***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Banner Meisje:

Hey lieve allemaal!!

Welkom bon op onze hyves! Van wie is die foto die je ervoor hebt???

Huh? Greet niet ongie?  Duim duim duim.....

Cato, ook al ziek? Of zijn klachten van je NOD? Oeh spannend........

Bloemetje weer een nieuwe foto, wat vernieuwend hihi..........

xxxxx

Oww wat erg, ben al 2 dagen niet te genieten. Vandaag heel kortaf tegen me moeder gedaan en manlief net aan de telefoon afgezeikt. AAHHHHH!!!
Toch ongesteld morgen....???

En ik had me toch zo voorgenomen......ach nou zie je maar weer, lukt niet ;-)
Meiden, morgen wordt een kut dag, dat kan ik nu alvast verklappen....

Wie gaat er ook vanavond de kerstboom opzetten????
Liefs....

@lesy hormonen............wie weet zwangerschapshormonen!!!  Ga je de boom opzetten vanavond? Ik ga kerstkaarten schrijven ;-)

Liefs

Hahahah, ik heb nog nooit gehoord dat je chagerijnig wordt van een zwangerschap......(Als kwaal dan hé haha)..

Owja, de kerstkaarten moeten ook nog ja.......Vind ik nooit zoveel aan om te doen hoor!
Jij dan??

Zal nu eten, manlief is er nu!!

Liefs.

Nou meiden ik hoop dat het wel een kwaal is hoor!
Mn mannetje kwam net bij me zitten en vroeg waarom ik nu al zo'n twee dagen een raar humeur heb!
Durf het niet hardop te zeggen maar ik voel me echt zo anders, de klap gaat hard aankomen volgende week!!!!!
Lesy en greet kom op he!!!!!
Hier staat de boom al sinds het weekend en de kaartjes zijn al op de bus, ben goed bezig he!!

kus

@cato oh meid hoop dat je gevoel helemaal gelijk heeft dit keer!! Het is je gegund!!! Haha jij bent zeker goed bezig de kaarten al op de bus ach je kan er maar van af zijn hé!! Wat vind je man dan van jouw? Heeft tie er ook gevoel bij??
@lesy ik vind er ook niet zo veel aan en dan moet ik er nog pokkeveel schrijven!!

Heb zo n rugpijn dus denk dat ongi vanacht wel komt zit hoog in me rug nog nooit gehad eigenlijk. Me man  zegt elke keer mischien komt het helemaal niet op zo n manier van nou van mij mag het maar ik zeg dan jawel want heb pijn!!   Zucht. Ga morgen toch een test halen mocht het vanacht niet komen want die onzekerheid word ik nu beetje zat maar zie zooooo tegen een teleurstelling op

Fijne avond en veel liefs Greet

hey
lesy dat is pracilla de jongte van me vriend volgens mij is mijn hyves verder geblokd voor iedereen ma dan moet je me ma ff vriendje worden van me kan je de andere ook zien.

kerstboom staat al van het weekend op samen met de kindjes gedaan en kerstkaarten komen morgen pas binnen .. fijne avond liefss

@Cato: Jij ook al zo'n pesthumeur?? Pff nou ik snap er helemaal niets van. Ook ik voel me namelijk anders dan vorige maand. Heb nu amper last en af en toe steekjes. Echt vaag, nu ik zoiets heb van laat maar komen, voel ik helemaal niets meer! Maar toch chaggie, alsof ik echt ongi ga worden. Nou ik zie het morgen wel en ben heeeeel benieuwd haha. Kom maar op!!! Ik heb mn huilbui van teleurstelling al gehad, is de klap morgen iets minder hehehe.....

@Greet: Ahh nee toch geen rugpijn? Kan dat bij een zwangerschap ook voorkomen als kwaal? Ik weet, als ik rugpijn heb dat is het 110% zeker dat ik het ga worden. Ik hoop het nog ff niet. Morgen testen greet, hoop niet dat je vannacht ongi wordt meis!!!

@Bon: Nee ik gebruik mn hyves als geheim, hij staat niet openbaar. Wil ik graag zop houden dus kan geen vriendjes met niemand worden haha. Maar leuke foto hoor!!!

Liefs Lesy.

Terug
Bovenaan