***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Bon: Ja dat vaak naar de wc vandaag komt omdat ik nu 5 dagen ziek ben en af en toe last had van diarree, dus dacht ik weer kramp te hebben van diarre. Niet zozeer omdat ik denk dat ik zwanger ben haha, want dat geloof ik deze ronde niet. Dus vandaar ;-) Zijn jullie nog niet getrouwd? Of is dat niet de planning haha.....

@Bloemetje: Ja jij bent wel klein eigenwijsje....Goed zo, we horen het wel weer hoe het morgen gaat! In ieder geval veel succes meid! Onze hyves wordt steeds gezelliger heb ik het idee?? Vind je ook niet? Turtle is hier opeens niet meer te bekennen....Hihi.....Hoe zou het gaan met der??

Liefs mij. (Gaan nu lekker op bed en laptop mee en dan filmpje in bed kijken) ;-)
Tot morgen lieve allemaal!!!
Kuzzz....

Hoi,

Bon,
leuke leeftijden de kids. Hoe aanvaarden ze jou? Was dat moeilijk in het begin?
En jongste misschien vast bij jullie. Spannend, wanneer weten jullie dat zeker? Is dat omdat ze dat zelf heel graag wil.
En ja, vaak denk je in begin van alles te voelen. en lijkt het niets te zijn. Dat ken ik idd.

Lesy,
Ja, je hebt wel gelijk hoor, ben een heel klein eigenwijsje. Hihi. En komt het morgen vertellen hoor.
Veel plezier met de film op bed. hihi.
En turtle, ja, ze is al ff niet meer geweest. Ben benieuwd hoe het met dr gaat.
Of ze al ongi is geworden of niet.

Liefs

hoi bloemetje, ja de kids hebben me graag de oudste was net 4 en de jongste was 1 dus die is helemaal met me opgegroeid die weet niet beter. hun kunnen niet zonder mij en ik ook niet zonder hun we weten niet meer beter.
en wanneer de kleinste bij ons komt ligt aan de moeder. ze kan niet voor de kleine zorgen zegt ze is wat drukker dan andere kinderenb en heeft net nr 4 gekregen. maja volgens mij heeftze gewoon geen band met haar en is gewoon beter als ze bij ons komt ma der ma moet er nog over nadenken dus vandaar. ma ik ga eens lekker op de bank hangen spreek jullie nog liefss

Hey meiden,

Hier nog steeds geen nieuws :S
Maar geen nieuws is ook goed nieuws toch :p

@bon86 welkom hier ik ben 22 en mijn vriend in 34 we zitten nu in ronde 2!!

IK HOOP DAT IEDEREEN DEZE MAAND ZWANGER RAAKT!!!
Kunnen we allemaal flink shoppen op de negen maanden beurs!!!

-x-

Hoi,

Turtle,
Blijft spannend meid. Ik blijf voor je duimen. Hoop dat je hartstikke zwanger bent.

Bon,
Jammer dat kindje dus blijkbaar niet helemaal in hun gezinnetje daar past. Erg vervelend voor kleine meid lijkt me dat. Is meisje toch? Lijkt me niet leuk.
Hopelijk mag ze dan voorgoed bij jullie komen.
Hoop dat jullie daar snel meer duidelijkheid over hebben.
En de kids nog een lief broertje of zusje kan schenken.

Liefs

Goeiemorgen meisjes,

Getsie het is weer maandag. Wat gaat het weekend toch altijd weer snel voorbij he!
@turtle,Lesy en Greet; Jullie allemaal veel succes want spannende dagen breken aan voor sommigen he!
Ik maak mezelf hier helemaal gek. Moet nog meer dan een week wachten,maar merk dat ik er nu alweer vol van zit!!!! En dat terwijl ik mezelf nog zo had beloofd om dat niet te doen! Nou ja,hopelijk veel afleiding op het werk deze week!

spreek jullie vanavond meiden,

kus

Terug
Bovenaan