***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey,

@cato gezellige dag dan!!!
@lesy nog ziekjes. Erg of al ant opknappen??
@bloemetje laat ze lullen die collega's ze voelen jouw toch niet. Gezellie met je schoonma boodschappen doen!!
@anne heerlijke kerstsfeer al in je huisje!! Ik ga maandag aan de slag, morgen nog wat kopen denk hihi. Maar heb eigenlijk geen behoefte aan een kersboom, denk dat ik van die pilaren met lampjes koop ofzo!! Hoe vaak moet je er nieuwe kerstkransje inhangen???!! Hihi
@meisje fijn dat het meeviel joh!! Voel je je nu bevrijd??? En niet zo lekker nu, doe maar rustig aan.

Hier gaat okay, kan de wereld aan  maar als ik allemaal bedenk wat ik wil doen,  krijg ik de rilbibbers.........  Boodschappen, stofzuigen, was ophangen, taart bakken want krijg koffieleuters vanavond en niet onbelangrijk moet om 4 uur bij de kapper zijn en eten koken!! Ga maar gauw wat doen denk!!!

Veel liefs Greet

Zoo was ik weer even :p Het is alweer half 2 zeg, de tijd vliegt als je aant simsen bent. Moet natuurlijk zo wel ff wat gaan eten hé haha.....

@Bloemetje: Lastig is dat hé als mensen je niet goed begrijpen hoe of wat. Is dat niet aan iedereen verteld dan dat jij er tijdelijk extra bent? Ik hoop wel dat je collega's weten hoe jij je mag gedragen op het werk. Of ze denken alleen aan zichzelf grrr, kan daar wel een beetje boos om worden hoor! Naja, nu weer lekker thuis en weekend voor de deur!!!

@Greet: Ja hup hup aan de slag meis.....Je moet zog zoveel doen inderdaad, pff ben blij dat ik dat niet allemaal hoef te doen haha, zou bekaf zijn. Nu helemaal, ben super verkouden en me hoofd zit helemaal vol. Blehhh....Hoop alleen nog wel even de was op te kunnen vouwen straks. Veel plezier vanavond met de visite meis, gezellig!

@Meisje: 10x zoveel foliumzuur, poeh.....Gelukkig bestaat dat in één tablet van 5 mg dus hoef je er niet 10 te slikken van 0,5mg haha. En tja, het kan verder geen kwaad, het is maar vitamine B11 ;-) Veel succes deze maanden met het afwachten van je menstruatie, ben er benieuwd!!!

Ik zal even wat lekkers maken om te eten, heb geen zin in brood vandaag :p
XXX

Whaha heb een slagroomtaart gemaakt!!! Joehoe gelukt, lusten jullie een stukje.....
en nu op na de kapper wil er een mega stuk af!! Wat een stilte hier, is iedereen sint inkopen ant doen ofzo??

@lesy lekker met een deken op de bank!! En fiks stomen.....

kus

greet wat lief dat je naar me vraagt
ik zit stilletjes met jullie mee te lezen ihi
lekker hoor een stukje slagroom taart lust ik wel hmmmm

maar hier gaat het redelijk ben heel verkouden en daardoor slaap ik nog slechter
was al moe van de zwangerschap maar krijg er nog een schepje bovenop.
en doordat ik nu dus nog moeier ben ben ik dus ook misselijker
was vandaag aan het douchen en werd me zo misselijk onder de douche dat ik er maar uit ben gesprongen en helemaal nat op bed ben gaat liggen had gewoon geen puf nog om me af te drogen.ik moest echt ff liggen.mijn vriend ook gelik wat doe je.dus ik zeg nou ben heel misselijk.nu gaat het al weer iets beter maar het blijft wel een beetje hangen zeg maar ben gewoon de hele dag licht misselijk.dus ff een baal dag en dat zal wel aanhouden tot ik weer wat minder moe ben en dan moet toch eerst de verkoudheid de deur uit zijn.ben morgen al weer 10 weken gaat echt snel.mijn borsten zijn ook al een maat groter geworden en ze zijn heel hart.en als mijn dochter er op duwt om ff op me te klimmen doet dat heel veel pijn.ik vind het wel fijn hoor dat me borsten nu voller zijn nu zijn het geen hangers meer hihi.heb na de geboorte van mijn dochter een beetje hangers gekregen.maar ja wat verwacht je.van een cup b/c naar een f/g en dan de stuwing later nog.maar ach na deze laat ik me er gewoon aan helpen eerst flink sparen en dan maar weer mooi laten maken.
zo dat was ik weer ff
ga zo eten maken
en vanavond sinterklaas vieren

Hay Dames....

Mn moeder was hier net even, mn tante en nichtje hebben een flatje gevonden!! Jippie!!
Maar ook n minder verhaal te horen gekregen:
Mn moeder was laatst bij haar vriendin (nog niet zo heel lang vriendinnen overigens) op bezoek. Zag mn moeder 2 hele mooie duifjes op de schoorsteenmantel staan. "Waar heb je die vandaan?", vroeg mn moeder. "Daar zitten mijn kindjes in" zei vriendin. Mijn moeder geschokt "Je kindjes?? Hoe bedoel je?". De vrouw bleek 3 jaar geleden zwanger te zijn geweest van een tweeling. Met ±22 weken zwangerschap is het lichaam de placenta gaan afstoten omdat deze niet goed was. De kindjes kregen geen voeding meer binnen. Het was een feit, de bevalling was begonnen. Ze was zwanger van een meisje en een jongen, een 2 eiige tweeling dus. Het meisje was enkel niet meer in leven toen het ter wereld gebracht werd, en het jongetje heeft nog 20 minuten geleeft. De vrouw had beide kindjes in de armen en zag haar zoontje ook langzaam wegzakken...Ze waren gewoon niet levensvatbaar, de longen waren niet klaar en het huidje was nog doorzichtig, je kon alles zien zitten. De 2 mensjes zijn samen in een kistje gecremeerd. De vrouw heeft nog wel een fotoboek gemaakt. Gelukkig is ze een jaar later bevallen van een gezonde zoon die nu 2 jaar is. Ze zijn nu voor een tweede bezig, maar dit wil niet zo lukken. Blijkt dat de vrouw een kiester in haar baarmoeder heeft van 6 bij 4 cm en verkleefde eierstokken. Ze zijn haar nog aant onderzoeken......Het kan goedaardig zijn maar ook kwaadaardig. Poeh, ik heb wel even een potje zitten huilen op de bank. Je zult het maar meemaken zeg!!! Dit wou ik even kwijt hoor! Sorry......

Liefs lesy.

He meisjes,

Heb voor jullie weer even een gaatje gemaakt in mn agenda hoor!
@meisje; Wat fijn dat het verwijderen meegevallen is. Voelt toch speciaal he,dat je weet dat al die  hormonen nu niet meer in je lichaam komen!
@greet; is je haar leuk? ik heb vorige week kort laten knippen,heb nu boblijn. Echt leuk al zeg ik het zelf! Veel plezier met de visite vanavond!
@Lesy; Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Als ik dat soort dingen hoor wordt ik ook weleens bang om zwanger te raken,snappen jullie dat gevoel?
@Bloemetje; Meid,jij moet luisteren naar je egen lichaam en niet naar tuthola's die denken dat ze wat te vertellen hebben! En anders mag je zeggen dat je je forumbende op ze afstuurd,haha!!!!!!

Sorry voor de meiden die ik nu niet heb genoemd,weet t ff allemaal niet meer.
Ga nu lekker bij mn moeder eten met mn mannetje en dan gaan we pakjes uitpakken!!! Joepie!!!!!!

kus en tot morgen!!!

bloemetje, ja shoarma is ook wel een keer lekker haha, gelukkig dat het wat beter gaat met je hondje.. ja je niet op de kop laten zitten op het werk als het ze niet snel genoeg gaat moeten ze het maar zelf doen!!

meisje, dus hij is er uit mooit zo :D

Greet, ja kerstsfeer is hier helemaal haha, nou met me vriend wel vaak ik kom er zelf niet bij vind ze niet zo lekker maar het eerste wat hij net al zei zit ja niks in ik zo ja echt wel je kijkt met de ogen dicht haha dat is echt een snoeperd..dus die is zo leeg maar heb nog een hele voorraad haha.. ja ik wou ook na sinterklaas maar ik moet morgen tot half 4 werken en zondag oko dus dan wordt het me weer te laat   hahaha
lekker taart bakken hahaa

Iesy wat een verhaal zeg bah wat vervelend..

ben twt kijken doei a llemaal

@jvm ooh wat leuk dat je weer wat laat horen, ik spiek regelmatig bij ander topic hoe t met je gaat.... Je word dus in de gaten gehouden ;-) Vervelend dat je je vandaag zo naar voeld zeg, goed om jezelf denken hoor!! Haha en geen hangers meer das dus een voordeel!! Ach meid wat maakt het ook uit je hebt een schitterende dochter en nog een kindje in je buik, zijn ergere dingen dan hangers hoor!!! Kalm aan hé mama....
@lesy wat een erg verhaal, verschrikkelijk voor die vrouw zeg. Zo zie je maar weer het leven gaat niet over rozen.
@cato gauw nog ff langszoefen... Er is wel 15 cm af.... Hardstikke kort voor mij doen met almal plukjes ben benieuwd wat me man ervan zeg, haha als het hem opvalt tis zo n lekker ding af en toe.....
@anne knap van je dat je er van af kunt blijven, zoiets moet ik niet doen die is binnen een dag leeg, mmmmmmm kerstkransjes, als je vanacht onverwachts bezoek krijg weet je wie het is geweest
@turtle ik zit in spanning om jouw!!!
@hannes heb je al tijdje niet gezien, gaat het goed?

Eet lekker boerenkool met worst en spek, ruikt super!!!! Meiden wil jullie allemaal fijne avond toewensen, hopelijk worden jullie lekker verwend

Liefs Greet

Terug
Bovenaan