor ik zwanger teste. Was ervan overtuigd niet zwanger te zijn. Geen
pijnlijke borsten, niet misselijk(nou ja, uiteindelijk wel, maar had last van maag, dus dacht griep).
Dus, alles kan hoor.
En die dertiende maand, idd lekker, gebruiken we om nog spulletjes te kopen voor de kleine.
Greet,
De jongensnaam. Haha, die vertel ik lekker niet. Meisjes naam zijn we ook over uit, maar twijfelen aan
de beginletter, of dat wel handig is. Dat zal ik ook eens ff op hyves zetten, de beginletter van die naam.
Trouwens, mijn msnadres is bloemjes@live.nl natuurlijk niet mn echte hoor. MAar echte kan je daar wel krijgen.
Kan je misschien als jij dat wil via daar verhaal van Turtle vertellen.
En sterkte met opa van je vriend. Klinkt niet goed. Hoop dat hij niet te veel hoeft te lijden.
En veel sterkte voor je man. Verzorg hem goed he meid.
Kreeg vanmorgen de proefdrukken van de geboortekaartjes die ik had aangevraagd. Wel erg leuk geworden, alleen
vind vriendlief het lettertype niet mooi, en vind ik glanzend mooi en hij mat. Aaaaaaaaaaaaargh. HAha.
Kreeg ook brief van de belastingdienst. Grrr, werd alweer soort van rood in mn gezicht. Niet weer een brief.
Deze was leuk, er stond in dat als ik ff gegevens van 2007 nog zou invullen, ik bijna 500 euro terug kan krijgen.
Haha, dus dat maar ff gedaan he.

Hadden dat niet gedaan omdat ik bijna niet heb gewerkt in 2007 en ik dus dacht dat ik dan toch niets zou krijgen.
Haha, weer ff een meevaller, en vriend kan via sportschool mooie korting krijgen op zorgverzekering.
Haha, het zonnetje gaat hier weer in huis schijnen. Heerlijk.
Zo, ga me maar eens ff mooi maken denk ik. Zie dr erg moe uit volgens vriend.
Ben ik vandaag ook. Gevoel dat ik leef, maar dat alles rond me heen gaat. Het dringt vandaag niet allemaal door.
Liefs