***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

hannes
klopt ik vind het ook goed dat het er is maar alleen voor mensen waa rhet echt voor nodig is.bv door verkrachting ofzo ja dan zou ik het ook niet willen houden.
en er zijn natuurlijk ook een een paar kleine andere redenen dat het oke is
maa rhet schandalige is dat het gewoon te vaak gebeurd bij mijden die lekker ff een leuk nachtje hebben gehad en daarna zwanger zijn geworden dat is het grote deel ervan
omdat ze zich dan te jong vinden maar te jong voor sex vinden ze zich dan weer niet nou sorry maar iedereen weet wat e rkan gebeuren dan toch
en daar ben ik zo op tegen gewoon van die mensen die gewoon maar doen
het leventje had iemand anders dan eigelijk weer heeeeeeeeeel erg blij gemaakt
het is gewoon te erg

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Willen de nieuwe meiden ook in ons NOD-lijstje??

Haha, neee ben niet aan de bank vastgevroren :p Gisteravond 22:00 ur was de boel klaar en kon de kachel weer aan gelukkig ;-) Ik moest vandaag weer werken ja, pff...had niet zoveel zin!!

Ik ben te moe om op iedereen te reageren...moet straks ook weer weg, dus ben er pas morgenavond weer denk ik.

Owja, meiden van 21 t/m 23 jaar is slechts een indicatie natuurlijk hihi, tuurlijk zijn jullie welkom! Wij zijn gewoon de "jongere" meiden :p

Greet, hoe issie? Veel last nog van darmen?
Bloemetje ook geen pijn momenteel? Succes morgen met echo meis......!!
Hannes, hoe ist met de cyste? Nog veel last? Issie al weg?
Verder heeft niemand wat toch ;-)

Liefs van lesy!!

Lesy, gelukkig dat je niet vastgevroren bent, maakte me al zorgen.. haha..
Je schrijft het wel mooi, verder mankeert er niemand wat..
Nou met m'n cyste gaat het op en af, morgen weer terug naar de huisarts..
Ben benieuwd. Heb nog gewoon pijnstillers genomen. Het gaat nu redelijk.
Ga vanavond ook lekker even sporten.. Heerlijk even genieten..

JMV, ja sommige denken inderdaad pas te laat na over de risico's. Jammer genoeg.
Maar toch is het denk ik beter voor ze dat ze dan geen kindje krijgen, want wat komt
er van zo'n kind terecht als hun moeder zo onverantwoordelijk is. Ben blij het nooit te
hoeven meemaken.

Ps, ik ga morgen denk ik maar even naar de winkel een boel pillen inslaan..
Het moet deze maand toch eens echt wat worden he...

Liefs xx

@meisje: is het echt zo dat als een vrouw na de man klaarkomt de kans op een zwangerschap wordt vergroot? Dat er zaadcellen naar binnen worden gezorgen door de samentrekkende bewegingen? Pff mij lukt het de laatste tijd niet zo goed namelijk...helemaal nu niet nu we voor een kindje klussen. Het is echt zo van zaadlozing en  klaar haha. Of ben ik de enige....Pff wat een vraag ook, laar maar zitten haha!!

XXX

Pff lesy, jij hebt weer een aparte vraag, zou niet weten of het de kans op zwangerschap vergroot als de man eerst klaar komt en dan de vrouw. Lijkt mij eigenlijk niet.. Zaadjes blijven toch wel een dag of 3 zwemmen..
Maar je moet er nog wel steeds plezier in hebben meis.. Het is niet alleen voor een kindje, ook iets intiems tussen jullie. Soms duurt de ene keer langer als de andere, maar het moet nog steeds om jullie gaan. Anders kun je het net zo goed in een potje mikken en dan bij jezelf inbrengen, om het maar bot te zeggen. Pas op meis.. Ook aan jezelf denken!!! Liefs x

Hihi, tuurlijk geniet ik er wel van!! Maar, je kunt dus wel zwanger worden ook als je niet klaarkomt toch? Ik weet niet wat ik heb, lukt de laatste tijd gewoon niet goed, maar het maakt me ook niet zoveel uit. Nou ja...Pff je snapt me wel. *Zucht*........Vanavond "moeten" we weer, dus ik zal wel ff mn best doen....
schaam, schaam........
xxx

Hoi,

Greet,
Dank je wel, hoop ok dat het morgen wel lukt.
Lekker spinazie, heerlijk.
Maar let je wel op met je verhoging?
Op tijd aan de bel trekken he!

Turtle,
Zo laat nog sporten, haha, ik denk dat ik dan al in mn bed lig hoor. hihi.
En morgen ook weer vroeg op.
Wanneer heb je weer eens vrij meid? Hehe en dan langer dan 1 dag?

Jvm,
Als het zo gruwelijk is dan ga ik maar ff niet kijken. Kan nu niet goed tegen zulke dingen tegen.   En abortus, ja, voor sommige gevallen vind ik het goed, maar lang niet allemaal hoor. Moet niet te snel naar worden gegrepen.

Lesy,
Jaaaa, yes, niet vast blijven hangen, haha. En drukke dag gehad, en nu nog weg. Lekker op bed als je klaar bent.
Met de pijn gaat het redelijk goed, voel het wel, maar is te doen. zolang ik goed om mezelf denk.

Hannes,
Slim die pillen, altijd goed om ze al te nemen.
Hoe was het sporten?

Lesy,
Heb dat ook al vaker gehoord hoor, dat er meer kans zou zijn als je klaarkomt na je man, omdat je dan idd toch je baarmoeder samentrekt, en ze dus verder komen. Tja, of het waar is,ik weet het niet, wij hebben het wel gedaan hier.

Pff, hehe, de hond heeft het moeilijk met zn training dat ie niet buiten achter mag plassen. Hihi, hij moet nu tijdens het lopen plassen, en ja, hij word boos als ie niet achter mag lopen, maar wil niet dat ie steeds plast en poept daar.
Dus dan maar ff boos he, zo maar weer eens uitlaten.

Liefs

Terug
Bovenaan