***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hello..
@Cato, gezellig avondje ouderavonden.. Lijkt me wel leuk om te doen..
Kon je het een beetje vinden vanmorgen op de weg, of was het niet glad meer?

@Bloemetje, dat is precies wat ik ook heb met mijn mannetje. Echt lief als je weet dat ze je echt iets gunnen..

@Meisje, waar kom je vandaan? Dan pik ik hem even van je fornuis...

Liefs x

Hoi,

Ready,
Kan goed begrijpen dat je ovu testen gaat bestellen, want het is inderdaad iets om onzeker van te worden. Hoop dat ze helpen.

Hannes,
Ja, is inderdaad erg fijn als ze je echt iets gunnen, doet ook erg goed.
Veel plezier vanavond.

Meisje,
hehe, ik kom ze niet pikken hoor, lust het niet. Dus van mij deze keer geen last, hihi.

Liefs

Hoi,

Heb niet de puf om op iedereen te reageren maar wilde wel het volgende zeggen...
@bloemetje succes morgen met de echo, hoop dat het dit keer wel geeft waar je op hoopt!!!
@hannes succes bij de ha. Ben benieuwd wat hij zegt. En wel fijn als je weer paar uurtjes ant werk mag!!
@cato succes met de ouders hihi....... Waar kwam bij jou de koorts vandaan???
@alle andere meiden volgende keer reageer ik weer op jullie!!!

Verder zag ik allemaal lekkere dingen voorbij komen, erwtensoep, goulash mjamie...
Hier word het spinazie met karbonade, t ruikt goed!! Me schoonma wilde weer koken ik zeg nee joh doe ik zelf wel op me dooiegemakje nou het lukt hoor. Heb nog wel verhoging dus denk als ik morgen nog heb maar ff bel voor het zekere, je weet maar nooit hey!!

Wens jullie allemaal een fijne avond!! Met veel liefde en plezier!

Dikke kus Greet

@Greet, kijk je een beetje uit met de verhoging meis, straks heb je een ontsteking..
Toch lief van je dat je nog even hierlangs komt en een berichtje achterlaat..
Heel veel beterschap meis, ik denk aan je...!

AFGEWERKT!!!!

Jaja ik weet boven de rivieren klinkt dat heel gek dus voor jullie meiden in correct ABN:
MIJN WERKDAG ZIT EROP!!!

@hannes
De supriseparty was super!! Ze schrok zich een hoedje en had het echt niet verwacht. Het was zo leuk ze heeft wel 100x gezegt dat jullie dit voor mij geregeld hebben echt super.

@ready Als je niet weet wanneer je ei komt is het wel handig met die ovulatie testen. Je moet immers weten wanneer het klussen hard nodig is!!
Ik weet het nu ook niet meer precies was altijd precies 28 dagen en nu was ik ineens 2 weken later ongi. Ben nu ook al 3 weken flink aan het klussen.

@just me Welkom en leuk dat je ook jong moeder wilt zijn. Het is wel belangrijk ja dat je beide open staat voor een kindje. Er zijn namelijk genoeg relaties kapot gegaan als er ongewenst een kindje komt. Maar gelukkig las ik dat hij wat bij draaid. Succes ermee.

@ bloemetje Heerlijk dat je gaat zwemmen groot gelijk!! Gewoon lekker in het warme water peddelen.

Ik moet vanavond weer sporten maar deze keer pas om 22.00 echt heel laat!!
En morgen uiteraard weer om 07.00 op om te werken tot 17.00.
Ik eet lekker aardappels met bloemkool.

Nou fijne avond allemaal............

hoi dames

ik was ff op google lekker aan het kijken naar babytjes van 8 weken
vind ik leuk om gewoon een beetje te zien hoe de baby er nu uit ziet
kom ik echt een site tegen die is echt heel erg gruwelijk
als je er tegen kan kan je ff kijken maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
is is hartverscheurend en ziet er echt heel erg uit en vies hoop dat je een sterke maag heb.
http://www.konavo.nl/abortus.htm
ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die het laten doen kijk dan wat er gedaan word en hoe het is wel een leven oe kan er zo boos om worden
hoe kunnen mensen nou zo iets doen
succes dame smet kijken als jullie het aan durven en willen natuurlijk

Hey!
Wij hebben zuurkoolstampot met speklapjes gegeten.. Was erg lekker.
@JMV ik heb even gekeken, het ziet er inderdaad niet echt lekker uit.
Ik denk niet dat ik het ooit zou kunnen, maar toch denk ik dat het goed is dat het kan.
Sommige mensen kunnen ook soms niet voor zo'n kindje zorgen.
Of wat de reden ook mag zijn, vaak wordt zo'n ukkie toch de dupe.
Dus ja ik heb er een midden mening over. Ben het er niet helemaal mee eens
en ben er ook niet op tegen...
Maar het zou beter zijn als iedereen gewoon wist wat ze deden!

Liefs x

Terug
Bovenaan