***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Just me, ik kan me inderdaad wel voorstellen dat hij er minder mee bezig is dan jij,
want dat is geloof ik bij iedereen. Wij zijn pas serieus begonnen nadat ik per ongeluk zwanger raakte en een miskraam kreeg. Ik was ook al heel lang niet ana de wil en namen wel eens een risico, maar waren niet echt aan het proberen, toen ik dus toch zwanger bleek te zijn, waren we allebei heel blij. Helaas ging dit mis na bijna 7 weken en zijn we nu een maand of 4 serieus aan het proberen. We wilden niet gelijk na mijn mk opnieuw beginnen, we moesten dit eerst een plaatsje geven. Nu zijn we 100% gelukkig en zou een kindje meer dan welkom zijn..

Hoi,

Hannes,
Dank je voor je berichtje meid.
En over foliumzuur, er word aangeraden 4 weken voor bevruchting foliumzuur te gaan slikken. Omdat je natuurlijk niet weet wanneer je zwanger word, nemen de meeste dat vanaf het moment dat ze beginnen te werken aan hun kinderwens.

Just me,
Welkom. Moeilijk is het als je partner er nog niet helemaal achterstaat. Hier is het ook geweest, vriend wou nog niet omdat we erg klein woonden, en gaf aan, dat als we verhuist waren, dat we dan serieus gingen proberen, uiteindelijk zijn we begonnen twee maanden voordat we gingen verhuizen, en was het twee maanden na verhuis raak.
Hoop dat je vriend snel ook er klaar voor is. Maar inderdaad.
Niets pushen.
En contractsvoorstel, spannend hoor. hihi.

Waar is de rest?

Liefs

Goedemiddag!

@Iedereen die er naar vroeg: heb gisteren echt een hele leuk dag gehad! Van mijn vriend kreeg ik een 'Living Colors"-lamp van Philips. Dan kan je je mood bepalen dmv licht. Echt leuk!! En verder lekkere dingen voor onder de douche en veel geld. Dus, we kunnen weer wat nieuws kopen haha!

@Justme: mannen zijn er inderdaad minder mee bezig dan vrouwen. Dat is volgens mij heel normaal. Als je man er echt tegen is of er helemaal niet achter staat dan hoor je dat gauw genoeg. Ik merkte in het begin bij ons (mijn vriend en ik) dat hij er meer achter stond dan ik.. ik moest echt aan het idee wennen, ook al had ik al wel zo'n "oer-moeder-gevoel" haha! Daarom ben ik hier op dit forum beland en lees ik er nu boeken over. Aan de hand van alle informatie bepaal ik wat ik er nou eigenlijk van vind. Mijn vriend heeft dat, logischerwijs, minder. Dat is volgens mij ook een mannentrekje. Die pluizen niet eerst tig boeken uit voordat ze stappen ondernemen. Niet bij het nemen van een hond, maar ook niet bij de vraag of ze wel of niet aan kinderen willen beginnen. Natuurlijk is iedere man anders, maar dit is wat mij duidelijk opgevallen is.
Inmiddels weet ik het zeker: ik wil moeder worden! Ook op de jonge leeftijd van 23 of 24 jaar. Graag zelfs! Dagelijks denk ik eraan hoe het zal zijn om dan eindelijk aan de hele wereld te kunnen vertellen dat ik zwanger ben en we dus een kindje verwachten.. In januari 2009 laat ik mijn Mirena verwijderen en dan gaan we ervoor. Om je iets te verklappen: ik tel al af!

@Bloemetje: fijn dat je al wat aan het werk kunt! En spannend morgen, die echo.

Zo, heb nu een heel verhaal getypt, ga nu eerst even erwtensoep maken. Alweer! Hmm!

Meisje, bewaar je wat erwtensoep.. Dan pik ik die even mee..
Ik ga vanavond weer beginnen met sporten. Natuurlijk lichte oefeningen,
maar moet ergens mijn energie kwijt...

Waar is inderdaad de rest, moet iedereen werken?

Hoi,

Meisje, zo een lamp is erg leuk hihi, en geld, hihi. heerlijk.

Hannes, voorzichtig he meid, maar net op msn ook al verteld, hihi, niet te vaak, anders word ik te overbezorgd.

Haha, heb gister met vriend afgesproken, dat ik zondag het geld dat ie met klusjes bij anderen heeft verdiend mag meenemen naar dat zwembad, om lekker van te genieten. Erg lief van hem. Hij gunt me een dagje met de meiden(vriendinnen) heel erg. En staat er zowat op dat ik eens een dag aan mezelf denk. Lief he.Hehe als ik daaraan denk krijg ik de tranen in mn ogen.

Liefs

Goeiemiddag meiden,

Allemaal een fijne dag gehad hoop ik?
Hier even snel bijlezen en eten koken en dan weer naar mn werk voor de ouderavonden.
@Greet; He meis, hou wel in de gaten hoor die koorts. Ik mocht pas na 5 dagen uit het ziekenhuis omdat ik daar al koorts had namelijk.
@ bloemetje: Oewww meid spannend hoor morgen. Laat je ons wel weten hoe het gegaan is he!

Ik gebruik nu sinds vorige week de zwanger worden capsules van etos. Weet dat het aangeraden wordt om al eerder te beginnen maar had er nog niet echt in verdiept. Maar de meeste slikken dus al wel wat.
Na zo'n romantische dag gister (tja,dat was het toch echt wel) kan ik nie wachten om weer lekker om aan de klus te kunnen. Als het goed is vandaag de laatste dag van mn RD'tjes en kunnen we dus weer langzaam beginnen op te warmen,hihi.

Nou meiden spreek jullie morgen pas weer vrees ik. Laat maar lekker wat leesvoer voor me achter.

Kus

@Hannes: zal ik doen! Hij smaakt goed overigens

@Bloemetje: inderdaad erg lief! Fijn is dat als je vriend niet alleen je geliefde is, maar ook echt je maatje. Dat je alles samen deelt en hij er altijd voor je is, en andersom natuurlijk.

Oh wat gaan jullie allemaal weer voor lekkers eten. Wij ook hoor mijn mannetje gaat lekker spinazie koken met een lekkerbekje ( en een eitje).

Ik ben inderdaad nog lekker thuis gebeleven en ga als het goed is donderdag weer beginnen. Ik werk namelijk als leidster in de kinderopvang 4 dagen en woensdag is altijd lekker mijn vrije dag !! Omdat er zo  veel kinderen ook niet lekker zjin en altijd wel iemand verkouden is of hoesten, wil ik eerst helemaal graag opknappen en mijn weerstand weer wat opkrikken !! Zodat ik niet volgende week weer plat lig, das niet echt de bedoeling.

Ben ook al naar de huisarts geweest vorige week en ik ga morgen even mijn  bloed laten  prikken (voor schildklier en HB en dacht nog iets weet ik niet meer) en moet 16 december (een maand later) weer terug komen om te kijken hoe of wat ?!?!
Ik ga  als ik nu ongi word wel beginnen met ovaluatie testen (besteld via internet)  want ik weet  gewoon echt niet wanneer mijn eisprong is en  hoop dus zo op wat meer duidelijkheid.
Zal wel wat € kosten voor die testen maar dat heb ik er wel een keer voor over.

Nou heel verhaal over mezelf (sorry) maar dan weten jullie wat over me.
Tot vanavond (denk)  

Terug
Bovenaan