***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey anne, Ja ik weet wel wat je bedoelt met die bijscholingen, zit er ook ieder jar weer mee. Maar op zich toch wel fijn. Ik begeleid ook stagiares en die leren het alweer anders als mij. En zolang is het nog niet geleden.

Hey lesy, ik ben nog steeds niet vergeten van 26 nov... dus ik duim nog voor je..

En anne, onze lesy is heel handig in dat soort dingetjes met bannertjes enzo, dus
je kunt haar even vragen, dat doet ze vast wel

Ik ga me klaarmaken en dan werken.
Liefs xx

Whaha, Hannes jij bent wel gek hoor, lekkerding
We zullen zien......

Ik ga er nu zo vandoor, ben bijna klaar en dan even na de supermarkt!!
Ben ik er tenminste even uit hé...

Ik denk dat ik er eind van de middag wel weer even ben....

Liefs van lesy.

(Dit plaatje moet dan de glitters voorstellen!!!!!!!)
Een engeltje doet soms wonderen, er brandt een kaarsje voor jullie........

Hoi,

Hannes,
op tijd naar bed? Wat is dat?
Nee, denk niet dat dat gaat lukken. Ik moet vanavond naar schoonouders. Dus. zal wel weer half elf a elf uur worden.

Lesy,
hoop wel dat januari stuk rustiger word inderdaad. Want pfff, heb het nu bijna gehad hoor.
volgende week al die kerst borrels, morgen cursus borstvoeding.
Brrr, hihi. Laat het maar het nieuwe jaar zijn.
En als je morgen ongi word ook met kerstavond eisprong, haha, word gezellig ten huize lesy en hannes. Nou ja, hoop eigenlijk dat jullie zwanger zijn.

Anne,
Dank je.
En ja, die stoel, handig. Maar, gruwel van dat ding, vind het niet prettig om het te moeten gebruiken, en eraan te moeten toegeven.

Zo, fysio was zeer tevreden, erg blij dat ik nu minder werk. En dat ik aan mezelf denk.
Het voelde veel beter. En zo voel ik me ook.

Hehe, en weer kunnen douchen, het water doet het weer:D

Liefs

He meiden,

ben ik ook weer even op mn vrije middag.
@bloemetje; meis,lekker genieten van je douche he! En wat die postoel betreft,voor jou toch veel beter meid,dus wat een ander denkt maling aan hebben hoor! Vind het eigenlijk wel een goede oplossing,wie weet komt het bij mij ook nog wel zover wij hebben boven ook geen toilet.
@Lesy; ach meis ik duim echt zo verschrikkelijk hard voor je!
@Hannes; voor jou natuurlijk ook he meis!!
Hier nog geen verandering voel me echt zo vreemd. Net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar wel keimisselijk en mn buik voelt zo vreemd!!!!
Gisteravond had ik net boven mn lies aan de linkerkant echt een vreemd beurs gevoel,herkent iemand dit???
Vanochtend wel wat misselijk,nu weer wat minder maar als het net als gister is dan komt het vanavond weer terug.
Moet nu echt even wat poetsen,vanavond visite.
Biet echt zin in eerlijk gezegd,maar ja.

kus voor alle meisjes

hallo bloemetje heb me geprobeerd lid te maken van jullie hyves ma je had erbij gevraagd om me naam door te geven ma dat vroeg hij niet eens. maja mijn naam is zowat het zelfde als ie hier is dus je ziet het vanzelf wel.

handig die po trouwens, je moet toch wat he haha liefss

Bonnie meis,
Je bent al geaccepteerd, hihi. Welkom meid.

Heb weer nieuwe foto erop gezet, zo, sta er zelf beetje van te kijken van mn buik met twee weken verschil.

Liefs

Hey lieve meiden!!

Ben ik weer is!!! Nog steeds geen ongi te bekennen  snap er nix van ben altijd op tijd......... Zou er dan toch een kansje in zitten ach nee kan helemaal niet dan moet ik een vroeg ei (haha klinkt ook idioot) hebben gehad!! En heb ongi krampen al pa dagen zul je zien duikt het vanacht op  Het zal wel uitblijven omdat ik het zo graag wil daar gaan we maar van uit!!

@lesy lekker vrij gehad!! Boodschappen weer binnen? Heb je nog last van je griep? En vrijdag testen!! We zullen het hopen
@bloemetje visite leuk!! Gefeli met je ma. Hoe ging het werken vandaag? En is die hond rustig? Lak hebben aan wat andere mensen zeggen hoor je doet het toch nooit goed volg je eigen koppie maar das het beste. Hoe is het eigenlijk met de trouwdag?????
@hannes fijn dat je met je man hebt gepraat!! Doet altijd goed!! Ik gisteravond ook al!! Hopelijk brengt je werk vandaag wat afleiding!! En je ei op kerstavond kan niet mooier dan!!
@anne een warme kruik doet ook altijd wel wonderen of een heet bad!! en om   1 ure nog niet gegeten foei meisje......... hihi
@cato meid wat spannend jeetje hoop het echt dat deze kwaaltje voor het goede doel zijn!! Zou echt te super zijn!!

Liefs

Terug
Bovenaan