***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hannes,
Fijn dat je goed met je man hebt kunnen praten. Fijn dat ie er voor je is.
En ja, dat gevoel zakt weer. Heb het ook paar keer gehad. Elke keer je ongi word, is niet fijn. En voel je je klote door.
Hoop dat je toch zwanger bent, of anders snel ongi word, dat je weer verder kan meid.
En 24 december een ei hebben, hehe. dat is ook wel leuk.

Grr, ik zou willen douchen, maar het water is hier tijd weg geweest, nu is het er weer, maar zit er maar erg weinig druk op. Dus ja, als het over uurtje nog is, dan ga ik maar wel douchen, alleen is dat niet zo fijn douchen.

en het is een onwijs drukke dag in mn buik. Zozo, nog niet vaak gevoeld. Al bijna uur actief daar vanbinnen, en vanmorgen ook.

Liefs

Hey bloemetje..
Niet vergeten aan jezelf te denken he..
En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je moeder.

Beterschap lesy!

Hannes,
Nee hoor meis, vergeet mezelf niet.
Alleen, krijg vanmiddag weer visite, en zou toch echt zo graag gaan slapen. Maar moeten nog cadeautje voor schoonouders gaan kopen. Brr, heb dr helemaal geen zin in. En moet zo naar de fysio. Daar heb ik nog minder zin in.

Liefs

Ga je dan vanavond op tijd naar bed meis?
Weer naar de fysio. Ben benieuwd.. Succes daar.
En btw heerlijk dat je al een uur kan genieten!!!!!

Hey Hannes!!!

Wat grappig, als ik morgen ongi word is mijn eisprong ook de 24e!!! Dag voor kerst! Dus dat wordt gezellig. Gaan we samen op haha...
Ja ik voel me ook niet bijzonder vrolijk vandaag hoor! Bah...En moet nog zoveel doen ik huis, maar ik kan me er maar niet toe zetten....Pfff....
Ben je nu dan   dag overtijd of niet?? Wel spannend hoor.....

Bloemetje, ja wel raar hoor dat ze dat zo zei. Enne, soms voelt ze echt dingen aan, dus vind het wel wat scary! Oww, nou als januari dan maar wat rustiger is he haha.

Ik zal verder, moet boven nog stofzuigen en alles dweilen. Daarna even weg, blijf niet weer de hele dag in huis ronddwalen haha.

Kusss...

Hoi Allemaal..

Hannes.. dat is kut dat je test negatief was, maar zolang er nog geen rode duivels zijn kan het altijd nog .. hoop hetvoor je :d
ja ben er weer voor een jaar vanaf haha ( voor deze tenminste, moet ern nog een paar helaas haha)

Greet. ik heb soms ook wel mega veel pijn als ik ongi moet worden., maar ik kan haast geen med, weg krijgen haha dus slik ik zo ook niet als het niet nodig is.. ik heb soms ook wel dat ik he tbijna uit jank van de pijn.. :(

Hannes. ja echt balen altijd dat het weer niet gelukt is ....

Ready , ja toch eindelijk ongi geworden, valt altijd tegen maar nu weet je waar je aan toe bent..

Bloemetje. lekker een po stoel dat scheeld ja echt wat geloop naar boven en beneden !! heerlijk..

Cato. ja dat zou je toch altijd zien bij zulke meiden   dat het dan in 1 keer raak is..
is hier ook zo iedereen wat je kent lijkt wel ineens zwanger te worden, en dan is het zo moeilijk omdat je het zelf ook zo graag wilt ik vind dat ook best wel moeilijk soms hoor                       . hier in het dorp ook zoon meisje van 15 zonder vriend was ook 1 malig en gelijk raak pffff

Die doosje komt die hier nog wel?? zie haar volgens mij nooit meer hier..

Bloemetje gefeliciteerd met je moeder!!!!

mijn banner klopt ok niet is nog van mijn nod die niet kwam hahah, maar ik ben zo dom ik kan dat niet :p
ga ff etn nog niet gedaan vandaag en krijg toch wel aardig trek nu haha

Liefs Mij

Anne hoelang is jou cyclus dan? Kan ik wel even aanpassen voor je.
XXX

Terug
Bovenaan