***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

He meisjes,

Daar ben ik dan.
Gister echt een superpakjesavond gehad en flink verwend.
Vandaag ben ik begonnen met een flinke poetsbeurt voor mn huis en heb alles al lekker aangekleed in de kerstsfeer. Ben erg tevreden al zeg ik het zelf,lekker knus is het nu weer!
Jullie vanavond allemaal nog plannen? Bloemetje lekker naar de Bios,veel plezier!!!
Hier lekker rustig avondje nixen denk ik. Ben keimoe.
Nou meiden allemaal een fijne avond in ieder geval

kus

ja echt een super lief gedichtje
zwijmel ik wel van weg hoor hihi
en een traantje erbij hormonen neeee joh hoe kom je daar bij

dames echt heel raar hoor maar heb soms echt ff het idee dat ik wat in me buik voel maar dat kan helemaal nog niet want ik ben nog maar 10 weken
dat zou wel erg vroeg zijn.maar voel soms echt plopjes alsof er een belletje van binnen kapot sprint zeg maar.en het voelt niet als me darmen dat weet ik zeker.dit is anders
en soms onderin vlakbij mijn vagina sorry maar het is zo voel ik wat gekriebel heel raar
het lijkt echt of het de baby is maar ja dat zal ik later wel merken als de gevoelens steeds weer komen en sterker worden weet ik het gewoon zeker
dus wachten maar ff af of ik gelijk heb
voel het vooral als ik rustig zit of als ik op me bed lig en dan wel op me rug dan voel ik het ook.maar goed hou julie op de hoogte als ik meer voel of als ik het echt zeker weet

zo ga nu maar naar me bed wat is het weer laat haha moet echt gaan anders ben ik morgen ochtend de pineut

Hello Ladies,

How's life?

Gisteravond Sinterklaas gevierd, was super gezellig! Mijn zus had haar dochtertje van 1,5 mee, super schattig meisje  

Vriendlief kreeg een gedicht met daarin de vraag hoe het met zijn vadergevoel staat haha! Alsof ze het kunnen ruiken  Wij moesten er wel om lachen natuurlijk, maar niet te duidelijk, want dan hebben ze het helemaal door. Rest van de avond was ook erg gezellig.

Vandaag komen een vriendin + kersverse vriend hier op bezoek. Ben benieuwd!

Wij hebben vrijdagavond patat gegeten, doen we normaal nooit, maar dit was min of meer om te vieren dat we een nieuwe fase in zijn gegaan. Het was heerlijk! Terwijl ik nooit zo van patat hou hahaha! Maar goed, wij zijn nu al helemaal gelukkig met elkaar, zeker als we straks met z'n drietjes zijn. Het geeft echt een gevoel van verbondenheid.

Ow ja, over het foliumzuur: ik moet twee keer zoveel hebben als normaal, ipv 10 keer. De dokter had het nagevraagd aan de gyn en toen belde ze mij weer terug. Valt dus mee

Iemand nog leuke plannen voor vandaag?

@Bloemetje: lekker even weg! Is ook echt heel belangrijk, het woord relatie is eigenlijk een werkwoord he  haha!

@Greet: wat erg van je schoonopa... ik hoop ook dat hij niet teveel lijdt.

Over de Hyves: zou me wel aan willen melden, maar dat doe ik wel zodra ik zwanger ben. Wil liever niet dat ik per ongeluk of toevallig een bekende tegen kom.....

Hoi,

Meisje,
Hehe, wat grappig, die vraag in zn gedicht, tja, ze zullen het ruiken dan hahaha.
Wel moeilijk om dan niets te laten merken denk ik.

Cato,
ook flink verwend, hihi. Leuk is dat.

Gourmet en bios was gezellig. Haha, heel erg leuk. Heerlijk gegeten(eindelijk weer eens goed, en vriend was erg blij dat te zien) en daarna naar film. Haha, de mannen gingen een film kijken, en wij eentje, de mannen vonden dr niks aan, aan hun film. die van ons was wel grappig. Hihi.

En vandaag lekker tot half 12 op bed gelegen. Buddy was vannacht twee keer wakker, dus twee keer eruit geweest, maar daarna gelukkig lekker lang stil, hehe, heerlijk is dat.

Liefs

Wat een rust hier dames.

Turtle, al ongi geworden? Of nog spannend afwachten meid? Ik duim nog steeds hoor meid.

Lesy,
hoe voelen we ons vandaag?

Hannes,
hoe gaat het eigenlijk met jou? jij bent alweer paar dagen niet geweest.

liefs

HIHIHI ;-) Ikke hier ook even !!!

Tja het gaat wel bloemetje, ben nog wel erg moe maar kan 's avond niet goed slapen, ben erg onrustig afgelopen dagen. Ik ga morgen denk ik wel weer aant werk, vooral voor de afleiding en misschien slaap ik ook beter na een drukke dag. Ben vandaag al 3x naar de wc geweest voor de grote boodschap, maar er kwam nix. Voelde steeds kramp dus ik snel na de wc vanwege dat ik 2 dagen last had van diaree, maar helemaal nix te bekennen. Echt vaag.....Naja, nog 3 dagen afwachten. Wel spannend hoor!

Hoe issie met jou meis???

Lefs lesy.

hallo.. hier toch een forum waar ik bij hoor.. ik ma denken dat ik er vroeg bij ben ma zie dat er meiden zijn die al in meerdere rondes zitten.. dit word onze eerste ronde pas dus is nog ff raar allemaal. ik kan er met niemand over praten omdat we t niemand hebben verteld en is dit eigenlijk wel een uitkomst zo, ff alles kwijt dat ik t iemand heb verteld loop ik der ook niet zo mee.. mijn nod is 17 dec dus moet nog ff afwachten of t wat gaat uitpakken voor ons ben benieuwd liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie