***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!

@lesy an het werk? Gaat het weer? En niet kunnen poepen lastig zeker!!!
@bloemetje wist helemaal niet dat jij eigenwijs bent!!! Werkze hé, je eigen tempo en laat ze lullen ja!!! Dus toch een pluspuntje van de belasting!!! En een fijne avond gehad mooizo!!! enne ik heb geen msn!!
@cato bedankt!! Al weet ik wel voor 99% zeker dat ik ongi ga worden toch weer spannend!! Lastig hé je er niet druk over maken, zeg het ook elke x....
@bon welkom haha je hebt gelijk de smaak te pakken hiero........ Leuk twee van die pukken!! Ik ben Greet 23 en mijn man ook 23 en zitten in ronde 9!
@Hannes please........ laat is wat horen!!! Gaat het wel goed meis? Er is toch niet wat aan de hand?? Morgen je nod!!!!!!!!!!!
@turle spannend!!! Geen bloed geeft moed toch...
@meisje gevierd met patat!! Super hey!! Niet te hard lachen nee want dan hebben ze het zo door!! grappig woord schoonopa, nooit zo over nagedacht! Bedankt!

Zo ik lekker vroeg op me al gedoucht en boven wat opgeruimd!! Ga dalijk me schoonma wegbrengen na me schoonzusje die is jarig en dan blijf ik ff dus wil voor  die tijd nog wat gedaan hebben haha want alles zit onder de plakvingertjes en likjes van me nichtjes ;-) Geeft nix word het hier weer keertje goed gedaan!!! En dan morgen eindelijk weer werken joehoe....... Eigenlijk best gek je energie steken in een organisatie die falliet is ofniet? Ga nu eerst ff de containers aan de weg zetten heb me vent vergeten :-(

Fijne dag allemaal Greet

Goedemorgen!

En ja, het is alweer maandag. Vind het iedere keer weer jammer dat het weekend voorbij is....

@Bon: welkom! Leuk dat je vriend al kinderen heeft en spannend dat de jongste misschien bij jullie komt wonen.

@Bloemetje: fijn dat de avond met het gourmetten zo goed bevallen is. Dat heb je soms wel even nodig hoor. Hartstikke fijn!

@Turtle: zoo spannend! Hoop ook dat iedereen deze maand zwanger raakt haha! Wordt gezellig daar in A'dam Rai!

Hier verder weinig nieuws... 'k Ga er maar niet vanuit dat mijn cyclus deze keer al zo betrouwbaar is. Hebben wel trouw geklust (haha!), maar ja.. we zien wel. Ga er vanuit dat we begin januari meer kans maken  

Ik voel me nu dan ook niet helemaal gefocussed op het zwanger zijn haha! Ik denk er wel regelmatig aan, zo van: het zou altijd kunnen.... Wordt vervolgd

Goede morgen allemaal ...

Greet.. haha ik kan er zo makkelijk van af blijven omdat ik ze niet lekker vind he hahaha dus je komt ze maar halen ;)
dus het gaat nu erg slecht met je man zijn opa sterkte!

Bloemetje.. lekker een avondje weg is ok wel een keer fijn en dan lekker gourmetten is altijd wel gezellig stinkt alleen altijd zo erg haha, gaan wij met de kerst bij ons doen met me schoon ouders en schoon broer haha
 ow kijk aan eindelijk goed nieuws van de belasting dienst haha.. ja dat is vervelend dat jullie alle 2 wat anders willen met de kaartjes haha

Lesy.. patatjes eten mm lekker , daar kan ik ook altijd wel zin aan hebben van e patatboer vind ik ze altijd wel zo lekker beter dan zelf bakken hahaha

Meisje. Niemand kan zien dat je lid bent van die hyves pagina hoor alleen degene die lid zijn van die hyves verder niet...

Bon Welkom hier :D

Cato ja dat wachten duurt altijd zo lang he,, als ik er aan denk dat ik 11 janu pas me nod heb door die lange cyclus van deze maand pfff maarja als hij niet weer langer wordt   :(   maar eerst nog ff flink klussen deze maand haha

zo   vandaag lekke vrij en morgen ook, alleen aan morgenheb ik niks moet ik nog naar me werk voor de verplichte  verpleegtechinische  handelingen af te tekenen... tis weer zo ver pfff hahaha   vanavond verjaardag van me oma :D

fijne dag allemaal   liefs Mij haha

Hoi,

Cato,
Weer aan het werk vandaag. Ja, dat weekend is zo om hoor. Veel te snel vind ik. Maar ja, wat doe je dr aan? Niets he. haha.
Werkse weer deze week.

Greet,
Morgen weer werken, en inderdaad gek, voor een bedrijf dat falliet is.
Weet je daar al meer over?
En geen msn, ow, vervelend. Dan toch nog keer aanmelden voor de hyves?

Meisje,
Spannend, dus zonder een jasje geklust? Spannend hoor. Het zou zomaar kunnen.
En was inderdaad fijn, had het ook ff nodig.
En weer drukke week voor de boeg?

Anne,
Gefeliciteerd met de verjaardag van je oma.
En lekker vrij, heerlijk van genieten he. Maar dat komt vast goed.

Zo, weer paar uurtjes op werk geweest. Ben blij dat ik thuis ben, heb het lekker op me eigen tempo gedaan. En dat ging goed. Maar ben zo verrot. heel erg slechte nacht gehad. Pijn, moe, hond die heel de nacht heeft gejankt. Grrrr, kon hem ff wel wat. En dan weer vroeg eruit. Dus zo maar weer ff slapen denk ik.
Verder alles goed hier.

Liefs

Hoi Dames,

Even een berichtje voor iedereen.

Iedereen is erg benieuwd hoe het met Hannes gaat. Nou meiden, ik zal het jullie eens vertellen.
Was net ff met dr aan het chatten, en ze vroeg om door te geven dat alles goed is met dr.
Maar ze even niet de tijd heeft om te reageren.

Liefs

He bloemetje,

Leuk om te horen dat het goed gaat met Hannes.
Nou meiden ik wordt echt gek. Heb de hele tijd linksonder in mn buik een vreemd gevoeletje. Ik kan het niet omschrijven,het is geen pijn en ook niet iets dat ik eerder heb gevoeld. Dacht eigenlijk dat het mn darmen waren die weer op gaan spelen. Heb namelijk een aanverwante ziekte aan Crohn,maar ook dat is het niet want anders had het al wel doorgezet! Volgende week pas mn NOD,dus het zal toch nog niet kunne zeker????
Help!!!!!!!
Dit is te gek,als ik zo de week nog moet doorkomen kunnen ze me beter opsluiten,haha.

kus

ps. Zit nu gewoon nog op mn werk,maar moest het echt met jullie delen!!!

@cato aah dat is ook om gek van te worden!! Helaas heb ik het antw niet voor je, maar ga met je mee hopen en duimen!!
@bloemetje ja doe ik echt. Nee weet nog niets afwachten tot half januari. En zie dat je gewerkt hebt fijn, nu lekker thuis rommelen he meid.
@anne je lust geen kerstkransje hoe krijg je dat voor mekaar!!! Ik koop ze bewust nog niet....... ja klopt ga niet zo best, dank je. Een vrije dag waar je niets aan hebt das ook wat :)
@Hannes ben blij te horen dat het goed met je gaat!!!! Gelukkig!! En morgen je nod he wijfie!!!!!
@meisje ben nu al benieuwd naar je vervolg verhaal
Hier is de bekende vreetbui weer aangebroken arg . Al weet ik het bijna zeker toch hoop ik zo dat ik niet ongi word zucht. Dalijk eten koken, spruiten!

Kus

Hoi,

Greet,
Vervelend is dat, dat je niets weet tot half januari.
Hoop dat je overgeplaatst word naar andere organisatie. En je gewoon kan blijven werken.
En hoop toch dat je niet ongi word hoor.
Rommelen in huis? Nee, ben vanmiddag op bed gaan liggen. Twee uurtjes, kom dr net weer vanaf. Was en ben zo verrot. Was zo moe, heb denk k wel klein uurtje geslapen. En voel me ietsjes beter. Maar nog lang niet goed.
Komt denk ik ook door de slapeloze nacht van vannacht. Want dat was er echt geen leuke.
Hoop dat hond komende nacht wat rustiger is. Eerder te eten geven, geen kluif te eten geven voor bedtijd. Hopen dat dat helpt, radio aan wanneer wij naar bed gaan. Hoop dat hij dan rustiger is. En wij weer kunnen slapen.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Terug
Bovenaan