Zo affijn.. anderhalf uur later ben ik weer bijgelezen..
pfff. maar lig toch lekker alleen op de bank, dus is wel leuk dan.
Vind het ook heerlijk om te lezen hoe het met mijn
lieve forumvriendinnetjes gaat. Moest net echt lachen.
De hond is aan het dromen, is aan het blaffen in zijn slaap.
Wat kun je toch genieten he van kleine dingen, ik tenminste.
Ik las dat er wat zieke onder ons waren. Lesy meis, weer een beetje beter?
Jouw verhaal komt wel een beetje overeen met mij.
Ik was vrijdag lekker wezen winkelen in de stad, wilde nog even onder
de zonnebank, normaal gaat dat prima, maar nu moest ik eronder
uit voordat de tijd om was, voelde me niet goed worden.
Kreeg heel erg va buikkrampen en moest de eerste beste wc opzoeken.
Heeft het wellicht toch te maken met de hormonen? Ik duim...
Bloemetje, een heel verhaal over de cardioloog, Gelukkig maar dat er nu goed naar
gekeken wordt. En wat heerlijk dat je vriend nu ook de baby kan voelen. Ben je er al
uit over je geboortekaartje. Leuk kamertje trouwens. De hond weer aan de beterende
hand?
Turtle, leuk verhaaltje. Wel knap dat je zoveel geduld hebt om te testen.
JVM, ik zou niet weten wat je kunt voelen, maar misschien voel je de tweede beter als de eerste? Maar wel prettig.
Meisje, spiraaltje eruit.. Heerlijk gevoel is dat he. Nu voor het echie..Succes.
Greet, heel erg bedankt voor je kusjes. Doet me goed. Hoe is het nu met je schoonopa? In mijn familie heb ik ooit eens meegemaakt dat er iemand was overleden en toen kwam er iemand achter dat ze zwanger was. Op dezelfd dag. Dus ik hoop voor jullie, als jullie opa zou sterven, komt er misschien wel iets heel moois voor terug.Maar hoop dat jullie nog even kunnen genieten van deze lieve man, maar hoop ook dat jullie snel zwanger zullen zijn. Kusje terug...
Anne, dat je niet weet wanneer je nod lijkt me echt lastig. Wellicht helpt inderdaad
zo'n temp lijstje. Maar wellicht is het toch gewoon per ongeluk raak, ik hoop het voor je.
Cato, wat vond je vriend van zijn xbox360? Flink kadootje hoor, dus was hij zijn pietje wel dankbaar voor denk ik..
Bon, welkom hier bij onze kwebbeltantes. Leuk dat je vriend al 2 meiden heeft en dat
er waarschijnlijk een bij jullie komt wonen, zo ben je toch al een beetje mama he.
Waar kom je vandaan?
Nou dames, ik ga nog even douchen en m'n boek in bed lezen. Ben er bijna doorheen, en dan wil ik het uitlezen. Morgen ben ik aan het werk en morgenavond aan het sporten. Wellicht kom ik tussendoor nog wel langs. Maar beloof niks.
In ieders geval erg lief voor jullie lieve zorgen om mij, maar het enige wat me nu kan mankeren is dat ik zwanger zou zijn.. Hahaha!! Ik hoop het.. Zo'n sterk gevoel heb ik nog niet gehad, dat ik het zo erg hoopte. Maar dan zal de teleurstelling wel groot zijn...
liefs xx