***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

hallo iedereen. zo de maandag is bijna weer voorbij.

heb van het weekend de kerstboom weer neergezet, echt gezelliee.

@bloemetje1985 hoe gaat het met je meis? lukt het nog een beetje met je bekken?

wil ik een berichtje schrijven voor mensen vergeet ik de namen terwijl ik dit type hahaha.

Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger worden, voor mij duurt dat nog iets langer pas in het voorjaar beginnen. maarja voor je het weet is het zo ver.

volgende week gaan mijn vriend en ik heerlijk een week op vakantie naar vossemeren belgie (centerparcs)

ik ga nu lekker bank hangen met mijn vriend, en kijken naar dvd van najib amhali.

fijne avond meiden

Hey lieve forummertjes..
Hier ben ik weer. Ik heb het heel erg druk gehad en even geen tijd gehad om hier te kijken. Nu moet ik natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel lezen, kletstantes. Maar het gaat vrij goed met mij. Ben nog niet volledig aan het werk, en heb nog wel klachten, maar ik mag 6 jan terug naar de gynocoloog.

Ik ben stiekem heel hard aan het hopen dat ik zwanger ben deze ronde. Er zit wel een kansje in.. Nog een weekje wachten..

Dames, ik ga even wat bijlezen, zodat ik weer bij kan praten.
Doe in ieders geval mijn best.
Liefs xx

Zo affijn.. anderhalf uur later ben ik weer bijgelezen..
pfff. maar lig toch lekker alleen op de bank, dus is wel leuk dan.
Vind het ook heerlijk om te lezen hoe het met mijn
lieve forumvriendinnetjes gaat. Moest net echt lachen.
De hond is aan het dromen, is aan het blaffen in zijn slaap.
Wat kun je toch genieten he van kleine dingen, ik tenminste.

Ik las dat er wat zieke onder ons waren. Lesy meis, weer een beetje beter?
Jouw verhaal komt wel een beetje overeen met mij.
Ik was vrijdag lekker wezen winkelen in de stad, wilde nog even onder
de zonnebank, normaal gaat dat prima, maar nu moest ik eronder
uit voordat de tijd om was, voelde me niet goed worden.
Kreeg heel erg va buikkrampen en moest de eerste beste wc opzoeken.
Heeft het wellicht toch te maken met de hormonen? Ik duim...

Bloemetje, een heel verhaal over de cardioloog, Gelukkig maar dat er nu goed naar
gekeken wordt. En wat heerlijk dat je vriend nu ook de baby kan voelen. Ben je er al
uit over je geboortekaartje. Leuk kamertje trouwens. De hond weer aan de beterende
hand?

Turtle, leuk verhaaltje. Wel knap dat je zoveel geduld hebt om te testen.

JVM, ik zou niet weten wat je kunt voelen, maar misschien voel je de tweede beter als de eerste? Maar wel prettig.

Meisje, spiraaltje eruit.. Heerlijk gevoel is dat he. Nu voor het echie..Succes.

Greet, heel erg bedankt voor je kusjes. Doet me goed. Hoe is het nu met je schoonopa? In mijn familie heb ik ooit eens meegemaakt dat er iemand was overleden en toen kwam er iemand achter dat ze zwanger was. Op dezelfd dag. Dus ik hoop voor jullie, als jullie opa zou sterven, komt er misschien wel iets heel moois voor terug.Maar hoop dat jullie nog even kunnen genieten van deze lieve man, maar hoop ook dat jullie snel zwanger zullen zijn. Kusje terug...

Anne, dat je niet weet wanneer je nod lijkt me echt lastig. Wellicht helpt inderdaad
zo'n temp lijstje. Maar wellicht is het toch gewoon per ongeluk raak, ik hoop het voor je.

Cato, wat vond je vriend van zijn xbox360? Flink kadootje hoor, dus was hij zijn pietje wel dankbaar voor denk ik..

Bon, welkom hier bij onze kwebbeltantes. Leuk dat je vriend al 2 meiden heeft en dat
er waarschijnlijk een bij jullie komt wonen, zo ben je toch al een beetje mama he.
Waar kom je vandaan?

Nou dames, ik ga nog even douchen en m'n boek in bed lezen. Ben er bijna doorheen, en dan wil ik het uitlezen. Morgen ben ik aan het werk en morgenavond aan het sporten. Wellicht kom ik tussendoor nog wel langs. Maar beloof niks.
In ieders geval erg lief voor jullie lieve zorgen om mij, maar het enige wat me nu kan mankeren is dat ik zwanger zou zijn.. Hahaha!! Ik hoop het.. Zo'n sterk gevoel heb ik nog niet gehad, dat ik het zo erg hoopte. Maar dan zal de teleurstelling wel groot zijn...

liefs xx

He meiden,

goedemorgen!!!
Wat een rust hier gisteravond ook weer!
@hannes; Nou meid,goed om te horen dat je jezelf weer beter voelt! Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je het nu nog sterker hoopt dan voorheen. Het heeft denk ik ook te maken met de tijd van het jaar. we willen natuurlijk het liefst allemaal fris beginnen aan een nieuw jaar en dan ook nog graag met een kindje in onze buik!

Hier vanochtend voel ik me weer een beetje beter. Gisteravond nog wel veel last gehad van de steekjes in mn buik. Nu lijken ze weer een beetje minder. Voel me wel wat slapjes, denk toch dat het wat grieperig is.

Vandaag alle meiden weer aan het werk, of zijn er nog gelukkigen bij die vrij zijn?
Vriendlief heeft vanavond weer iets te doen van t werk dus ik heb vanavond alle tijd voor jullie meiden.

kus

Goeiemorgen!!!

@hannes oh wat ben ik blij van je te horen!!!!!! Fijn meid dat het goed gaat!! Maar ik dacht dat je vandaag je nod hebt? Je schreef moet nog een week wachten?? Hoop echt dat we met zn allen gauw zwanger zijn, ben er net als jij zooo an toe!! Met opa gaat... Hij kan niets en is dood moe zo sneu, hij zei gister ben te moe om van me ene op de andere zij te draaien, vind het zo erg zielig, zo raar ook dat het in tijd van pa weken een wrakje is geworden. Zou hem erg graag nog goed nieuws willen vertellen maar denk niet dat dat er in zit. Doe rustig aan meid en we denken aan je!!!
@bloemetje ik zou denk de zenuwen krijgen van jullie hond!!! Vandaag vrij? Kun je lekker uitrusten!
@anne succes van daag met spuiten!!!
@cato nou een hysterische vrouw ben je niet hoor :) volgens mij hebben we allemaal dezelfde kwaal!! en geen griep krijgen hoor.!!
@bon hoop dat t meidje vlug bij jullie in huis komt!
@natalie twee schermen open zetten!! En volgende week op vakantie!! Leuk hoor! En het is zo voorjaar hoor!!
@lesy gaat het weer meid!!

Vandaag me nod!! BAH wil het niet, wil gewoon zwanger zijn en waarom lukt dat niet?Ik zie mensen om me heen die zo gauw en zo vaak zwanger zijn die veel en veel korten bezig zijn dan ons. Zucht. Zo dat ben ik even kwijt....... We gaan vol goede moed weer verder en wie weet. Heb even een vraag, heb nu echt ongi krampen maar durf geen asprine te nemen voor de  pijn omdat  in me achterhoofd toch een klein hoopje blijft mischien mischien........ Hoe doen jullie dat?  ?Zo dalijk weer werken heb er wel zin aan, gezellig onder mijn clienten!!

Fijne dag allemaal laterssssss Kus Greet

Goedemorgen dames!

@Greet: vandaag je NOD! Zo spannend! Je hoort wel dat vrouwen ongikrampen hebben, maar toch zwanger zijn. Hou nog even vol meid! Werk ze vandaag.

@Hannes: fijn dat het beter met je gaat. Hopelijk kan je snel weer volop aan het werk en heb je geen last meer.

@Bloemetje: lekker geslapen met de hond?

Hier verder weinig nieuws. Ik ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld word en of ik ongesteld word. Op de een of andere manier voel ik me topfit en heel vrolijk! Heb meer energie en mijn libido is ook weer gestegen haha! We klussen nu ongeveer om de dag. Geen idee wanneer en of ik mijn ovulatie heb.. Ik weet namelijk niet zeker of mijn berekeningen kloppen, zo zonder spiraal kan het allemaal even anders zijn volgens mij.

We wachten rustig af... mijn NOD staat op 19 december, volgende week vrijdag dus. Tot nog toe heb ik geen buikkrampen. Je kunt ook aan je afscheiding zien hoe het staat met je cyclus toch? Weet iemand hier daar mee vanaf?

Liefs!

Hoi,
Hannes,
Fijn dat je hier weer even bent. Iedereen weer gerustgesteld.
en over week weet je meer? je had toch ook vandaag je nod?
Of klopt het niet in het schema?
Ja, was wel mooi dat ie baby kon voelen liggen, gisteren zat ik op de bank s avonds.
En kreeg me toch een schop van ons kleintje, ik schrok dr zelf van, dacht dat ik het al zeer duidelijk had gevoeld, maar dit was wel erg duidelijk, het word vast nog wel duidelijker.
Maar was wel grappig.
Boek uitgelezen?
En succes met het wachten meid.

Cato,
Fijn dat je je weer wat beter voelt. En toch grieperig gevoel. Hoop dat je er snel vanaf bent.
En ik moet niet werken vandaag. Heb er weer dagje tussen, en moet zeggen, dat ik daar wel weer blij met ben.
Dat ik hem toch weer nodig heb.
Werkse vandaag.

Greet,
Ja, haha, gister kreeg ik ook de zenuwen van mn hond hoor. Maar toen ik om 11u thuis kwam van me werk, had ie nog steeds door dat ie s nachts wat verkeerd had gedaan hoor. hij sprong niet eens, wat ie normaal wel doet, en was zeer rustig. maar vriend was ook ff best kwaad geworden. Daar was hij gister ook erg rustig bij.
En weer werken vandaag, voorzichtig he?
En spannend je nod. Hoop dat je nod echt een nod is en je niet ongesteld word.
Kaarsje gaat branden zo snel ik beneden ben.

Meisje,
Rond je eisprong is je afscheiding doorzichtig geloof ik en rekbaar, dan kan je tussen je vingers sliertjes trekken. Ik had soms echt heel kleine propjes slijm rond me eisprong in me broekje zitten(sorry)
Hoop dat je dr wat aan hebt.

En ik heb vannacht heerlijk geslapen. We hebben hem geen bot gegeven vannacht. Zodat hij niet al te grote dorst zou krijgen, want hij drinkt een hele bak water zo leeg nadat hij daarmee heeft gespeeld, dus die heb ik gister om 18.00 weg gelegd. Heb hem niet laten slapen voor wij naar bed gingen en normaal doet hij dat wel, en twee keer lang uitgelaten. Beestje storte zowat ik om half 11 toen we naar boven gingen. Maar hij is hele nacht stil geweest. Zelfs toen ik om 6u ging plassen hoorde hij me niet eens.
Vriend heeft hem om half acht uitgelaten en is nu werken, en sinds 8u is hij nu weer stil.
Heerlijk, heb dan ook lekker geslapen tot half tien. Heeft me goed gedaan.

Liefs

@hannes
Wat fijn weer eens van je te horen!! 6 Januari terug lees ik wat spannend, hoop dat alles goed is en dat je snel zwanger raakt na al deze terugslagen heb je het zeker verdiend!
Heb je vandaag je NOD of is die opgeschoven..?

@cato
wat ziekjes...? Heb is ook vreselijk weer om ziek van te worden!! Dan sneeuw dan regen dan vriest het Brrrr ik hou niet zo van de winter....

@greet
je NOD spannend!!!!!!!!!!! Ik hoop van harte dat het raak is!! En kom nou eens op onze gezellige hyves je mist er echt wat!!! Wanneer wilde je gaan testen...?

@meisje
De 14de dat is zo!! En inderdaad rond je ei kan je van je afscheiding sliertjes maken het ruikt ook wat weeiger!!

@bloemmie
Fijn dat je goed geslapen hebt. En leuk he dat gechat!! Geniet lekker van je vrije dag!!

Waar is onze lesy....???

Ik ben aan het werk ben dood moe wel goed geslapen maar nu heb ik het gevoel dat ik zo weer 4 uur kan slapen! En ik moet nog tot 5.
Nou meiden ik ga even mijn boterhammen opeten.

-x-

Terug
Bovenaan