***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi dames,
Was ik ook weer.
Shoarma was heerlijk hihi.
Hier gaat het goed hoor. Nou ja, wel meer pijn vandaag, maar is ook wel weer logisch, boodschappen nog niet gedaan, ga ik morgen doen.

We hebben trouwens ook de jongensnaam, hihi.

Ga ff niet op iedereen reageren, moet zo weer weg. Oma van vriend is jarig, vanmiddag al ff bij dr geweest, maar beloofd dat ik met vriend terug zou komen, hihi, dus dat doen we ff he.

Liefs x

Hey meiden,

Bedankt voor alle steun en spannings uittingen!!!

Ik heb vanavond moeten werken, mijn collegas waren aan het smeken : pls wil jij werken jij hebt nog geen kinderen. Jaja geen probleem dacht wel misschien volgend jaar wel en dan ga ik dus echt niet werken!!

Heb met mijn vriend afgesproken dat we nog even wachten met testen aangezien ik vorige keer ook 13 dagen later gewoon ongesteld werd. Wij hebben geen zin in een teleurstelling als die test negatief is dus nog eventjes wachten denk tot eind volgende week ofzow.

En misschien hebben we dan wel 2x goed nieuws want zag dat Hannes ook zover is dan.
Nou meiden fijne avond allemaal....

-x-

Hoi,

Turtle,
nog een week wachten met testen, ooh wat heb jij een geduld zeg. haha.
En ja, volgend jaar zeg je hopelijk nee tegen de collega's om met sinterklaas te werken.
Ik blijf duimen voor je hoor.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Hier redelijk, moe,misselijk en pijn. Grrr, gister gewerkt zeker. Al is het maar twee uur. merk het wel.
Net boodschappen gedaan met schoonmoeder, ze had gister geen tijd, dus die zijn weer binnen, haha, twee tassen vol voor niet al te veel.
Vanavond of morgen gourmetten. Hmmm, wel keer zin in.

Liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
11 Januari
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Meisje
23
(15 december)
proefronde
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Ik zou ff kijken maar waar was ons lijstje gebleven?? 3 pagina's terug en hij staat daar wel 4x in haha!!! Dus bij deze issie er weer.....

Ga je de 9e testen turtle? Dan zijn hannes en greet ook aan de beurt haha. En ik 2 dagen later...Wordt weer een spannende tijd dus...Jippie!!

Ik was 12 uur uit bed, voel me nog niet zo goed bloemetje, lief dat je het vraagt. Mn hoofd zit nog helemaal vol. Zit nu aan een fruitshake, heerlijk!! Poeh ik kijk er zo tegen op om bezig te gaan in het huis. Manlief is weer bij zijn ouders met de auto bezig, dus ben hier helemaal alleen. Waar ik wel zin in heb is een patatje oorlog :p Sorry haha...Straks als hij thuiskomt maar even in de auto boodschappen halen, mag er eigenlijk niet uit....Sinterklaas was gister wel leuk, hebben veel gekke spelletjes gedaan haha. Hoe was het bij jullie??

Met bloemetje gaat het niet meer zo goed? Je hebt in ieder geval de boodschappen weer binnen meis. Ga je verder nog iets doen het weekend?

En hoe is het met de rest? Hannes waar ben je?? We missen je.....Hoe issie???

Liefs van lesy...

Hoi,

Tja, ik eigenwijs, moet vandaag echt wat in huis gaan doen, het is net een stort hier.
Vriend is nu sporten, dan ff eten, en daarna ff aan gang in huis, hij stofzuigen, ik overal ff met doekje over. En dan even dwijlen.
Schoonzusje neemt de strijk mee en brengt hem morgen of woensdag weer terug. Vanavond gaan we eerst gourmetten, en daarna naar de bios.
Hehe, en dat waren de uitjes voor deze maand, voor de rest zuinig aan doen. Maar haha, zullen we vast wel redden.

Het is zo weer einde van de maand, nog paar dagen en hij is alweer in de helft.

Lesy,
Doe je rustig aan vandaag?

Liefs

Ja het is hier ook een stort, overal waar je kijkt ligt stoep em stof. Ik kan daar niet goed tegen dus ga sowieso even het hele huis stofzuigen. Dus jij hebt ook al je plan klaarliggen haha. Zet die mannen maar aan het werk :p haha....Hoop dat mijn man ook snel thuiskomt. Of ik ga zelf dat patatje wel halen :p Ow wat een heerlijk vooruitzicht, goermetten en naar de bios! Hmmm lekker relaxen en genieten. Dan heb je meer uitjes dan mij deze maand!! Ik ga alleen morgen ff op visite bij mn oom en tante en de kleine meid (Ze is al 3 hoor!). Dus dat is wel even leuk.
Haha, doe ik rustig aan vandaag? 12uur uit bed vind ik wel rustig genoeg, moet nu eigenlijk echt iets gaan doen.....

Laterss....

Lesy,
Het gourmetten doen we hier thuis. Kan ik lekker op mn eigen stoel die nu lekker zit. haha. hoezo makkelijk.
En daarna naar bios.
Heb er eigenlijk wel zin in. Ja, dit zijn alle uitjes hoor. Verder geen geld meer voor, alleen voor de noodzakelijke dingen,maar vriend wilde een keer deze maand wel wat leuks doen. Tja, doen we dat. Volgende maand komt die dertiende maand weer eraan. Dus dat is wel prettig dan. :)

Liefs.

Terug
Bovenaan