***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hebben jullie ook wel eens ruzie met de stofzuiger???

Ow gourmetten aan huis!! Das lekker makkelijk ja! En wel zo goedkoop...Wie doen er allemaal mee?? :p Kun jij tenminste op een goede stoel zitten. Maakt niet uit toch dat het lekker makkelijk is? Als het maar lekker is ;-)  
Nee wij hebben ook niet echt geld over op dit moment, gaan alleen 2de kerstdag uit eten met familie, gelukkig hebben we dan alweer nieuw salaris haha. Wij hebben geen 13e maand. Is dan wel lekker vooral tijdens deze dure dagen. Kun je weer wat leuks van doen toch?

Het regent dat het giet hiero, dus nog even geen patat haha......
Grrr waar blijft manlief nou....?

Hey!!!

@bloemetje lekker een avondje na de bios!! Geniet ervan meid!!! Heerlijk gourmetten mjamie, hebben wij vorige week gedaan ;-) en zet die kerel van je maar ant werk hoor, hij moet er ook wat voor over hebben!! Zeg is wat is die jongensnaam??? Zal het aan niemand doorvertellen . En een dertiende maand dat is leuk hé, kun je fijn goed gebruiken
@lesy nog ziekjes maar wel zin in patatje oorlog  hoe wil je dat verklaren :)??????? wat moet die man van jou elke zaterdag an die auto sjouwen?!?!?! Likt tie hem elke week uit ofzo? Hier schijnt de zon al de hele dag!!!
@turtle oho meis brand elke avond een kaarsje voor je!! Hihi en volgende jaar niet werken op sintavond goedzo!!!!
@hannes waar ben je??? Ben zo benieuwd na je, Hoe gaat het? Nog veel pijn, ben je weer wat ant werk? En bijna je nod hé. Kus voor jou

Krijg zo me broer en schoonzus en de kids reuze gezellig, is een uur rijden dus zo vaak komen we niet bij mekaar, we zien elkaar wel vaak bij me ouders en bellen regelmatig, maar hou zo veel van die kleine pukken zie ze het liefst elke week, zo eerst ff de speelbak van zolder halen dan kunnen ze dr gang gaan en lekker  frietjes eten (lekker hé lesy!!!)  Vanavond kom ik nog ff loeren ben waarschijnlijk de hele avond alleen, me man gaat bij opa zitten, gaat nu hard achteruit, zn nieren werken nauwelijks meer dus dan weet je gewoon dat het einde in zicht is  bah. Met mij gaat het trouwens erg goed!!! Joepie leef nu eindelijk zonder buikpijn.......

Liefs Greet

Hey Greet!!

Patat hoeft nu niet meer, had nog een roti-rol in de vriezer liggen dus die heb ik ff opgesmikkeld. Manlief belde namelijk dat ie pas vier uur thuis zou zijn. Haha, ja dat vraag ik me dus ook af, wat ie dan aan die auto doet. Hij wil nog steeds niet starten namelijk haha. Hoop dat het snel klaar is, dan heb ik hem weer lekker voor mezelf :p Het ziek zijn gaat nu wel goed, heb ff goed mn neus uitgesnoten ;-)
Ik zal nu weer even verder met zuigen, wil de boel wel een beetje klaar hebben.
Hier schijnt de zon nu ook, vreemd....
Ow wat leuk visite van broer en de rest, wat leuk!! Geniet ervan zou ik zeggen. Haha, niet mij zo de gek aan steken hé...Wat dacht je, hannes is er niet om scheidsrechter te spelen :p
Bah, wat heeft opa dan voor ziekte? Of is het gewoon ouderdom? Veel sterkte dan de komende tijd. Het vreet natuurlijk wel aan je. Hoop dattie zonder lijden mag gaan.....
Jippie, greet geen pijn meer!! Das goed nieuws. Nu nog een positieve nod hé.....Ik hoop het stiekem toch wel voor jullie! Hoop hoop hoop.....

Liefs van lesy.

@tutle dat vind ik lief, maar heb mij nog niet aangemeld op hyves...... Oeps had het wel gedaan maar is wat fout gegaan nu moet ik weer nog op nieuw doen  maar kan er op een of andere manier niet toe komen!!Maar ongetwijfeld zal het een opbeurend en fijn verhaal zijn!!
@lesy ik dacht nu lesy mij niet meer mag plagen doe ik het maar andersom!! Meid mischien ben je wel ziekjes van een zwangerschap dat had bloemetje toch ook, die dacht dat ze griep had en walla.... JAAAAAAAA. Haha lijkt me beter dat tie de auto naar de garage brengt net zo gezellig voor jouw!! wat is een roti rol? Opa is versleten, gewoon op ja wat wil je hij is 89 en altijd goed geweest maar tis op een in pa weken tijd. Vind het vooral erg voor me man hij is opa's naamgenoot en dus lievelingtje nee das flauw maar ze zijn altijd elkaars grote maat geweest.

Kus

Greet,

Jaa je moet je echt gaan aanmelden greet, dit wil je niet missen!! Foto's van buiken, echt super leuk!! Mooi hoor bloemetje ;-) En je kunt iedereen zien, er zijn nu al 13 leden van onze hyves, echt gaaf!!!
Enne ik jou plagen mag niet en jij mij wel zeker?? Whahaha.....
Nee mn man hobby mag ik niet van em afpakken, en garage kost veel geld. Hij doet alles zelf!!!
Oww 89 is hele mooie leeftijd, we kunnen niet eeuwig leven! Maar toch veel sterkte!!!
Hahah, ik zwanger? Af en toe voel ik iets in buik, maar verder nergens last van. Ook niet gevoelige borsten en dat zag op een ongi vorige maand. Ben dus heel benieuwd.....Hoop dat je gelijk hebt! Voel jij ook iets???

Liefs mij....

Hoi

Lesy,
Wat lief van je, dat gedichtje. Hihi, erg mooi, vind je niet jvm?
En ruzie met de stofzuiger. Momenteen niet nee, hehe, vriend moet nu stofzuigen, is te zwaar nu.
Net alles afgenomen. Vriend gestofzuigd. En ik ff gedweild. En auw, me bekken nu. Maar ja, af en
toe moet er wat in huis gebeuren. Dus ja, nu maar ff gedaan.
Nu proberen het vaker per week te doen, dat het niet zo een zware klus is op zaterdag.
En geen patatje.
Hehe, ziek en patat willen? Daar heb ik dan meestal geen zin in hoor.
En idd, ik was ook ziek voor ik zwanger teste. Was ervan overtuigd niet zwanger te zijn. Geen
pijnlijke borsten, niet misselijk(nou ja, uiteindelijk wel, maar had last van maag, dus dacht griep).
Dus, alles kan hoor.
En die dertiende maand, idd lekker, gebruiken we om nog spulletjes te kopen voor de kleine.

Greet,
De jongensnaam. Haha, die vertel ik lekker niet. Meisjes naam zijn we ook over uit, maar twijfelen aan
de beginletter, of dat wel handig is. Dat zal ik ook eens ff op hyves zetten, de beginletter van die naam.
Trouwens, mijn msnadres is bloemjes@live.nl natuurlijk niet mn echte hoor. MAar echte kan je daar wel krijgen.
Kan je misschien als jij dat wil via daar verhaal van Turtle vertellen.
En sterkte met opa van je vriend. Klinkt niet goed. Hoop dat hij niet te veel hoeft te lijden.
En veel sterkte voor je man. Verzorg hem goed he meid.

Kreeg vanmorgen de proefdrukken van de geboortekaartjes die ik had aangevraagd. Wel erg leuk geworden, alleen
vind vriendlief het lettertype niet mooi, en vind ik glanzend mooi en hij mat. Aaaaaaaaaaaaargh. HAha.
Kreeg ook brief van de belastingdienst. Grrr, werd alweer soort van rood in mn gezicht. Niet weer een brief.
Deze was leuk, er stond in dat als ik ff gegevens van 2007 nog zou invullen, ik bijna 500 euro terug kan krijgen.
Haha, dus dat maar ff gedaan he. :)
Hadden dat niet gedaan omdat ik bijna niet heb gewerkt in 2007 en ik dus dacht dat ik dan toch niets zou krijgen.
Haha, weer ff een meevaller, en vriend kan via sportschool mooie korting krijgen op zorgverzekering.
Haha, het zonnetje gaat hier weer in huis schijnen. Heerlijk.

Zo, ga me maar eens ff mooi maken denk ik. Zie dr erg moe uit volgens vriend.
Ben ik vandaag ook. Gevoel dat ik leef, maar dat alles rond me heen gaat. Het dringt vandaag niet allemaal door.

Liefs

Terug
Bovenaan