***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,

Cato,
Oh, dat is vreemd meid. het zou kunnen.
Ik had 5 dagen voor nod ongelofelijk misselijk gevoel. Ook ongisteken, terwijl ik het normaal dag van nod zelf had.
En dus vanaf 5 dagen voor nod misselijk. Toen dacht ik griep te hebben, want was onwijs beroerd. Dus het kan wel meid.
Is het steeds aan een kant? En is het net boven je lies? Hoe voel je je verder?

x

cato sorry weet ook niet wat het is :( vreemd allemaal haha

Greet. soms eet ik wel zoon kransje hoor maar niet met veel plezier dus liever niet haha.  vind die vulling niet zo lekker..
ja we hebben morgen weer zoon cursus van spuiten en katheteriseren enzo weer aftekenen zodat iedereen bekwaam blijft hahha. moet 1x in het jaar pffff

Bloemetje .. dus je voelt je niet al te lekker vandaag bah vervelend hoop dat je snel op knapt..

ben er ook weer vandoor zo atwt kijken en eten en dan douchen naar me oma, geen zin maarja moet wel he ;) tot morgen middag ofzo weet niet hoe laat ik er weer ben :(

Liefs Mij

He meiden,

bedankt voor de reactie. Had nooit gedacht dat ik zo'n hysterische vrouw/meid zou worden als het om zwanger worden draait. En dat pas in ronde 3! Tja ik weet gewoon dat ik niets anders kan doen dan wachten. Oww greetje ik duim voor jou ook hoor!!!!!!!
En tja bloemetje het is steeds aan de linkerkant net boven mn lies ja!
Verder voel ik me vrij normaal wel af en toe wat draaierig en flauw gevoel als ik niet op tijd eet. Maar ik weet dat het ook gewoon in mn hoofd kan zitten hoor,ookal klinkt het in mijn oren wel allemaal hoopvol.
Was het maar gewoon zo dat als je zwanger zou zijn dat je neus paars werd ofzo,ja toch! Haha zou wel een leuk gezicht zijn!

Nou meiden zo beetje op tijd eten en vanavond naar de verjaardag van mn oma.
Was nog iemadns oma jarig toch? weet effe niet meer wie,sorry. Maar in ieder geval ook gefeliciteerd!

kus

Owja Anne het was jou oma!!! Ik heb ook geen zin,maar de plicht roept he haha!!!

Owja bloemetje; Zit je hond 's nachts in de bench trouwens?
Het is namelijk fijn voor een hond om 's nachts een eigen plekje te hebben,als tip kun je over de bench een groot badlaken of kleed leggen hiervan worden ze meestal ook rustig.   Verder moet je er eigenlijk niet uit gaan 's nachts want nu weet hij gewoon dat als hij een kik laat je er meteen voorr hem staat. Tja het zijn net kleine kinderen. Hopelijk helpt het jou aan wat nachtjes doorslapen!

kus

Cato,
ook jij gefeliciteerd met je oma.
Het klinkt allemaal hoopvol meid. Hoop dat zover is. Het klinkt wel goed. Ik duim voor je. Nog een weekje? Spannende tijd hoor.

Anne,
die kransjes, ooh zijn heerlijk. hihi, heb ze nu al wel in huis, maar kan er redelijk vanaf blijven. Moet nu ook wel, want stilaan beginnen de kilo's er toch sneller aan te komen hoor. Maar eet na het avondeten sinds ik zwanger ben niets meer, heel gek, daarvoor wel, maar nu moet ik er niet aan denken, haha.

liefs

Cato,

Ja, proberen we hem te laten doorjanken, maar als dat een hele nacht doorgaat, gaan de buren nogal snel zeuren. En daar heb ik nu ff geen zin in.
En hij heeft nog steeds wat last van zn buikje. Dus ja, soms denk ik, dan moet je wel. Zelf wil je ook gaan als je buikpijn hebt toch?

We zien het wel, vanavond deken erover, radio zachtjes aan, en hoop dat ie ons dan ff met rust laat. of maar max een keer moeilijk gaat doen.
het is in ieder geval goede oefening op kindje, maar haha, als je zwanger bent valt het af en toe wel zwaar.

Liefs

Cato,

Ja, proberen we hem te laten doorjanken, maar als dat een hele nacht doorgaat, gaan de buren nogal snel zeuren. En daar heb ik nu ff geen zin in.
En hij heeft nog steeds wat last van zn buikje. Dus ja, soms denk ik, dan moet je wel. Zelf wil je ook gaan als je buikpijn hebt toch?

We zien het wel, vanavond deken erover, radio zachtjes aan, en hoop dat ie ons dan ff met rust laat. of maar max een keer moeilijk gaat doen.
het is in ieder geval goede oefening op kindje, maar haha, als je zwanger bent valt het af en toe wel zwaar.

Liefs

hallo iedereen, vind het erg leuk dat ik meteen zo in de groep word genomen.
vandaag een drukke dag gehad ben bekaf dadelijk ma lekker op de bank liggen.

zie dat hannes en greet morgen hun nod hebben.. spannend! en nu ma hopen dat ongi uitblijft.

nou was even kort ma ik ga eens lekker bank hangen kan mijn vriend nog of ff op de comp en ja heeft 2 meiden lindsey en pracilla en cilla is degene die we hopelijk snel bij ons krijgen voor vast
fijne avond nog liefss

Terug
Bovenaan